Mistä sen tietää onko tarpeeksi tiukka?
Miehethän voi mittailla mittanauhalla mut miten nainen voi mitata? olen alkanut epäillä että jos olenkin turhan tilava mutta millä asiasta saa jonkunlaisen käsityksen käsituntumalla tai muuten?
maailman turhia murheita mutta silti...
Kommentit (25)
tiukka. Mies on itse ihan hyvän kokoinen.
Vierailija:
Jos sinulla ei ole miestä,
et voi tietää sitä mistään. 5 senttiä paksulle sopiva saattaa olla 3 senttiä paksulle prinssinnakille auttamatta liian väljä. 3 senttiä paksulle sopiva taas pystytään sovittamaan paksummallekin varovasti etenemällä ja totuttelemalla.
Kiitos " lämpimistä" sanoistasi.
Tuli oikein " hyvä" mieli.
T: M d 3 cm
Vierailija:
no on mies mut ainakin se vakuuttelee et olen ihan tarpeeksi
tiukka. Mies on itse ihan hyvän kokoinen.
- Mies ei halua useinkaan seksiä, tai haluaa yleensä persettä tai suihinottoa.
- MIes ei meinaa laueta pitkänkään jyystämisen tuloksena.
- Miehen naamasta. (Kun mies nai tiukkaa, sen ilme on sellainen kuin hän olisi taivaassa.)
t.mies
Kahden kk pausi geishakuulien käytössä tekee tämän tilanteen. Mieskin huomaa taas alettuani reenaamaan.
että siitä tietää naisen olevan tiukka kun kalunn ottaa ulos niin alipaine vetää lakanan peräreikään :-D
Vierailija:
että siitä tietää naisen olevan tiukka kun kalunn ottaa ulos niin alipaine vetää lakanan peräreikään :-D
Näin olen minäkin kuullut!
Meinana sieltä sisältähän se on tosi väljä...
Vierailija:
Meinana sieltä sisältähän se on tosi väljä...
Juuri näin.
Eli suuaukon tiukkuus pitää kyllä kuulat sisällä, mutta sillä ei ole paljoakaan merkitystä miehen nautinnolle.
Jos penis ei saa sisällä kunnon puristusta, tuntuu löysältä. Ja käsittääkseni kuulajumppa vaikuttaa myös sinne sisälle. Tai oikeastaan eniten sinne.
Vierailija:
Jos penis ei saa sisällä kunnon puristusta, tuntuu löysältä. Ja käsittääkseni kuulajumppa vaikuttaa myös sinne sisälle. Tai oikeastaan eniten sinne.
Vierailija:
Vai niin. Kas kun mieheni on kuitenkin tosi tyytyväinen ja laukeaa yhdynnässä jopa turhankin nopeasti.
Paneudu asiaan sitten kun olet päässyt tuon kieltämisvaiheen yli.
mahtuu helposti kokonaan niin sittenkin on ihan ok!
Vierailija:
Jos käsi mahtuu helposti kokonaan niin sittenkin on ihan ok!
Kiitos arvokkaasta kommentistasi. Välitunti on ohi, voit taas mennä tunnille.
---
Naisille: Lihasten kuntoon kannattaa tietysti suhtautua realistisesti, koska asialle on jotain tehtävissä. Mutta älkää nyt olko liian huolissanne. En tiedä millainen tuuri itsellä on käynyt, mutta n. 12 seksikumppanista 2:lla on ollut selvästi löysä. Muita ei edes voi vertailla keskenään, koska eroja ei huomaa. Eli jos itse puhun löysästä, tarkoitan hyvin selvää tapausta.
Jos puristus tuntuu koko sormen matkalta selvästi, ja toisen sormen joutuu jo vähän asettelemaan sisään, sanoisin että kaikki on kunnossa.
Ongelma on tietysti se, että mies sen parhaiten tietää mutta ei uskalla tai osaa puhua asiasta. Tämäkin on hyvä syy jumpata tavallaan varmuuden vuoksi.
Miehethän voi mittailla mittanauhalla mut miten nainen voi mitata? olen alkanut epäillä että jos olenkin turhan tilava mutta millä asiasta saa jonkunlaisen käsityksen käsituntumalla tai muuten?
Laita sormi sisään, ota ulos, jos alipaine vetää lakanan tilalle niin tiukka on ;)
niin ei se seksielämää mitenkään haittaa. Kylä mies laukeaa naiseen kuin naiseen vaikka olisi kuinka iso rööri
Mutta vielä asiallinen kysymys: onko teillä muilla niin, että pimpsa löysenee sitä mukaa, mitä syvemmälle mennään? Minulla tuntuu suuaukolla kahdelle sormelle kunnon puristus, vähän sisempänä ei varsinaisesti purista, mutta lihakset ovat napakasti sormien ympärillä. Pohjallakin lihakset tuntuvat, mutta hyvin pehmeinä.
kunhan tuntuu molemmista hyvältä
ei se tiukkuus ole se tärkrin juttu
joskus jopa tiukka on häiritsevä tekiä
-mici-
olen kolmekymmentä vuotias mies ja naimisissa saman ikäisen ihanan naisen kanssa, reilu kolme vuotta ollaan nyt yhdessä oltu. Minulla on ollut poikamiesvuosina aika monta seksikumppania sekä yksi vakavampi suhde ennen häntä, joten kokemusta jonkun verran on. Ensimmäisen kerran kun rakastelimme en meinannut edes päästä sisään, naistani jännitti jonkun verran, (ollut aikaisemmin vain yhden miehen kanssa, joten jännitti luonnollisesti uutta kumppania), nykyäänkin vielä joudumme käyttämään esileikkeihin aikaa ja liukkaria jotta en satuta häntä liikaa, pikapanoista on molemmilla paikat kipeänä pari päivää!! en kehdannut hänelle " ongelmasta" puhua ennenkuin olimme olleet jo kauan yhdessä, koska periaatteessa ongelmaa ei muka ollut! hänellä on juuri niin ihanan tiukka kuin mistä miehet haaveilee, mutta liika on liikaa... joskus tekisi mieli " polkasta" kunnolla, mutta vastaukseksi saan kynnet selkään tai tuskallisen parkaisun... kuitenkin on pääasia se, että on se ongelma mikä tahansa, niin puhua kannattaa! mekin olemme löytäneet asentoja joissa ei niin paljon satu. ja vaikka sitten sattuukin, niin molemmat tietää mistä on kyse. Vaimollani on erittäin napakat lihakset kaikkialla, myös lantionpohjassa. Hän on ammatiltaan jo liikunnan parissa, sekä tanssinut aina pienestä asti. Gynekologi sanoi hänelle että tee pari lasta niin helpottaa!! että näin.
-mici65-:
kunhan tuntuu molemmista hyvältä
ei se tiukkuus ole se tärkrin juttu
joskus jopa tiukka on häiritsevä tekiä-mici-
Nii just hei!
Lopetetaan seksipalsta ja seksistä puhuminen, koska ei se ole se tärkrin juttu. Joskus jopa häiritsevä tekiä
et voi tietää sitä mistään. 5 senttiä paksulle sopiva saattaa olla 3 senttiä paksulle prinssinnakille auttamatta liian väljä. 3 senttiä paksulle sopiva taas pystytään sovittamaan paksummallekin varovasti etenemällä ja totuttelemalla.