IS: Naiset kertovat pelottavista kokemuksistaan taksien kyydissä
Miehet on pilanneet taksialan. Toivottavasti saamme lisää naiskuskeja alalle. Järkyttävää, että naisen tulee pelätä taksissa
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet ovat pilanneet taksialan". Joopa joo, miehiähän valtaosa taksikuskeista on aina ollut, miten ne nyt viime aikoina olisivat sen pilanneet? Olisiko mitenkään mahdollista että olisi tullut erilaisia taksikuskeja alalle viime vuosina?
Kun taksiala ei ole mennyt pilalle nyt. Se on aina ollut pilalla miesten takia. Mieskuskit ovat aina ahdistelleet naisia.
Itse olen kuullut mieskuskeilta että keski-ikäiset humalaiset naiset ahdistelevat kuskeja ja yrittävät maksaa luonnossa. Kun kuski kieltäytyy niin uhkailevat raiskaussyytöksillä. Ihan tosielämässä kuultua, ei mitään palstapuppua tämä.
Valehtelua tuo on. Oletko nähnyt tilastot? Miehet ovat käytössä aina ahdistelijoita.
Yleisimmin ahdistelija on mies, kuin nainen. Muissa seksuaalirikoksissa myös tekijä on useimmin mies, kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet ovat pilanneet taksialan". Joopa joo, miehiähän valtaosa taksikuskeista on aina ollut, miten ne nyt viime aikoina olisivat sen pilanneet? Olisiko mitenkään mahdollista että olisi tullut erilaisia taksikuskeja alalle viime vuosina?
Kun taksiala ei ole mennyt pilalle nyt. Se on aina ollut pilalla miesten takia. Mieskuskit ovat aina ahdistelleet naisia.
Itse olen kuullut mieskuskeilta että keski-ikäiset humalaiset naiset ahdistelevat kuskeja ja yrittävät maksaa luonnossa. Kun kuski kieltäytyy niin uhkailevat raiskaussyytöksillä. Ihan tosielämässä kuultua, ei mitään palstapuppua tämä.
Valehtelua tuo on. Oletko nähnyt tilastot? Miehet ovat käytössä aina ahdistelijoita.
Miesten kokemuksia ahdistelun kohteena ei oteta tosissaan koska feministisessä yhteiskunnassa nainen on vain uhri. Perätön r aiskausilmoituskaan ei ole rikos vaikka siitä pitäisi tulla törkeänä tekona ehdotonta
Jos perättömästä ilmoituksesta ehdotonta, niin sitten myös aina kaikista r aiskauksista myös. Sitten olisi reilua.
Vierailija kirjoitti:
Naistaksikuskina voi olla vaarallista varsinkin yöajot. Maalla taksikyydit vielä turvallisia.
Haha jos niitä vaan olisi täällä maalla. Kylän ainoan pubin pihasta jos haluat lähteä yöaikaan, niin joudut sopimaan jonkun kanssa pihassa tai tuntemaan jonkun entuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelua tuo on. Oletko nähnyt tilastot? Mie
Niistä tulee jo paitsi kun tekijä on passinsa hukannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viewrailija kirjoitti:
Ai ei ollut. Ja kuitenkin Mikkelin Sannan tapaus oli jo 2009.
Keppostelijoita otettiin jo ensimmäinen erä vuonna 1990. 1980-luvun lintukoto-Suomessa tällaista ei ollut.
Ei sitä mikkeliläistä pellavapäätäkään tänne ollut mistään otettu, ihan omaa tuotantoa oli.
Mikkelin Sannan rais kaaja ja surmaaja oli suomalainen, Asikkalassa naistaksikuskin rais kannut ja surmannut oli suomalainen ja nyt uusimman taksisurman tekijä on suomalainen. Kiinnijääneet taksi-sarjaraiskarit ovat olleet ulkomaalaisia. Eli kummastakin ryhmästä löytyy naisiin väkivaltaa kohdistavia, yhteinen
Ainakin perättömillä ilmoituksilla on tuhottu monen miehen elämä perheestä ja työstä lähtien. Uusi lakimuutos mahdollistaa sen että edes todisteita ei tarvita joten syytönkin mies voi joutua vankilaan. Aika riskialtista olla miehenä ajamasaa taksia.
Kyllä todisteita edelleen tarvitaan. Siksi myös moni oikeasti tapahtunut r aiskaus jää tuomitsematta. Ei Suomessa noin vain heitellä syyttömiä vankilaan, oikeastaan päinvastoin, syyllisiäkään ei sinne saada. Ehdolliset tuomiot ovat naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole syytä epäillä tuntemieni miesten kertomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viewrailija kirjoitti:
Keppostelijoita otettiin jo ensimmäinen erä vuonna 1990. 1980-luvun lintukoto-Suomessa tällaista ei ollut.
