Mitä teet näin sunnuntai-iltana?
On kolmas adventtisunnuntai. Kello tulee kymmenen. Mitä teet tai alat seuraavaksi tehdä?
Kommentit (25)
Kierto on taas siinä mallissa, että mikään ei huvita eikä tunnu miltään. Olen nyt viikonloppuna käynyt lenkillä, nukkunut pitkään, katsonut joululeffaa -ja ampumahiihtoa, neulonut villapaitaa, jumpannut, keittänyt riisipuuroa, tuijottanut tätä palstaa -ja seinää, laittanut kasvonaamion ja nyt sitten join loput glögit (alkotonta) ja söin piparijäätelöä ja nyt on sitten ihan sikahuono olo fyysisestikin.
Mä en käsitä kuinka näin päälle nelikymppisenä tämä on tällaista s##tanaa että voisi vetää puolet kuukaudesta ranteet auki tai hypätä sillalta? Mikään ei huvita eikä tunnu kivalta ja tätä vaihetta tietää jo seuraavan se, että itkettää ihan kaikki. Sitten alkaakin menkat ja nekin on nykyään sellainen niagara että vaan ärsyttää se lotina. AAAAAARGHH!!!!
Oon liian ahdistunut tästä vuodenajasta mutta apua ei saa, joten päätin lopettaa kärsimyksen tänään, näin hienosti viikko ennen joulua.
En oikeestaan mitään. Sunnuntait on kamalia. En tee mitään järkevää. Kokkaan ja lojun tai käyn lenkillä, televisio huutaa yksinään, sieltäkään ei tuu mitään. Sunnuntait pitäisi poistaa kalenterista kokonaan.
Käytin juyst koiran iltalenkillä. On niin liukasta, ettei vanha koira halunnut olla ulkona kovin kauaa. Nyt viestittelen ystäväni kanssa, kuuntelen vähän jälkijunassa puoli ysin uutisia ja notkun palstalla. Kohta nukkumaan.
Vein kierrätyspisteeseen jätepaperit, kävin kaupassa ja tein lenkin koiran kanssa kun kuntakeskuksesa oli hiekoitettu hyvin. Nyt illalla olen laittanut ruokaa ensi viikon tarpeiksi.