Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko koskaan jutelleet vaan baarissa jonkun kanssa pitkään ja sit lähteneet kotiin ilman seksiä?

Vierailija
17.12.2023 |

Mietin että mikä järki tuossakin oli

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen seksin saa sieltä baarista? Paketoiko ne sen mukaan vai kuinka tuo tapahtuu? Vai pitääkö duunata baarihemmo paikan päällä?

Vierailija
22/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin itse parisuhteessa silloin. Tuolloin mun työkaveri (naispuolinen kuten minäkin) pyysi mua aina suunnilleen puolen vuoden välein mukaansa baariin pelaamaan lautapelejä, mitä me tehtiinkin kyllä. Juotiin noin 1-5 juomaa per nenä illan aikana ilman pohjia ja pelattiin aina jotain lautapeliä. Joskus seuraamme liittyi miehiä. Kaverin parisuhde oli umpikujassa ja minusta tuntuu, että kaveri meni katselemaan ja tunnustelemaan, löytyisikö parempia vaihtoehtoja, jotta hän voisi erota suhteesta jäämättä kuitenkaan yksin. Kaveri jutteli miehille enemmän, minä vähemmän. Koskaan en lähtenyt miesten mukaan, vaan mun mies haki minut kotiin sovitusti tai sitten mentiin kaverin kans yhdessä taksilla kotiin kun asuttiin samalla suunnalla.

Ja vaikka olisin sinkku, en ikinä etsisi mitään vakavaa jostakin baarista. Enkä myöskään syty yhden illan jutuista. Harrastan s eksiä vain jos koen syvempää henkistä yhteyttä seurustelukumppanin kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut pidempään monenkin kanssa, mutta en ole ikinä lähtenyt panemaan kenenkään kanssa.

Enkä ole lähtenyt panemaan silloinkaan jos on vaihdettu vain pari sanaa. Narikkajonossa on tullut nähtyä näitä "läheks panee"- miehiä joiden kanssa ei kiinnosta edes jutella.

Vierailija
24/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut pidempään monenkin kanssa, mutta en ole ikinä lähtenyt panemaan kenenkään kanssa.

Enkä ole lähtenyt panemaan silloinkaan jos on vaihdettu vain pari sanaa. Narikkajonossa on tullut nähtyä näitä "läheks panee"- miehiä joiden kanssa ei kiinnosta edes jutella.

Sattaa narikkajonossa lähestyä myös nainen miestä samoilla "läheks panee" ajatuksilla.

Vierailija
25/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jopa tanssii ja flirttailee ilman että se johtaa mihinkään enempään

Vierailija
26/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joka kerta kun olen ollut baarissa.

Vierailija
27/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. En kai minä nyt jonkun tuntemattoman kanssa seksiä harrastaisi. Ensin pitää tutustua.

Vierailija
28/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Vierailija
29/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet kerrat. En hae seksiä baarista.

Vierailija
30/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattaa narikkajonossa lähestyä myös nainen miestä samoilla "läheks panee" ajatuksilla.

Eikä lähesty. 

Vierailija
31/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten monesti. En ole ikinä lähtenyt harrastamaan seksiä baarituttavuuksien kanssa. 

Vierailija
32/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hä?

Tolleen mä oon aina tehnyt. Nolla yhdenillanjuttua.

Miks se olis yhteen iltaan jäänyt? Kyseessä on kuin ekat treffit, tosin hieman erilaisessa ympäristössä mut ei sillä ole merkitystä.

Ekoilla treffeilläkin jutellaan eikä harrasteta seksiä. 

Sairasta. Todella sairasta. 

Vierailija
33/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen seksin saa sieltä baarista? Paketoiko ne sen mukaan vai kuinka tuo tapahtuu? Vai pitääkö duunata baarihemmo paikan päällä?

Vessassa olen itse ainakin tavannut panna, mutta menee se kai noinkin?

Vierailija
34/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Tykkään jutella. Mutta en harrasta seksiä tuntemattomien kanssa. Yksi pitkä juttelu ei riitä tuntemiseen, eikä kymmenenkään. M49

Vierailija
35/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monen kaverini kanssa.

Vierailija
36/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä lähesty. 

Monesti on lähestynyt. 

Vierailija
37/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina noin.

Vierailija
38/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä lähesty. 

No kyllä lähestyy. Ehkä et ole ollut kohderyhmää? Valitettavasti nuo lähestymiset tulee poikkeuksetta limaisilta tädeiltä joiden päihtymystila on luokkaa yrjö.

Vierailija
39/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn usein baareissa ja keikoilla yksin, kulutan siellä aikaa juttelemalla ihmisten kanssa. Kenenkään mukaan en koskaan ole lähtenyt enkä kotiini ketään tuonut. Ei ole käynyt mielessäkään, mutta olenkin aseksuaali niin ei seksi pyöri mielessä muutenkaan. Ihmisten kanssa on vaan kiva jutella.

Täällä toinen aseksuaali, nainen. Miehet olettavat aina että juttuseurasta sitten panoseura. Kuvottavaa.

Vierailija
40/52 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on ilta vierähtänyt uuden tuttavuuden kanssa jutellessa. Se on välillä jopa todella terapeuttista. Eikä mun mielestä seksi tms ole ollut edes läsnä. Ihan vaan juteltu, juotu ja jopa tanssittu.

Sillä mä olen ihmetellyt, kun joskus on joku tuttava tullut kyselemään, että ootteko te eronneet tai muista aviomies. Eikö vieraan ihmisen kanssa siis saisi jutella ilman, että siihen liittyisi yhtään mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi