Arvioikaa säälittävyysasteeni
Ikää 38 parin päivän kuluttua. En ole koskaan käynyt treffeillä ja työajan ulkopuolella en juuri ole ollut naisten kanssa tekemisissä. Viihdyn melko lailla omissa oloissani, vaikka joskus kaipaankin sitä, että voisin esim. matkustaa jonkun kanssa.
Tienaan päivätöistä noin 3800e/k ja viraabelitöistä oman firman kautta tonni kuussa lisää. Asun yksin omakotitalossa, jonka olen pääosin itsenäisesti rakentanut.
Amk-insinöörin tutkinto ja kohta valmis DI. Opiskelin hieman vanhemmalla iällä eli noin 28-vuotiaana amk-insinööriksi.
Vaikka samalla kampuksella oli myös hoitoalan koulutus kuten ensihoitajat ja sairaanhoitajat, niin eipä sieltä mitään mukaan tarttunut.
Pituutta 178 ja painoa 95kg. Tiedän, ylipainoa on, mutta penkistä irtoaa 120kg ja lihasta löytyy.
M37
Kommentit (5)
Mitä sä tänne tuut ruikuttaa? Ja miks olisit jotenkin säälittävä? Paitsi sen takia että täällä itket säälittävyysastettas.
Onko sulla kaveripiiriä? Kysyn tämän aina kaikilta, jotka luettelevat miten kaikki asiat ovat niiiin hyvin, mutta naisia ei ole oikeastaan koskaan ollut. Etsin siis vikaa olemattomista sosiaalisista kuvioista.
Ylipaino pois ja vapaa-ajalle liikettä paikkoihin missä on muita ihmisiä. Nämä voi saada samalla kertaa.
No eihän tuo vielä mitään!
Minä olen yrittänyt iskeä lennon jälkeen lentoemäntää jättäytymällä viimeiseksi poistujaksi lentokoneesta.
Ei muuten lähtenyt mihinkään, kappas!
Et kuulosta säälittävälle.
Mene tinderiin. Kuulostat kivalle tyypille.
Huolehdi hygieniasta, ja mene hyvälle parturille.