Ei sitä mikkeliläistä pellavapäätäkään tänne ollut mistään otettu, ihan omaa tuotantoa oli.
Mikkelin Sannan rais kaaja ja surmaaja oli suomalainen, Asikkalassa naistaksikuskin rais kannut ja surmannut oli suomalainen ja nyt uusimman taksisurman tekijä on suomalainen. Kiinnijääneet taksi-sarjaraiskarit ovat olleet ulkomaalaisia. Eli kummastakin ryhmäst
On istunut paljonkin syyttömiä ja pelkkä syytös riittää uran tuhoamiseen esim. Metsäketo ja Louhimies tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viewrailija kirjoitti:
Mikkelin Sannan rais kaaja ja surmaaja oli suomalainen, Asikkalassa naistaksikuskin rais kannut ja surmannut oli suomalainen ja nyt uusimman taksisurman tekijä on suomalainen. Kiinnijääneet taksi-sarjaraiskarit ovat olleet ulkomaalaisia. Eli kummastakin ryhmästä löytyy naisiin väkivaltaa kohdistavia, yhteinen
Entäs tämä tapaus? Oikeistohallituksen syytä tämäkin että tehtiin perätön syytös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viewrailija kirjoitti:
Ainakin perättömillä ilmoituksilla on tuhottu monen miehen elämä perheestä ja työstä lähtien. Uusi lakimuutos mahdollistaa sen että edes todisteita ei tarvita joten syytönkin mies voi joutua vankilaan. Aika riskialtista olla miehenä ajamasaa taksia
Aika riskialtista on naiselle mennä miestaksikuskin kyytiin. Se oma elämä kun voi olla sen jälkeen tuhottu raisk auksen takia tai se elämä voi kokonaan päättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tulisi laittaa rötöstelevät miehet järjestykseen. Ja naisten rötöstelevät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerta eikä kaks, kun ulkomaalaistaustainen taksikuski on alkanut ehdottelemaan kyydin maksua luonnossa tai yrittänyt änkeä kotiini. Nainen ei ole turvassa yksin taksissa, se on varma.
Eikö noille tule yhtään mieleen mahdollisuus kiinnijäämisestä?
Lepoloma täysylläpidolla suomalaisessa avovankilassa voittaa useimpien kotiolot. Vastaus siis on ei heitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä tapaus? Oikeistohallituksen syytä tämäkin että tehtiin perätön syytös?
Miks nainen sai noin mitättömän tuomion? Miksi Marinin hallitus ei nostanut suostumuslakia säätäessään perättömien ilmoitusten tuomioita?
Itse olen kyllä joutunut pelkäämään taksissa jo ihan 2010-luvun alkupuolella. Toivottavasti joku perustaisi naisille suunnatun taksiyrityksen, jossa on pelkkiä naisia myös kuskeina.
Mikä ihme siinä on, kun on keskustelussa naisiin kohdistuva ahdistelu ja väkivalta, niin paikalle porhaltaa lauma miesasiamiehiä puhumaan perättömistä ilmoituksista. Ne ovat kaksi eri keskustelua. Jokainen r aiskaus tai ahdisteluilmoitus ei ole perätön. Että kyllä sitä väkivaltaa ja ahdistelua tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole syytä epäillä tuntemieni miesten kertomuksia
Samalla logiikalla ei myöskään ole syytä epäillä naisten kertomuksia.
Miettikää miten unelmatilanne ahdistelijalle. Nainen on pienessä lukitussa tilassa, vain sinä voit avata lukituksen ja voit kuljettaa hänet minne haluat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä joutunut pelkäämään taksissa jo ihan 2010-luvun alkupuolella. Toivottavasti joku perustaisi naisille suunnatun taksiyrityksen, jossa on pelkkiä naisia myös kuskeina.
Tähänhän tämä vielä menee. Naisille myös omat osastot julkisissa liikennevälineissä, kuten Japanissa. Sielläkin tuohon päädytty ahdistelun takia.
Ainakin perättömillä ilmoituksilla on tuhottu monen miehen elämä perheestä ja työstä lähtien. Uusi lakimuutos mahdollistaa sen että edes todisteita ei tarvita joten syytönkin mies voi joutua vankilaan. Aika riskialtista olla miehenä ajamasaa taksia.