Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määrittele kuka on sinun kaverisi / ystäväsi? Mikä ero on kaverilla ja tuttavalla? Kuinka monta läheistä ystävää joihin pystyt ylläpitämään

Vierailija
17.12.2023 |

Määrittele kuka on sinun kaverisi / ystäväsi? Mikä ero on kaverilla ja tuttavalla? Kuinka monta läheistä ystävää joihin pystyt ylläpitämään kunnon suhteen? Kuulutko mihinkään 'kunnon' sukuun enää? Kaveriverkosto korvannut suvun verkoston?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kysymyksiä, en jaksanut lukea.

Vierailija
2/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kuin yksi ystävä, hänelle kerron ihan kaiken. Kavereita on ne joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia silloin tällöin ja nähdään myös välillä. Tuttavia on ne jotka tiedän nimeltä, mutta en oikeastaan tunne tai vietä aikaa heidän kanssaan vapaaehtoisesti. Esim lasten harrastuksista toisia vanhempia. Naapurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä ollenkaan. Joitakin tuttuja ja sukulaisia. Töissä on työkaverit. Kukaan ei ole minulle läheinen ihminen.

Vierailija
4/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on läheisempi kuin kaverit. Esimerkiksi oma puoliso voi olla ystävä. Kaverien kanssa vietetään aikaa.

Tuttava on sellainen, jota nähdään satunnaisesti, mutta joka ei ole läheinen. Tuttavalle ei kerrota tärkeitä asioita.

Itse en kuulu mihinkään tiiviiseen sukuun (suurin osa kuollut) eikä minulla ole kaveriverkostoa.

T: tuntematon 

Vierailija
5/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enää varsinaisia ystäviä eikä kavereita lainkaan. Sukulaisista pidän satunnaisesti yhteyttä yhteen. Tuttavia on paljon työn ja harrastusten puolesta, mutta heihin en pidä yhteyttä näiden asioiden ulkopuolella.

N40+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän