Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet näin sunnuntai-iltana?

Vierailija
17.12.2023 |

On kolmas adventtisunnuntai. Kello tulee kymmenen. Mitä teet tai alat seuraavaksi tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kierrätyspisteeseen jätepaperit, kävin kaupassa ja tein lenkin koiran kanssa kun kuntakeskuksesa oli hiekoitettu hyvin. Nyt illalla olen laittanut ruokaa ensi viikon tarpeiksi.

Vierailija
22/25 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto on taas siinä mallissa, että mikään ei huvita eikä tunnu miltään. Olen nyt viikonloppuna käynyt lenkillä, nukkunut pitkään, katsonut joululeffaa -ja ampumahiihtoa, neulonut villapaitaa, jumpannut, keittänyt riisipuuroa, tuijottanut tätä palstaa  -ja seinää, laittanut kasvonaamion ja nyt sitten join loput glögit (alkotonta) ja söin piparijäätelöä ja nyt on sitten ihan sikahuono olo fyysisestikin.

Mä en käsitä kuinka näin päälle nelikymppisenä tämä on tällaista s##tanaa että voisi vetää puolet kuukaudesta ranteet auki tai hypätä sillalta? Mikään ei huvita eikä tunnu kivalta ja tätä vaihetta tietää jo seuraavan se, että itkettää ihan kaikki. Sitten alkaakin menkat ja nekin on nykyään sellainen niagara että vaan ärsyttää se lotina. AAAAAARGHH!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian ahdistunut tästä vuodenajasta mutta apua ei saa, joten päätin lopettaa kärsimyksen tänään, näin hienosti viikko ennen joulua.

Vierailija
24/25 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan mitään. Sunnuntait on kamalia. En tee mitään järkevää. Kokkaan ja lojun tai käyn lenkillä, televisio huutaa yksinään, sieltäkään ei tuu mitään. Sunnuntait pitäisi poistaa kalenterista kokonaan.

25/25 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin juyst koiran iltalenkillä. On niin liukasta, ettei vanha koira halunnut olla ulkona kovin kauaa. Nyt viestittelen ystäväni kanssa, kuuntelen vähän jälkijunassa puoli ysin uutisia ja notkun palstalla. Kohta nukkumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi