Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä haluttomuuteen ja seksielämän palauttamiseksi "normaaliin"?

Vierailija
19.12.2023 |

Olen parisuhteessa jossa seksi on ollut isossa roolissa. Haluttomuutta ei ole oikeastaan ollut koskaan aiemmin mutta nyt.. 4v kuluttua minulla on vaikeuksia innostua. Tässä on parin kuukauden aikana ollut jonkin verran ikävää riitelyä ja sen vuoksi seksikin on vähän jäänyt jalkoihin. On ollut seksiä josta en ole itse nauttinut ja sitten minulle on tullut tunne että ehkä haluillani ei ole väliä.

Mies on saanut kyllä. jostain syystä olen kuitenkin häntä hoidellut pikaisesti silloin tällöin esim menkkojen aikana.

Olen yrittänyt sanoa että tarvitsen läheisyyttä ennemmän kuin seksiä. Meillä on ollut aiemmin pikapanoja vähän joka välissä mutta nyt ne eivät tunnu hyvältä vaan niistä tulee vähän halpa olo.

Tänään aamulla mies ilmeisesti yritti jotain viritellä. Mutta kun hän ei tee sitä silleen että kiihottuisin. Minä teen aina aloitteet jotka johtavat seksiin.. Joskus haluaisin että minut riisuttaisiin ja otettaisiin kunnolla. Kerroin tämän.

Aamulla otin puheeksi sen että mulla on nyt joku lukko. etten kiihotu kunnolla. ei oikein tee mielikään. Sanoin myös suuseksistä, että sitä kaipaisin. Kun sen puute saa mieleen väkisinkin ajatuksen että maistun pahalta. (Tähän väliin sanottakoon että olen täysposliini ollut koko suhteemme ajan. ) Mies totesi tuohon suuseksi hommaan, että tietenkin tuntuu hyvältä. Sanoin että niin kun itse saat sitä koko ajan. Ei ehkä ollut fiksua sanoa noin.

Nyt tuntuu että ongelma oli se että avasin suuni. Mies tottakai suuttui nyt tästä ja kuivat ajat jatkuu varmaan...

Olisiko jotain vinkkejä neuvoja mistä saisin keskusteluapua tms tähän. Kun haluaisin taas haluta miestä. Seksi on ollut 4v aivan taivaallista mutta nyt joku tökkii... :( :(

AP: Nainen 41v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma, avasin keskustelun vaimon kanssa seksistä reilu viikko sitten ja nyt tuntuu että se loppuu kokonaan. Ei saa koskea eikä puhua asiasta. 

M60

Vierailija
2/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ollut riitelyä siis muustakin kuin seksistä. No, ei ihme, ettei haluta, jos muita asioita ei käsitellä kunnolla. Ja miksi se menee riitelyyn? Eikö asioista voi puhua niin, ettei loukkaa toista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä se alkaa yleensäkin seksi nuupahtamaan, ja vaihdevuosien tullen menee kioski kiinni lopullisesti.

Miestä vaihtamalla AP:n halut palautuvat väliaikaisesti, mutta sen uudenkin miehen henki haisee aamulla, ja on hänellä muitakin ärsyttäviä tapoja minkä AP tulisi huomaamaan heti muutaman vuoden kuluttua, mikä aiheuttaisi kroonista pääkipua ja seksihalujen kaikkoamista.

Niin että AP alkaa olla seksihommien kalkkiviivoilla, tämä kylmä tosiasia kannattaa vain hyväksyä. Niin se käy muillekin.

Vierailija
4/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin teidän kaikkien pitää saadä läheisyys ja henkinen läsnälo toisillenne takaisin. Kiinnostukaa toisistanne ja toisten ajatuksista tekemisistä jne.. Olkaa lähekkäin vaikka vain puhumatta, kun olitte ennenkin kun seksi kukoisti. Kun saatte läheisyyden ja luottamuksen takasin, tulee seksihalut kaupan päälle . Itse ymmärsin tuon jo 25v sitten, kun vaimo alkoi tuntua etäiseltä. Muutin pelin kulkua, avauduin ja panosti vaimoon ja hänen kanssa läsnäoloon. Seksihalut housi ihan itsestään. Kun olen panostanut siiitä lähtien ja palauttanut asian aina mieleeni on vaimon seksihalut pysyneet näihin päiviin asti. Ollut pakkokin panostaa, koska miellä vaimo tehnyt aloitteet joka viikko seksiin hänelle sopivan rytmin mukaan. Meillä yhteistä eloa jo 47v ilman kylmiä kausia. Vaimo on voinut alusta lähtien luottaa, että tyydytän hänet aina kun hän haluaa ja kuten hän aina haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä