Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet jättävät tiskialtaan siivilään ruoantähteitä?

Vierailija
18.12.2023 |

Monessa kyläpaikassa tiskialtaan siivilässä on edellisen aterian ruoantähteitä. Itse tyhjennän siivilän heti ruokailun jälkeen enkä tervehdi vanhoja maissitähkiä tai kananpaloja enää uudelleen mutta huomaan kuuluvani vähemmistöön. Kertokaa ilman vihanpurkauksia miksi tähteet siivilässä saavat jäädä paikalleen. Kiinnostaa tietää!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain jaksa

Vierailija
2/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi tehdä myöhemmin.

Vierailija
4/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asianomaisilta itseseltä,mistä hitosta me asian tiedämme?

Vierailija
5/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisellä murheet.

Vierailija
6/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa, pysty tai huomaa. Tiedän että se on pikku juttu eikä veisi aikaa mutta mutta. Mulla on oikeasti masennusta yms ja olen usein ikään kuin "sokea" tuollaisille jutuille. En vaan huomaa, ajattele niistä mitään tai suunnittelen tekeväni ne joskus "myöhemmin". 

Vierailija
7/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta vieraat tulisivat kateellisiksi nähdessään minkälaisiin herkkuihin meillä oikein on varaa.

T: Kokoomuslainen

Vierailija
8/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy asianomaisilta itseseltä,mistä hitosta me asian tiedämme?

En kehtaa. Ajattelin että kyseisiä tyyppejä enemmänkin niin voisin anonyyminä saada vastauksen. 

Ap

Vierailija
9/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin sitä ritilää joka kerää jätteet altaan pohjalle, heitin roskiin. Menköön viemäriin niin kuin ennenkin on saanut mennä. Nykyihmisen elämä yritetään tehdä mahdollisimman hankalaksi. Kellä on v***u aikaa puhdistella jotain siivilöitä kaiken lisäksi. 

Vierailija
10/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. 

Ei kuulu mun työhöni, minulle ei makseta siitä ja käytännössä vien joltain toiselta työt. Ei se niin mene että yksi työntekijä tekee kahden työntekijän ja todennäköisesti eri alan työntekijän työt yhden henkilön palkalla. 

Vierailija
11/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole irrotettavaa siivilään. Hirveää haaskuuta ottaa paperilla montakertaa päivässä. Eihän niistä ole haittaa ja sitten kun on voi tyhjentää.

Vierailija
12/12 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen voi siivota myöhemminkin.