Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suklaa on suositumpaa kuin toffee?

Vierailija
10.03.2023 |

Ostin puoli kiloa toffeenameja irtokarkkihyllystä viikonlopuksi ja kohta ovat jo menneet

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on paljon parempaa.

Vierailija
2/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa on paljon parempaa.

eipä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaa ei tartu hampaisiin

Vierailija
4/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä. Suklaa jää inhottavasti kitalakeen mähnäksi. Toffee on parempaa ehdottomasti!

Vierailija
5/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä ei myydä niitä englantilaisia toffeesekoituspusseja, joita Englannissa sai jokaisesta supermarketista. Englantilaiset toffeet olivat niin hyviä, että pari kertaa minua alkoi itkettää, kun maistoin niitä.

Vierailija
6/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa oli skottitoffeeta, aivan älyttömän hyvää. Miksiköhän sitä ei tehdä enää?

Vierailija
7/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä ei myydä niitä englantilaisia toffeesekoituspusseja, joita Englannissa sai jokaisesta supermarketista. Englantilaiset toffeet olivat niin hyviä, että pari kertaa minua alkoi itkettää, kun maistoin niitä.

Aahan niitä ainakin K-kaupoista

Vierailija
8/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aahan niitä ainakin K-kaupoista

Ei saa... valitettavasti.

Vierailija
9/11 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruudessa oli skottitoffeeta, aivan älyttömän hyvää. Miksiköhän sitä ei tehdä enää?

Skottitoffee oli joskus kivikovaa jo silloin, kun ostin sitä kaupasta. Skottitoffeen reseptissä oli jokin ongelma, joka aiheutti toffeen kovettumisen. Minä lakkasin ostamasta sitä siitä syystä, samoin moni muukin. Pidin kyllä Skottitoffeiden pussista skottiruutuineen.

Vierailija
10/11 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaassa lienee kofeiinia (trimetyyliksantiinia) sekä teobromiinia (dimetyyliksantiinia)! Ja muitakin molekyylejä joilla on ainakin joillekuille positiivinen vaikutus mm. mieli alaan?

Vierailija
11/11 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata on enemmän ja isompi valikoima saatavilla. Olispa vielä olemassa toffoja. Ne oli ihan parhaita toffeita. Ja sitten aikoinaan oli pussissa tummia ja vaaleita toffeita. Ja raitatoffee tietysti myös. Irtokarkeissa kolat. Varsinkin se kelta-paperinen. Joissain harvoissa kaupoissa on vielä sellaisia pieniä toffee levyjä. Paksuja paloja. On banaanitoffee, tavallinen vaalea toffee ja lakutoffee. Kaikki hyviä. Rollotkin on ihan hyviä, mutta melkein alkaa olla ainoat toffeet joita on hyvin saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän