Jouluriidan ainekset kasassa anopin kanssa haluaa ehdottomasti live kalaa ja valko kastiketta tarjolle inhoan niitä ja mies ei sano mitään!
Aion tarjota pöydässä graafi lohta lasi mestarinsilliä suutarin lohta katka rapusalattia pöytään ei mahdu live kalaa
Kommentit (57)
Joko taas? Sinulla on siis kalariita anopin kanssa joka päivä.
Nämä satusi ovat mielikuvituksettomia ja turhia.
Työnnä ap ne kalat v í t t u u s í.
Oikeinkirjoituksesi on aivan kauheaa.
Anoppina olisin tuohtunut surkeasta äidinkielentaidostasi. Voisitko hankkia tarkistusohjelman, joka korjaa kirjoituksesi?
Sillä, kenen luona katetaan joulupöytä, on ensimmäinen sana siihen, mitä on tarjolla. Piste.
Huomenna sitten kerrot että anoppi haluaa joulu pötyään sur strömmingiä eikä se mahdu kun mies on sammunut pöydälle kusenkaato reissun jälkeen.
Lässyn, lässyn typerälle spämmillesi, vaihda jo aihetta.
Et ole hauska vaikka pienessä mielessäsi niin kuvitteletkin.
Ap, voisit joulunvieton sijaan opiskella yhdyssanoja.
Anoppi syö just sitä, mitä anoppi haluaa.
Kielipoliisi veetuilijoiden ilkeys ja yksinkertaisuus ihmetyttää jatkuvasti
"Aina ei voi saada sitä mitä haluaa
ja yleensä ei halua sitä mitä saa"
Lapinlahden linnut
Onko sitä pakko syödä? Anoppi pakottaa?
Teillä kyllä ollaan ehtiväistä sakkia, kuluneen syksyn aikana oot riidellyt anopin kanssa ristiäiset, häät, hautajaiset ja nyt joulu.
Meillä lipeäkalaa esim. joulupäivänä ja ne keille ei maistu saavat syödä ylijäämälaatikoita.
Vierailija kirjoitti:
Kielipoliisi veetuilijoiden ilkeys ja yksinkertaisuus ihmetyttää jatkuvasti
Mua ihmetyttää sun yksinkertaisuutesi, jos uskot, että noi kirjoitusvirheet on vahinkoja. Ap kirjoittaa kaiken tahallaan päinpersettä, koska se on omasta mielestään niin ylettömän hauska. Suhun näköjään uppoaa 🙄
Minä ja lanttulaatikko sijaitsemme hyväntahtoisesti lähellä toisiamme.
Jokainen saa syödä mitä haluaa. :)
Eihän nykynaiset kykene ajattelemaan mitä muut haluaisi kun eihän naisen mielestä ole mitään muuta olemassakaan kuin vain se mitä nainen itse haluaa
Lipeäkala tai livekala on keskiajalta periytyvä ruokalaji, jota syödään erityisesti jouluna. Se on perinteisesti valmistettu kapakalasta, eli kuivatusta turskasta tai muista kuivatuista turskakaloista, kuten seitistä, molvasta tai koljasta.