Ihastuin varattuun mieheen
Ihastuin varattuun mieheen, kun luulin hänen olevan sinkku. Kävi ilmi, että on varattu ja tämän sain selville itse. Kysynkin, että miksei varatut miehet kerro olevansa varattuja, vaan leikitään sinkkua? En ymmärrä, että miksei voi olla rehellinen? Että se siitä. Oliko vain sen yhden asian perässä, kun jätti kertomatta olevansa varattu. Voiko joku valottaa?
Kommentit (73)
Nainen on aina helppo haukkua, mutta pettäjä miehet saa pään silityksen. Kommentit on täällä vastenmielisiä ja täällä jos missä loistaa paha olo joka puretaan ap:n aloitukseen. Todella säälittävää, vaikka nämä kommentoijat kuvittelevatkin olevansa parempia. Jospa mies oli aidosti kiinnostunut, koska ap vain sen tietää. Jos mietin, että jos itse olisin kiinnostunut jostain toisesta, niin en tiedä uskaltaisinko kertoa olevani varattu. Ei asiat ole mustavalkoisia.
Ap on kertonut meille vain, että mies leikki sinkkua, ja hän ihastui. Miten mies leikki sinkkua, siitä ap ei puhu. Emme myöskään tiedä onko miehen ja ap:n välillä tapahtunut tapahtunut jotain, muuta kuin ap:n fantasiamaailmassa. Siksi aloitusta on helppoa arvostella. Jos ap olisi kertonut miehen päin naamaa valehdelleen olleensa sinkku, ihan vain sänkyyn päästäkseen, vastaukset olisivat varmaan erilaisia. Possua olisi lahdattu koko joukkion voimin. Ei täällä mitään pettureiden päitä silitellä.
Niin ihastuin mäkin ja tiesin miehen kyllä olevan varattu. Meillä on seksisuhde, mutta mun pitäisi lopettaa se. Kun vain pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ihastuin mäkin ja tiesin miehen kyllä olevan varattu. Meillä on seksisuhde, mutta mun pitäisi lopettaa se. Kun vain pystyisi.
Luonteenheikkoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteenheikkoutta.
Niin onkin. Olen heikko enkä pysty lopettamaan suhdetta. Jostakin pitäisi saada voimia lopettaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteenheikkoutta.
Niin onkin. Olen heikko enkä pysty lopettamaan suhdetta. Jostakin pitäisi saada voimia lopettaa se.
Mikä siinä miehessä on niin erinomaista? Paska jätkä, duunaa sua puolison selän takana. Todennäköisesti valehtelee sullekin ummet lammet. Possu hankeen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki jotka syytätte ap:ta niin onko teitä petetty, kun täällä niin itkette. Vaimot itkee, kun on päässyt läskistymään syömällä ja mies ei jaksa teidän läskejä katsella. Kannattaisiko katsoa peiliin, jos mies pettää. Kukaan täysipäinen ei jaksa vaimojen kettuilua ja pihtaamista.! Lopettakaa itsenne, niin maapallo pelastuu.
Mä olen ylipainoinen nainen jonka kanssa eräs mies pettää normaalipainoista avovaimoaan. Onko sitten mun ikä joka miestä kiehtoo kun olen reilusti nuorempi häntä ja avokkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteenheikkoutta.
Mikä siinä miehessä on niin erinomaista? Paska jätkä, duunaa sua puolison selän takana. Todennäköisesti valehtelee sullekin ummet lammet. Possu hankeen vaan.
Seksi on hyvää ja tykkään olla miehen lähellä. Ollaan vietetty aikaa muutenkin yhdesssä eikä vain pantu vaikka mä miehelle selvästi olen pelkkää seksiä varten. Ei mies mitää yhteistä tulevaisuutta maalaile, ei puhu puolisostaan yhtään mitään. Tunnetaan miehen kanssa entuudestaan ja tunnetaan jollakin tavalla toistemme lähisukulaisia ja mm. heidän kuulumisistaan ollaan puhuttu. Mies kertoilee työjuttujaan ja mä työ- ja opiskelujuttuja.
Eihän tästä mitään parisuhdetta koskaan tule, joten itseäni säästääkseni pitäisi jo lopettaa koko juttu. Jatkunut nyt melkein puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
14 kommenttia mutta kukaan ei ole juurikaan vastannut aloitukseen. Miksi miehet ei kerro olevansa varattuja? Ehkä eivät uskalla, koska jos ovat oikeasti kiinnostuneita jostain toisesta naisesta niin tuskin kukaan kertoo olevansa varattu? Toinen mahdollinen vaihtoehto on se, että halusi vain sitä yhtä asiaa, mutta vain ap tietää, että oliko mies oikeasti kiinnostunut.
Ei kysymykseen voi vastata näillä tiedoilla. Emme tiedä, oliko ap:n ja miehen kanssakäyminen sellaista, että miehellä oli luonnollinen tilaisuus ylipäätään kertoa taustoistaan.
Jos he ovat vaikka työkavereita, niin eivät kaikki halua työkavereilleen kertoa yksityiselämästään. Jos taas tapasivat Tinderissä, niin silloin miehen olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteenheikkoutta.
Sama täällä. Ymmärrän järjellä, ettei pitäisi olla suhteessa jossa toinen ei kunnioita minua tai välitä minusta riittävästi antaakseen itsestään enemmän kuin murusia silloin tällöin, mutta tunteet ei meinaa millään päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina helppo haukkua, mutta pettäjä miehet saa pään silityksen. Kommentit on täällä vastenmielisiä ja täällä jos missä loistaa paha olo joka puretaan ap:n aloitukseen. Todella säälittävää, vaikka nämä kommentoijat kuvittelevatkin olevansa parempia. Jospa mies oli aidosti kiinnostunut, koska ap vain sen tietää. Jos mietin, että jos itse olisin kiinnostunut jostain toisesta, niin en tiedä uskaltaisinko kertoa olevani varattu. Ei asiat ole mustavalkoisia.
