Ihastuin varattuun mieheen
Ihastuin varattuun mieheen, kun luulin hänen olevan sinkku. Kävi ilmi, että on varattu ja tämän sain selville itse. Kysynkin, että miksei varatut miehet kerro olevansa varattuja, vaan leikitään sinkkua? En ymmärrä, että miksei voi olla rehellinen? Että se siitä. Oliko vain sen yhden asian perässä, kun jätti kertomatta olevansa varattu. Voiko joku valottaa?
Kommentit (73)
Mieheni otti muhun etäisyyttä ja kieltäytyy kokonaan seksistä, kun päästelin hänen seurassaan liian paljon kunnon pieruja. Pyllyni rutisi kovaan ääneen ja aromikkaat tuoksut levisivät ympäristöön. En voi tälle mitään, kun olen kasvissyöjä ja minulla on ibs. Kyseessähän on täysin normaali kehontoiminto.
Ap
Ihanko vahingossa : ))))))))))))))
Vierailija kirjoitti:
miehet on miehiä, ei niihin voi luottaa
Siksikö naisten lapset ovat 85% todennäköisyydellä tehty vieraalle miehelle, eli ne ovat ns. käenpoikasia?
Vierailija kirjoitti:
14 kommenttia mutta kukaan ei ole juurikaan vastannut aloitukseen. Miksi miehet ei kerro olevansa varattuja? Ehkä eivät uskalla, koska jos ovat oikeasti kiinnostuneita jostain toisesta naisesta niin tuskin kukaan kertoo olevansa varattu? Toinen mahdollinen vaihtoehto on se, että halusi vain sitä yhtä asiaa, mutta vain ap tietää, että oliko mies oikeasti kiinnostunut.
Niin, aloituksessa esitetty väite kun ei pidä paikkaansa niin siihen on vaikea vastata.
Miksi naiset tappavat vauvansa hukuttamalla ne jokeen. VASTAA!
Vierailija kirjoitti:
Mies, muista kun tapaat naisen esim työelämässä kätellessäsi todeta, että olen Pasi ja olen varattu.
Ja viikottainen tilannetiedotus ettei vain joku ala kuvittelemaan liikoja. Saisiko tuohon työpaikan intraan jonku näppärän toiminnon? Naiset voisivat vaikka tilata haluamasa miehen profiilin ja jos parisuhdestatukseen tulee muutos, nainen saa asiasta sähöpostia. Tämä voisi vähentää miesten velvollisuutta kertoa asiasta viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ap. Miten on. Kerro tarina kokonaisuudessaan.
No, miten on , oletko hakenut apua!? Kerro nyt?! Uli uli, pelle vedä ittes köyteen, kukaan ei jää kaipaan!!!!! Voin auttaa suo siinä, niin on yksi tollo vähemmän
Käytöksesi on nyt sitä luokkaa että ilmiannoin ketjun.
Ei lähde koska ketju on tehty miesten haukkumiseen. Tällöin se on ylläpidon erityssuojelussa.
Mitä sillä varaustilanteella on merkitystä? Pane kun kerran on tarjolla!
Häh? Ei sitä tietenkään kerrota, ainakaan korosteta ja tietenkin siksi, että jäis auki mahdollisuus saada piparia jossain vaiheessa. Selviäiäähän se jossain vaiheesss yleensä, mutta jos siihen mennessä sais homman etenemään niin, että oltaisiin jo hyvällä tiellä sänkyyn.
Harva sitä vaimoaan pois vaihtaa, mutta muu pipari siinä sivussa kelpaa kyllä. Lähes kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, muista kun tapaat naisen esim työelämässä kätellessäsi todeta, että olen Pasi ja olen varattu.
Ja viikottainen tilannetiedotus ettei vain joku ala kuvittelemaan liikoja. Saisiko tuohon työpaikan intraan jonku näppärän toiminnon? Naiset voisivat vaikka tilata haluamasa miehen profiilin ja jos parisuhdestatukseen tulee muutos, nainen saa asiasta sähöpostia. Tämä voisi vähentää miesten velvollisuutta kertoa asiasta viikottain.
Parisuhdestatus olisi hyvä olla myös sähköpostin allekirjoituksessa, ettei kukaan vaan luule että olisi jotain mahkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet on miehiä, ei niihin voi luottaa
Siksikö naisten lapset ovat 85% todennäköisyydellä tehty vieraalle miehelle, eli ne ovat ns. käenpoikasia?
Lopeta jo noiden valheellisten lukujen levittäminen. Hyvin pieni osa lapsista on sellaisia joiden isä on oikeasti joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ei sitä tietenkään kerrota, ainakaan korosteta ja tietenkin siksi, että jäis auki mahdollisuus saada piparia jossain vaiheessa. Selviäiäähän se jossain vaiheesss yleensä, mutta jos siihen mennessä sais homman etenemään niin, että oltaisiin jo hyvällä tiellä sänkyyn.
Harva sitä vaimoaan pois vaihtaa, mutta muu pipari siinä sivussa kelpaa kyllä. Lähes kaikille.
Touche! Erittäin hyvin sanottu siellä perällä.
no minäpä kerron
tuskin olisit minulle toosaa antanut ja munaa imenyt jos heti olisin kertonut että on muitakin
Siis olet jossain työpaikalla tms. jutellut jonkun miehen kanssa ja ihastunut. Ja nyt hän onkin varattu ja syytät häntä siitä? Täh?