Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas vauvakuume!

Vierailija
05.01.2007 |

Meillä on jo seitsemän lasta, nuorin 1v3kk. Ja taas tekis mieli pikkuista :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä ajatellut ainakin pyrkiväni neljännen jälkeen purkamaan hoivaviettini lemmikkiin ja tuleviin lapsenlapsiin. :)

Vierailija
2/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuitenkaan enää, alkaa taloudellisestikin jo tuntua tälläisella keskituloisella perheellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella äidillä on aina mielessä se yksi syntymätön lapsi... mutta johokinhan se on lopetettava.

Vierailija
4/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että jotkut haluavat vielä suurperheen. Muuten ap, minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset vähän isommiksi, vauvakuume on täysin kadonnut. Miltei kääntynyt inhoksi mahdollista raskautta vastaan. Se olisi nyt kamalinta mitä voisi käydä.

Vierailija
6/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti. Tää on jotenki niin kummallista kun tuon viimeisen jälkeen ajattelin ettei enää ikinä! Ja tässä sitä ollaan...Kun kuopus lähtee käveleen niin siinä vaiheessa aina iskee ajatus:" meillä ei ole vauvaa kun nuorin jo kävelee..." On tämä. Vauvat on niiiin ihania! Ja lapset yleensäkin!

Ehkä tämmöisiä kummajaisia vielä on..meillä onneksi on rakastava perhe, kaikille riittää syliä ja rakkautta. Tosin isoimmat ei enää syliin halua :)

Ap

Vierailija
7/7 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jokaisella äidillä on aina mielessä se yksi syntymätön lapsi... mutta johokinhan se on lopetettava.

Viikon päästä ensimmäisen syntymästä olin varma, ettei koskaan toista, ja se päätös on pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi