Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla tupakoinnin lopettaneita??

Vierailija
05.01.2007 |

millon teille on tullt pahimmat vierotusoireet?millasia ne oli ja miten niistä yli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa.

Onnea lopettajalle!

Ps. Muista, että jossain vaiheessa uskottelet itsellesi ettei se yksi mitään haittaa. Haittaa se. Minä aloitin prkl uudestaan oltuani 5 kk täysin polttamatta. Mä vaan yhden, kun ahdistaa...

Vierailija
2/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin vuosia polttanut kun oli kunnon syy lopettaa. Kyllä ne ekat viikot oli pahimpia. Ja sellaiset hetket, kun tupakka maistuu parhaimmalta, aamun eka, kahvin kanssa, ruoan jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että elämä on kyllä kivempaa nyt ilman tupakkaa!

Vierailija
4/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat vielä vahvoina mielessä ja tietynlainen masokismi kuuluu asiaan. Pahinta oli sitten, kun lopettaminen ei ollut enää " uusi jännä juttu" vaan piti oikeesti olla ilman tupakkaa vaikka baarissa. Mutta kyllä se siitä. Muista, että himo kestää vain hetken, vaikka sillä himohetkellä tuntuu miten tuskaiselta.

Vierailija
5/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut vaikeaa. Olin kyllä polttanut kymmenisen vuotta että ihan vailla addiktiota en ollut, mutta minulla ei myöskään ollut siitä muodostunut sellaista hurjaa nikotiinikoukkua niinkuin tiedän että joillakin muilla voi olla. Nikotiinin kavaluus riippuvuutta aiheuttavana aineena on tullut ilmi vasta lopettamispäätöksen jälkeen, ja siitä on jo vuosia, vauva jota aloin odottaa täytti juuri viisi vuotta.

4kk lopettamisen jälkeen oli pahimmat hetket, silloin olisin varmasti sortunut ilman raskautta.

Ja edelleen tulee joskus sellaisia haluja, ihan kuin aivot pölläyttäisivät ilmoille jostain pölyisistä sopukoista jonkin vanhan muiston, fiiliksen...

Vierailija
6/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin keuhkolääkärin kanssa, että lopetan tupakoimisen jos saan ottaa koiran. Siitä on nyt yli 10 v aikaa, koira on edelleen ja tupakasta pysynyt irti. POltin tuolloin noin aski / 3 päivää, eli en paljoa. Lääkärin kanssa keskustelun jälkeen poltin punaisen mallu-askini loppuun ja lopetin!

Eka puoli vuotta oli pahin; näin unta yöllä että poltan, aamulla en tiennyt olinko polttanut... baarissa teki sikana mieli tupakkia, kun toisessa kädessä oli bisse niin toiselle kädellekin olisi pitänyt saada jotakin. Vielä vuosi tai pari lopettamisen jälkeen joskus maistoin tupakkaa humalassa, yhteensä max 10 kertaa näinä vuosina, ja siitä on tullut niin paha olo että ei tee mieli enempää.

Tsemppiä :)

Vierailija
7/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että vituttaa, kun aloitin uudestaan. Nyt en vaan jotenkin saa otetta. Vässykkä!

Vierailija:

Ps. Muista, että jossain vaiheessa uskottelet itsellesi ettei se yksi mitään haittaa. Haittaa se. Minä aloitin prkl uudestaan oltuani 5 kk täysin polttamatta. Mä vaan yhden, kun ahdistaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan