Hämeenlinnan ympäristössä ei pysty täyttämään auton rengaspaineita sunnuntaina klo 18 jälkeen
Ei onnistu Turengin Nesteellä, ei onnistu Hiidenjoen Teboililla, ei onnistu Hämeensaaren Teboililla tai Nesteellä, ei onnistunut myöskään Idänpään huoltoasemalla.
Ikävä kyllä tämä on totta ja mun auto itkee rengaspaineita.
Käy itse katsomassa. Koko Häme on ihan perseestä tässä asiassa.
Kommentit (50)
Pesukatu ja Burger King ovat vastakkaiset rakennukset Hämeenlinnan Tiiriössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille rakkaat! Arvostan!
Huomenna suunta on Tiiriön pesukadun viereen. Autokin pitäisi pestä.
No älä nyt hyvänen aika sinne mene, kun pumppu on ABC:n pihassa.
Vastahan sanottiin sen olevan lähellä Burger Kingiä?
No en nyt varmuudella mene sanomaan etteikö sielläkin olisi, mutta nimenomaan ABC:n pihassa on.
Muistaakseni Pesukatu oli alkujaan Tolpan business. Se taisi olla joskus aikanaan mun perään.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että ne kunnon renkaantäyttölaitteet maksaa satasen tai enemmän ja niitä varastetaan tai rikotaan. Muutenkin alkaa olla menneen maailman juttuja käydä huoltoasemalla tarkastamassa ilmanpaineet kun kaikilla on kotona kompura tai autossa rengaspainevalvontajärjestelmä mistä näkee ilmanpaineet. Ajelen uusilla autoilla ja en ole 5 vuoteen laittanut itse ilmaa renkaisiin. Rengashotelli vaihtaa renkaat ja laittaa paineet kohdalle.
mun auto yleensä valittaa renkaanvaihdon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että ne kunnon renkaantäyttölaitteet maksaa satasen tai enemmän ja niitä varastetaan tai rikotaan. Muutenkin alkaa olla menneen maailman juttuja käydä huoltoasemalla tarkastamassa ilmanpaineet kun kaikilla on kotona kompura tai autossa rengaspainevalvontajärjestelmä mistä näkee ilmanpaineet. Ajelen uusilla autoilla ja en ole 5 vuoteen laittanut itse ilmaa renkaisiin. Rengashotelli vaihtaa renkaat ja laittaa paineet kohdalle.
Katso koodit ohjekirjasta. Ei ole vaikeaa. Nuo pitää vaan kuitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää nollata järjestelmä ja ajaa sitten vartti tai kauemmin niin auto mittaa paineet.
Vierailija kirjoitti:
tunnustetaan nyt sitten. Olen nuorempana itse hoitanut renkaita. Nyt olen ulkoistanut ne miehelle. Pitää siitäkin jotain hyötyä olla. Mies osaa asiat about, mutta ei se kauhean hyvä ole.
Hämeenlinnasta pääsee Tampereelle tunnissa. Gardner Denver tekee kompressoreita.
Vastahan sanottiin sen olevan lähellä Burger Kingiä?