Eikö tuota perkeleen viestien lainaussysteemiä saa korjattua?
Sanoma on kyllä yksi IT-kädettömyyden ruumiillistuma.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Lainatessa pitää katsoa, että oma teksti alkaa ihan ruudun vasemmasta reunasta. Jos on yhtään sisennystä, niin teksti menee lainauksen sisälle. Näin.
Olen huomannut saman, mutta tuonkaan huomioiminen ei aina auta 😂
Paina sitä lainaus "nappulaa" ja ala kirjoittamaan. Onko vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi kumpikaan, vastaus eikä lainaus. Ainakaan mun puhelimellani. Jos käytän vastausta, vastaus ei mene sen viestin alle johon haluaisi vastata vaan viestiketjun perään irralliseksi. Jos käytän lainausta, oma tekstini päätyy harmaaksi lainatun tektin perään, ikään kuin osaksi sitä.
Et vaan osaa.
Kyllä tässä on jokin iso vika uudistuksen jälkeen. Hidas kuin etana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainatessa pitää katsoa, että oma teksti alkaa ihan ruudun vasemmasta reunasta. Jos on yhtään sisennystä, niin teksti menee lainauksen sisälle. Näin.
Oliski niin helppoa että vastauksensa sais alkamaan reunasta saakka (kuten nyt näyttäisi mulla onnistuneen). Mutta kun ei, toisinaan ei vaan millään siirry kursori sinne reunaan vaikka mitä tekis.
Kyllä siirtyy kun hakkaa tarpeeksi rivinvaihtoja siihen editorikenttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, mutta tuonkaan huomioiminen ei aina auta 😂
Kyllä auttaa tuohon, mutta siihen lainatun tekstin puuttumiseen se ei auta.
Lämpimästi tervetuloa vauvapalstalle, teimme sivustouudistuksemme jännittävästä 90-luvusta inspiroituneena. Latautuuko sivu ollenkaan? Häviääkö ketju bad gatewayn taakse? Tule ja ylläty! 😊
Pitkät lainasketjut ei onnistu, pätkii yllä olevia viestejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi kumpikaan, vastaus eikä lainaus. Ainakaan mun puhelimellani. Jos käytän vastausta, vastaus ei mene sen viestin alle johon haluaisi vastata vaan viestiketjun perään irralliseksi. Jos käytän lainausta, oma tekstini päätyy harmaaksi lainatun tektin perään, ikään kuin osaksi sitä.
Et vaan osaa.
Kyllä mullakin menee välillä noin, välillä taas toimii.
Tarpeeksi kun vastauksia niin hajoaa.
Testi: Edellisen kommentin 'vastauksia' tummennettu,, 'hajoaa' kursiivilla.
Joskus menevät päinvastoin uudistuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.
Kyllä mullakin menee välillä noin, välillä taas toimii.
Tarpeeksi kun vastauksia niin hajoaa.
Testi: Edellisen kommentin 'vastauksia' tummennettu,, 'hajoaa' kursiivilla.
Joskus menevät päinvastoin uudistuksen jälkeen.
Arvasin, kumpikin sana tuli kursiivilla.
Eivät korjaa eikä minun mielestä tarvitsekkaan. Vihdoin ja viimein on ne sadan kilometrin viestilainaamiset poissa, jossa kukaan ei suostu katkaisemaan viestilainauksia ja ne on ihan järkyttävää luettavaa puhelimella, kun eivät automaattisesti aina lyhene.
Miksi tämä toiminto saa olla rikki?
Uskomattominta on se kun usein jää raksuttamaan joku 15s ajaksi kun koitst ladata sivun. :D En ole missään muualla törmännyt näin toimimattomiin sivuihin.
Sitä se on kun tekee pitkiä monien viestien ketjuja keskustelussa. Etkö osaa poista puolet niistä pois?
Se saa olla rikki, koska totuuden kuuleminen on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät lainasketjut ei onnistu, pätkii yllä olevia viestejä
Se on hyvä että ei enää onnistu. Saattana, ennen oli helevetin pitkiä lainauksia.
En ymmärrä mikä tässä lainaamisessa on niin vaikeaa :D
Typerys, välillä se toimii, välillä ei.
Mulla toimii onneksi aina. Luulen, että te ette vain osaa.
Pankit ostivat kaikki Suomen parhaimmat ATK-ihmiset. Sote ja Poliisi jäivät nuolemaan näppejään. Sitten tietenkin lehtitalot ym pikku puuhastelijat.
Enter.