Olisiko sinulle ok/mitä ajattelisit jos
Puolisollesi oli joku tunnustanut ihastuksensa, puoliso tapaisi jatkossakin tätä ihastuksen tunnustakaa töissä, mutta pakollisten asioiden lisäksi juttelisi edelleen henkilökohtaisista asioistaan ja viettäisi aikaa yhdessä enemmän kuin se töiden kannalta olisi tarpeellista? Pitäisitkö tätä pettämisenä/epämiellyttävänä vai olisiko ok?
Kommentit (9)
Ei olisi ok. Joko haluaa palvontaa ihastuneelta tai on itsekin kiinnostunut.
Jos puolisoni ei olisi itse ihastunut, niin olisi ok.
Jos myös puolisoni olisi ihastunut, toivoisin hänen pitävän kontaktit minimissä.
Ja kummassakin tapauksessa toivoisin hänen pitävän asian omana tietonaan. En siis haluaisi tietää asiasta.
Mun puolestani jutelkoon ihan vapaasti halutessaan henkilökohtaisia asioitakin, pettämisen tasolle mennään sitten jos homma etenee fyysiselle tasolle. Jos miehellä ei ole tunteita kyseistä henkilöä kohtaan, niin en näe tuossa ongelmaa. Veikkaan kyllä, että voi olla kiusallisempaa tuolle tunteensa tunnustaneelle osapuolelle ja hän hakee etäisyyttä, jos toinen ei vastaakaan romanttisessa mielessä.
Toisen osapuolen tunteista ei ole tietoa.
Vitonen jatkaa sen verran, että en minä voi aikuisen ihmisen tekemisiä ja kaverisuhteita alkaa määräilemään, se olisi ihan naurettavaa. Jos pettävät, niin sitten pettävät ja homma mun puoleltani on siinä, mutta itse ihmiset valintansa tekevät.
Exän työkaveri toimi myös noin eli tunnusti exälle, että on jo vuoden ollut siihen tosi ihastunut. Rikkoivat kaksi perhettä ja aloittivat salasuhteen. Pitäisin siis todella huolestuttavana. Toisaalta ketään ei voi väkisin pitää eli ehkä on parempi päästä pettävästä ihmisestä eroon, jos on pettääkseen.
Erityisesti tosiaan hämmentää miksi ihastuksen kohde hakee kontaktia.
Ei ole ok.