Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus - köyhät - kotimaa

Vierailija
17.12.2023 |

Hallitus leikkaa monen pienituloisen toimeentulosta 2024 alkaen. Heitä on paljon.

Entä, jos niille köyhille ihmisille saattaa olla aivan yksi ja hailee onko tämän heidän kotimaansa nimi Suomi vai Venäjä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se tulee olemaan. Sen jälkeen, kun oma koti on pitänyt jättää, ei paljon ole enää hävittävää. Eikä odotettavaa.

Vierailija
2/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että on ruokaa, lämmintä ja koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjonossa ei siniristilippua viitsisi liehuttaa.

Vierailija
4/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vapaa muuttamaan muualle jos ei miellytä. Passilla pääsee maasta pois, tervemenoa. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Vierailija
5/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti motivoidaan köyhiä auttamaan sodassa. Ei kannattaisi tehdä leikkausia nyt vaan hoitaa tuo hankala itärajan naapuri ensin pois tavalla tai toisella. Rahaa sekin vaatii, mutta ei kannata tulevaa sotaväkeä ryhtyä kurjistamaan ja sota-aikana tarvitaan kaikkien naisten apua myös.

Vierailija
6/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vapaa muuttamaan muualle jos ei miellytä. Passilla pääsee maasta pois, tervemenoa. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Mieti sota-aikana, jos sinä varakas makaat kadulla haavoittuneena ja minä köyhä olen ainoa siinä paikalla... Silloin sinä toivot, että minä autan tai luovutan hallussani olevat side/haavanhoitotarvikkeet. Silloin minä mietin, miten sinä varakas kohtelit minua köyhää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi