Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaavalla Tinder-mätsillä sporiasis, miten mahtaa vaikuttaa elämään?

Vierailija
17.12.2023 |

Mies on komea, hyvässä työssä, jne paperilla täydellinen. Muutama spesiaali kiinnostuksenkohdekin mätsää, joiden takia hänestä kiinnostuinkin ja yllätys oli suuri, kun hän kiinnostui myös minusta. Ollaan viestitelty ja soiteltu. Kertoi tämän sporiasiksen heti alkuun. Lieköhän sinkkuuden syy..

Mitä luulette, miten vaikuttaa intiimielämään?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/31 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, nyt sitten ehkä selvisi syy siihen että ex oli impotentti. Tosi paha hoitamaton psori ja sitä helvetin hilsettä oli aivan järkyttävät määrät! En suosittele. Oli myös todella luonnehäiriöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko hän myös että exä oli missi?

Vierailija
24/31 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, nyt sitten ehkä selvisi syy siihen että ex oli impotentti. Tosi paha hoitamaton psori ja sitä helvetin hilsettä oli aivan järkyttävät määrät! En suosittele. Oli myös todella luonnehäiriöinen.

Itse taas tunnen miehen jolla puhkesi psoriasis stressistä kun oli niin sairaan naisen kanssa, ja psoriasis vaan paheni koko suhteen ajan. Kyseinen nainen on sellainen, että sen seurassa stressaantuu aika moni. Niin raskas tyyppi. Pakotti kuulemma seksiinkin. 

Vierailija
25/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään muuten mutta seksipuuhissa mies saattaa alkaa raapia,tai ainakin minua atoopikkona ärsyttää hiki ja toisen iho ihoani vasten.

Ja onhan se pahan näköinen.

Vierailija
26/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon kahdella pojalla on psoriasis. 25 ja 22 v. Eivät ikinä ole seurustelleet. 
Stressi laukaisee taudin. Joka päivä on rasvattava, siis R-A-S-V-A-T-T-A-V-A. Rasvaamiseen menee tuhottomasti aikaa, ja se on siis hyvinä päivinä. Olen saanut sen rasvasirkuksen katsomisesta kammon atoopikkoja ja psoraatikkoja kohtaan. Neljä lastani myös. Yksikään lapsistani ei jaksaisi sitä järjetöntä rasvaamisen määrää, varsinkaan, kun hoidettava kohta saattaa olla hankalassa paikassa, ja apua rasvaamiseen tarvitaan. 
Jos olet valmis kulkemaan puolen kilon painoinen Ceralan perusvoidepumppupullo kassissa lopun elämääsi niin siitä vaan. 
Minä kiertäisin kaukaa. Kutiavat ja hilseilevät, paikkaa vaihtavat psoriasisläikät ovat ilettäviä. Ja tuo hilseilevä psoriasis taitaa olla taudin lievin muoto... Ei kiitos. Ikinä.  

Vierailija
27/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svaippaa vasemmalle. Heti.

Vierailija
28/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaikuta oikeastaan mitenkään. Välillä voi olla joku läiskä sääressä. Yksilöllistä tietysti.

Vierailija
29/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriasis, törppö.

Vierailija
30/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivel- vai iho-?

Vierailija
31/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se haittaa miehen elämää tai on koko ajan läsnä koska mies on heti alkuun sulle siitä kertonut. Ei siis mikään pikkujuttu. Käy treffeillä ja katsasta mies, sillä se selviää.