Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Stockalla myyjä ei suostunut myymään mulle ryppyvoidetta. ov

Vierailija
05.01.2007 |

Olen liki 30-vuotias. Menin siis ostamaan ryppyvoidetta. Myyjä sanoi, etten todellakaan sellaista tarvitse ja suositteli noin kympin hintaista kosteusvoidetta tilalle. Voiko tämän ottaa kohteliaisuutena, että näyttäisin vielä aika freesiltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pyysin 39 v vaihdevuosilääkkeitä poisjääneiden kuukautisten ja yöllisen hikoilun takia gynekologilta- eikä antanut...ollaan varmaan liian nuorekkaita???

Vierailija
2/3 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiset ryppyvoiteet tarkoitettu vanhemmalle iholle. 39 v taas voi hyvin saada jo vaihdevuosioireita. Jos yksi lääkäri ei " noteeraa" , niin hakemaan toista mielipidettä. Ystäväni on lääkäri ja sanonut monta kertaa, että kukaan lääkäri ei ole jumala. Jos et saa yhdeltä apua, niin mene kysymään toiselta. Ja monesti on tuttavapiirissä kuulunutkin, että joku tosi kallis erikoislääkäri ei ole sanonut juurikaan juuta tai jaata ja terveyskeskuslääkäri taasen antanut avun heti samaan vaivaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorempi (ja rasvaisempi) iho saa liian rasvaista voidetta, se alkaa voida huonosti ja tulee finnejä ym.

Kyllä ne voiteet on ihan joka ikäluokalle erikseen. Ole iloinen, saattaisit muuten kirota koko mönjän muuten.

Osta jotain oman ikäiselle iholle, kyllä sillekin ryppyvoiteita löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän