Hei, sinä tasa-arvoa arvostava nainen
Ottaisitko elämänkumppaniksi tasa-arvoa ja ja perhe-elämää arvostavan miehen, joka hoitaisi kotia ja perhettä sinun hoitaessasi talouden ja työnteon? Olen hieman ihmissuhteita ja stressiä karttavana ajatellut, että sopisin paremmin menestyvän lääkärin tai perijättären puolisoksi.
Kommentit (24)
No jos sulla on pms, menkkakipuja ja taipumusta ylisuorittaa, niin mikäpä siinä.
Lapsivuodepsykoosi on suuri etu paikan täyttöön.
Ps, sujuuhan sisustelu, ruuanlaitto ja soppailu pikku hilusilla joita saat tarpeen mukaan?
Mulla on sellainen, mutta hän käy kyllä myös töissä. Minä en käy kun ei tarvitse.
Peräsuoleni on laskeutunut niin että mulla on kakkapippeli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hommaa kakkajakkara jottei tartte ähkiä. Suomalaiset kärsii peräsuolenlaskeumasta ihan turhaan, kun esim ideasta saa loistavia kakkajakkaroita!
Tasa-arvoinen nainen ei pysty seurustelemaan itseä sosiaalisesti alemman miehen kanssa. Mies on silloin tylsä ja nainen löytää työpaikalta mielenkiintoisemman miehen. Miehen pitää olla miespuolinen versio naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hommaa kakkajakkara jottei tartte ähkiä. Suomalaiset kärsii peräsuolenlaskeumasta ihan turhaan, kun esim ideasta saa loistavia kakkajakkaroita!
Ideasta? Patentoi ihmeessä ideasi ennenkuin joku persu varastaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoinen nainen ei pysty seurustelemaan itseä sosiaalisesti alemman miehen kanssa. Mies on silloin tylsä ja nainen löytää työpaikalta mielenkiintoisemman miehen. Miehen pitää olla miespuolinen versio naisesta.
Nainen tosiaan kaipaa tasaveroista kumppania, mutta tollomies pelkkää panoreikää.
Arvaas, miksei tollomies löydä naista?
Niin tolloa naista ei ole.
Hei, nainen ei tarvitse miestä tiskaamaan ja pyykkäämään ja tunne-elämältään terve mies hoitaa lapsiaan ihan oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kohtusi on siis lasketunut???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En voi kirjoittaa i k e a. Heti menee p o i s t o o n. Mersuja ei kiinnosta jakkarat vaan kultatuolit.
Joku kuulemma erehtyi joskus ja kännissä kakki jonkun tuupaa ja sitten siitä tuli tuupapaskaa.
En tiedä oliko kyseessä vihreä vaiko demari.
En ota kumppaniksi miestä en köyhänä enkä rikkaana.
Minua ei epätasa-arvo vaivaa kuin siinä, jos miehiä suositaan yli naisten, tai jos miehille maksetaan enempi kuin naisille, tai jos miehille suodaan vapauksia enempi kuin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi lapskullat teitä tietämättömiä. Kakkajakkara on suoraan Alanin kylpyhuoneesta Miehen puolikkaissa. Ja Alan se siipeilijä umpikiero itara nuorempi veli.
Ap;n ajatukset eivät edustaneet tasa-arvoa, vaan ajatussotkua, jossa ei ollut edes päätä eikä häntää.
:D
Tienaan kyllä sen verran, että voisin hyvin elättää toisenkin aikuisen ja ehkä yhden lapsenkin niin, että mukavahko elintaso säilyisi. Mutta en usko, että siitä yhdestä lapsesta tulisi niin suurta elämäntehtävää, että toisen vanhemman pitäisi olla koko työikänsä kotona. Useimmat kun kykenevät lapsensa kasvattamaan nin, ettei koko muuta elämää tarvitse lopettaa.
Taidan pitää oman mieheni, jolla on kiinnostusta ja intohimoa myös muihin asioihin kuin perhe-elämään sekä korkeintaan joihinkin turhanpäiväisyyksiin, kuten luksuslaukkuhin sekä matkusteluun toisen rahoilla.
Mutta vielä epämieluisampi olisi minulle se elätettävän rooli. Ei missään tapauksessa. Pidän mieluusti koulutukseni sekä yritykseni.
Mulle kävisi tuo, mikäli olisin aikeissa hankkia lapsia, mutta koska hoitajan palkalla ei elätetä koko perhettä, tulisi miehen käydä osa-aikatöissä esim 15-20h/vko.
Ja sitten pitäisi muuttaa myös halvemmalle paikkakunnalle.
Suosittelen etsimään miehen AP, homopiireissä ihan yleinen kuvio että toinen saattaa ottaa kodittaren roolin.
Mutta vaikka saatat kuvitella että sehän olisi helppoa, niin kannattaa myös tiedostaa, että epäsymmetrisessä suhteesssa olet myös riippuvainen siitä miehestä ja sen rahoista. Joka tarkoittaa että olet altavastaavan asemassa. Voi käydä myös sillein ikävästi että kun oletkin vanha niin sinulle näytetään ovea.
No en ole menestynyt lääkäri enkä perijätär, enkä aikeissa vaihtaa alaa. Mutta muuten sopisi kyllä - en ole koskaan ollut kiinnostunut urakeskeisistä miehistä. Eli jos miehelle sopii se, että minä keskityn omaan uraani, vaikka se ei rahakas ole, hän saa todella mielellään keskittyä kodinhoitoon.
Osasin kyllä olettaa, mitä tuleman pitää. Olen ap ja älykkäimmät varmaan tajusivat, että provosta tässä on kyse. Tunnissa vajaa parikymmentä vastausta, joissa tasa-arvon nimissä tuskin yhtäkään. Miettikääpä naiset, miksi arvostuksenne laahaa, siihen on syynsä. Ehkä arvostuksenne on jopa liian korkea ahtaaseen ajattelumalliinne nähden.
Ehkä tuo edellisen lauseen ehkä oli kumarrukseni naissukupuolelle.
Useimmille kodin ja lastenhoito on luonnollinen osa elämää.