Onko muita joiden hiki ei haise?
Käytän samoja sukkia monta päivää, ennätys kai 7 vrk, enkä huomannut minkäänlaista hajua. Likastuvat ne tietty ulkoisista syistä mutta monta päivää menee silti. T -paitakin voi mennä muutaman päivän, tosin käytössä on pari-kolme samaan aikaan joita vaihtelen ja muut saavat "levätä". M54.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä haissut kainalohiki, käytän silti dödöä päivittäin. Se on ilmeisesti jnkl geneettinen juttu, ettei kainalohiki haise. Mun 17v pojan kainalot eivät myöskään haise, hänelläkin on siltikin dödö käytössä. Mutta sitten taas mun 20v tyttären on vaikea löytää sellaista deodoranttia mikä pitäisi hienhajun pois. Miehellänikin dödö pettää helposti.
Sukat vaihdetaan koko perhe joka päivä, kuten myös peseydytään. Pyykkikaapissa ei tosin sukkahiki haise koskaan.
Jos minun hiki ei haisisi niin en todellakaan käyttäisi dödöä. Sehän on unelma. Ei tarvitsisi miettiä hajuja, käy vain suihkussa ja se siitä.
Mulla haisee toinen kainalo, toinen ei. Työpäivän jälkeen kun haistaa paidan kainaloita, toinen haisee deodorantille ja toinen hielle.
Hiki alkoi haista voimakkaasti neljänkympin tienoilla. Onneksi Absolut Torr auttaa, muuten en voisi olla asiakaspalvelutyössä.
Parempi että haisee, se tunkkainen haisematon hienhaju on aika luotaantyöntävä vaan ei vedä vertoja miesten pukuhuoneen aromeille jos sellaista sattuu erittämään, niitäkin kun on. Kestäisin sitä haisematonta työkaverina mutta en yhtäkään hetkeä intiimisti. Se riippuu omasta hajusta että mitä sietää muilta.
Minun mieheni hiki ei haise. Toki helteellä tulee sellainen tunkkainen haju, mutta ei hien haju. Urheiluhiki ei haise yhtään.