Hämeenlinnan ympäristössä ei pysty täyttämään auton rengaspaineita sunnuntaina klo 18 jälkeen
Ei onnistu Turengin Nesteellä, ei onnistu Hiidenjoen Teboililla, ei onnistu Hämeensaaren Teboililla tai Nesteellä, ei onnistunut myöskään Idänpään huoltoasemalla.
Ikävä kyllä tämä on totta ja mun auto itkee rengaspaineita.
Käy itse katsomassa. Koko Häme on ihan perseestä tässä asiassa.
Kommentit (50)
Motonet ja kumppanit myyvät käsipumppuja. Auton renkaita voi täyttää ihan samoin kuin polkupyöränkin.
Kysymys kuuluu: Missä pystyt täyttämään Hämeenlinnassa auton renkaat sunnuntaina klo 18 jälkeen?
AP
Tiiriössä abc:n pesukadun (burger kingin vieressä) kyljessä olen itse käynyt.
Tämä on kyllä peestä. Rengaspaineet kannattaisi kuitenkin tarkistaa säännöllisesti jo ihan turvallisuuttakin ajatellen. Ketään ei enää kiinosta huolehtia noista kun ei saa tuottoo...
saahan noita pumppuja jo melkein joka marketista
Autossa kulkeva pieni kompressori maksaa alle 20 euroa. Auton ei tarvitse enää itkeä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu: Missä pystyt täyttämään Hämeenlinnassa auton renkaat sunnuntaina klo 18 jälkeen?
AP
Iittalan Shelllillä pystyy ympäri vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä peestä. Rengaspaineet kannattaisi kuitenkin tarkistaa säännöllisesti jo ihan turvallisuuttakin ajatellen. Ketään ei enää kiinosta huolehtia noista kun ei saa tuottoo...
Eikö niitä paineita voi Hämeenlinnan seudulla tarkistaa muulloin, kuin sunnuntaisin klo 18.00 jälkeen?
auton peräkontissa on se pikkuinen kompura millä laitetaan painetta, toki vaatii peräkonttiin menon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä paineita voi Hämeenlinnan seudulla tarkistaa muulloin, kuin sunnuntaisin klo 18.00 jälkeen?
Tarve voi olla milloin tahansa.
Kiinan kaupasta akkukäyttöinen kun paikalliset oli aina murjottu rikki.
Idänpään Nesteellä on jätesäkki teipattu ilmanpainevehkeiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Autossa kulkeva pieni kompressori maksaa alle 20 euroa. Auton ei tarvitse enää itkeä täällä.
Kompurakin on aika turhake, kun kuten tuolla aiemmin jo joku sanoi: pumppu riittää ihan hyvin. Paljon nopeampi pumpata kuin odotella minikompuran ulinaa ja vedellä sitä tupakansytytinjohtoa perässä.
No on siellä joku huoltamo auki ainakin klo 24 asti.
Uudetkin renkaat voivat tyhjentyä vanteiden kautta, jos niissä on korroosiota.
Vierailija kirjoitti:
No on siellä joku huoltamo auki ainakin klo 24 asti.
ABC on aina auki ja Linnatuuli myös. Onko noissa paineilmaa?
Hätätapauksia varten suosittelen pitämään täyttöpulloa aina mukana.Vaihda uuten parin vuoden välein,maksaa noin 6eur.
Vierailija kirjoitti:
Abc Tiiriössä onnistuu
Toimiiko se pumppu? Jossain välissä toimi tosi huonosti, niin en ole siellä enää käynyt.
Vaikeutetaan autoilua. Luulisi sentään tuon olevan huoltoasemien elinkeino.