Montako kanankoipea syöt aterialla?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksi koipireisi riittää, jos on asialliset lisukkeet.
Ap kysyi koivista, on eri asia kuin koipireisi. Luetunymmärrys kunniaan!
Kaksi jos on reisipala tarjolla niin molempia ehkä semmoiset puolitoista, mutta jos olen syönyt lounaaksi esim. salaatin niin sitten enintään riisin kanssa kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät joilla ei varaa syövät niitä rasvaisia kanakoipia. Minä syön kanafile. En ole köyhä.
Minäpä se olenkin niiiiiiiin rikas, että syön vain tuoretta joutsenta. Pistäpäs siitä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta koipireisiä, reisipala on parempi ja hinta-laatusuhde reilumpi (vähemmän luuta, enemmän syötävää). Syön näitä 1, korkeintaan 2, jos oikein mahdoton nälkä. Suosittelen, 8 palaa maksoi tänään n. 5 euroa. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/menu-broilerin-reisipala-20xn150g-m…
Heitätkö sä ne loput pois, jos syöt vain 1 tai 2, mutta ostat 8?
En ole kyseinen syöjä, mutta kaikki eivät asu yksin, ja aika monilla on jääkaappi ja pakastin.
En edes osta koipireisiä. Syön fileenä tai rintapaloja.
Yhden kanankoiven syön aterialla. Eikös se ole vakio?
Koipireisiä 1-2 riippuu vähän kuinka isoja
En yhtään. En voi sietää broileria.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanankoiven syön aterialla. Eikös se ole vakio?
Koipia menee helposti kaksi aikuisella. Koipireisiä varmaankin se yksi, onhan siinä huomattavasti enemmän syötävää kuin koivessa. Koivistahan tuo aloittaja kysyi, ei koipireisistä.
Ässästä ja Koosta voi netistä vertailla hintoja. Liiteristä ei hintoja tiedä kuin tarjouslehdessä olevat, pakottavat raahautumaan paikan päälle. Siirtyisivät tälle vuosikymmenelle.
Puhutaanko koipinuijista vai niistä koipireisi-paloista? Ne koipireidet ovat nykyään niin valtavia, että puolitan ne ja syön joko pari koipinuijaa tai yhden reisiosan. Pelkkiä koipinuijia taasen sitten se pari kappaletta.
Aiemmin ne koipireidet olivat sopivan kokoisia, pystyi syömään yhden kokonaisen.
Koipia syön, koipireisiä syön, mutta sitä nahkaa en syö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä olin nuori, broilerin koipi oli yhtä kuin se koipireisi. Vasta myöhemmin on tullut kauppoihin tuote nimeltä koipinuija, jossa ei ole siis mukana sitä reisiosaa. Niin on sitten vähän epäselvää, kummasta milloinkin puhutaan, kun sanotaan pelkästään "broilerin koipi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä olin nuori, broilerin koipi oli yhtä kuin se koipireisi. Vasta myöhemmin on tullut kauppoihin tuote nimeltä koipinuija, jossa ei ole siis mukana sitä reisiosaa. Niin on sitten vähän epäselvää, kummasta milloinkin puhutaan, kun sanotaan pelkästään "broilerin koipi".
Koipireidet eivät ole ikinä olleet myynnissä koipien nimellä. Ehkä vanhempasi ovat niitä virheellisesti koiviksi sanoneet. Usko mua, olen omaa ruokatalouttani hoitanut yli 40 vuotta ja jos jossakin tiskissä tms on ollut koipia myynnissä, ovat todella olleet kaupan ilman reisiosaa. Nämä valmiiksi marinoidut teurastamolla pakatut ovat aina olleet koipireisiä. Sitten joku keksi pakata laatikoihin myös noita koipinuijia.
Koipia menee 3-6, koipireisiä 1-2 koosta riippuen.
Työpaikkaruokalassa lukee, et vain 1 per henkilö. Lataan sitten lautasen täyteen riisiä ja syön salaattia ja leipää, niin tulee kunnolla täyteen.
Vierailija kirjoitti:
kuka prkle niitä polvilumpioita edes ostaa... niissä ole mitään syömistä.
Köyhät ostaa, kun ovat halpoja, ja maksavat senkin turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaruokalassa lukee, et vain 1 per henkilö. Lataan sitten lautasen täyteen riisiä ja syön salaattia ja leipää, niin tulee kunnolla täyteen.
Et sitten uskalla kahta ottaa? Itse otan aina, minua eivät rajoitukset koske.
0-2. Ei ole aina tarjolla.