Toinen nainen vastaa kysymyksiin
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän suhde alkoi?
Tavattiin baarissa ja pyysin luokseni yöksi
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
odotan, että mies jättäisi lapset ja vaimon. seksini on parempaa, mutta sillä pelkällä seksillä on vaikeaa saada miestä jättään lapsia. olisipa enemmän rahaa, niin sillä sen saisi kyllä. osa-aikatyötön olen ja paljon viestittelen miehelle koko ajan. henkkamaukasta hankin uusia alushousuja.
Annat paljon valmiiksi liukastettua pyllyreikää niin kyllä se mies siitä järkiintyy jättämään tylsimysperheensä.
Miksi jättäisi, kun liukastettua persettä saa muutenkin maksutta?
no, multa saa ilmaiseksi. mies on pankkialalla, niin kait se laskee, että mikä tulee edullisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no, mä olin baarissa kännissä. ja tinderi ei mun kohdalla ole ollut suosiollinen, niin mietin, että kännissä saan huijattua.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kohdallasi se että olet toinen nainen? Miksi olet? Mitä sinä hyödyt siitä? Mitä odotat tulevaisuudeltasi?
Olen suhteessa miehen kanssa, joka on naimisissa. Koska rakastan häntä. En hyödy mitään. Odotan, että jättäisi vaimonsa.
Oletko jo päättänyt kuinka kauan odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kohdallasi se että olet toinen nainen? Miksi olet? Mitä sinä hyödyt siitä? Mitä odotat tulevaisuudeltasi?
Olen suhteessa miehen kanssa, joka on naimisissa. Koska rakastan häntä. En hyödy mitään. Odotan, että jättäisi vaimonsa.
tinderissä oon ollut jo 5 vuotta, joten ainakin sen ajan.
-Ap
Mitä pitäisi tapahtua että jättäisit miehen? Tai mikä auttaisi siinä irrottautumisessa. Ja kohti positiivista elämää. Ettei mies ole esteenä uudelle.
Tykkäätkö suihinotosta? Entä squirttaatko kun harrastatte sidontaleikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mieluummin ensimmäinen nainen ja jos, niin minkä valtion?
Joo, Argentiinan. Haluaisin uudeksi Eva Peroniksi ja laulaisin presidentinpalatsin parvekkeelta Don't cry for me Argentina köyhälle kansalle, ja ne itkisi ja huutaisi Te amo, Evita! 💔🌹
Kaikki asialliset keskustelut poistuu, mutta tällaiset vajakkien vammaisketjut on ja pysyy. Siinä Sanoman konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö suihinotosta? Entä squirttaatko kun harrastatte sidontaleikkejä?
Eikö sun pitäisi mennä välillä pelaamaan vähän pleikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan kevääseen, en enempää. Tää on tosi perseestä.
_Ap
Mitä Tommi saat tästä? Sehän on selvää ettet saa naista nuutoin kuin syväati rauhoitettuna tai rahalla, mutta entä näistä spämmiviesteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin baarissa ja pyysin luokseni yöksi
-Ap
Baarihoron kanssa ei synny oikeaa suhdetta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asialliset keskustelut poistuu, mutta tällaiset vajakkien vammaisketjut on ja pysyy. Siinä Sanoman konsepti.
Tämä. Omia asiallisia kyselyketjujani on poisteltu koko päivän, mutta tämä keskustelu törkyviesteineen on saanut olla palstalla tuntikausia???