En tajua tuota ajattelutapaa. Siis juuri silloinhan se parisuhdetilanne tulee tehdä selväksi, jos itse on kiinnostunut vaikka on varattu. Ei sitä tarvitse randomtyökavereille toitottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde on terve, niin ei ole tarvetta pettää. Mielestäni pettäjä tekee aina väärin ja tietoisen valinnan, eli tässä mies. Eikä vaimokaan kovin pisteitä saa silmissäni, koska tangoon tarvitaan aina kaksi. Voisi mies ja vaimo käydä kunnon keskustelun, eikä sotkea kakkosia heidän sotkuihin.
Käsittämätön ajatus minusta syyttää petettyä kumppanin uskottomuudesta. Ei sellaisesta voi kantaa vastuuta, mitä ei ole itse valinnut tai mistä ei ole ollut edes tietoinen. Tietysti joskus on niinkin, että suhde on huono ja molemmilla on siihen osuutensa, mutta on myös tilanteita joissa petetty rehellisesti luulee olevansa hyvässä ja rakastavassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteenheikkoutta.
Seksi on hyvää ja tykkään olla miehen lähellä. Ollaan vietetty aikaa muutenkin yhdesssä eikä vain pantu vaikka mä miehelle selvästi olen pelkkää seksiä varten. Ei mies mitää yhteistä tulevaisuutta maalaile, ei puhu puolisostaan yhtään mitään. Tun
Osin sama tilanne täällä, paitsi että minulle on väläytelty ajoittain eroaikeita. Se tekee irrottautumisesta erityisen vaikeaa. Tietynlainen fomo-ilmiö ehkä, pelkään että tämä olisi ollut se elämäni suuri rakkaus jonka menetän jos en jää odottamaan. Vaikka järki sanoo, että jos se olisi ollut rakkautta hän olisi valinnut jo minut. Nyt se on jotain muuta. Varasuunnitelma, korkeintaan. Ehkä tietyllä tavalla imartelevaa kun on vaihtoehtoja, vaikkei niihin vaihtoehtoihin aikoisi koskaan tarttua. Ajatuksesta saa ehkä lohtua tai itsetuntoboostia silloin kun oma suhde ottaa päähän. Ja sitten kun menee hetkellisesti paremmin, voi sivuhoidon huoletta työntää takaisin kaapin perälle odottamaan seuraavaa käyttöä. Tai kaivaa mehänollaanvaankavereita -kortin esiin.
Kuinkahan rakastunut mun pitäisi olla, jotta voisin aloittaa suhteen varatun miehen kanssa? En tiedä. En ole vielä koskaan kokenut niin suurta, pakottavaa tunnetta. Olen kyllä kerran ihastunut varattuun, mutta ratkaisin asian välttelemällä kyseistä ihmistä odottaessani tunteen laantumista. Ehkä tämä johtuu siitä, että olen itse tullut petetyksi. Pska fiilis, ei voi muuta sanoa.
Erehdyitkö luulemaan ystävällistä miesasiakasta sinkuksi joka yrittää sinua ?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan rakastunut mun pitäisi olla, jotta voisin aloittaa suhteen varatun miehen kanssa? En tiedä. En ole vielä koskaan kokenut niin suurta, pakottavaa tunnetta. Olen kyllä kerran ihastunut varattuun, mutta ratkaisin asian välttelemällä kyseistä ihmistä odottaessani tunteen laantumista. Ehkä tämä johtuu siitä, että olen itse tullut petetyksi. Pska fiilis, ei voi muuta sanoa.
Itse olin niin helvetin rakastunut, etten ikinä monikymmenvuotisen elämäni aikana ollut vastaavaa kokenut enkä suoraan sanottuna halua enää kokeakaan. Tässä oli riittävästi suuria tunteita minun loppuelämäkseni. Enkä ikinä halunnut kenenkään sivupanoksi, minä oikeasti luulin että mies on lähdössä vanhasta suhteestaan. Joskus sitä on vaan liian tyhmä, heikko ja rakastunut ajattelemaan edes omaa parastaan - muiden ihmisten parhaasta nyt puhumattakaan.
Ja millä perusteella oletit hänen olevan sinkku? Taisi olla vaan oma toiveolettamuksesi ja nyt syyllistät miestä kun näin ei ollutkaan ja omat pilvilinnasi romahtivat. Minuunkin on kaksi naista ihastunut, kun ovat ilmeisesti luulleet minun olevan sinkku. No oma häpeä kun tekevät päässään moisia päätelmiä. Ikinä en sinkuksi sanoutunut, mutta en myöskään kailottele parisuhdestatustani, koska se on oma asiani. Saan puhua omista asioistani sen mitä haluan ja ketään en ole tässä kohtaa kusettanut.
Ei ole miehen syy että olet tyhmä akka.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kertonut meille vain, että mies leikki sinkkua, ja hän ihastui. Miten mies leikki sinkkua, siitä ap ei puhu. Emme myöskään tiedä onko miehen ja ap:n välillä tapahtunut tapahtunut jotain, muuta kuin ap:n fantasiamaailmassa. Siksi aloitusta on helppoa arvostella. Jos ap olisi kertonut miehen päin naamaa valehdelleen olleensa sinkku, ihan vain sänkyyn päästäkseen, vastaukset olisivat varmaan erilaisia. Possua olisi lahdattu koko joukkion voimin. Ei täällä mitään pettureiden päitä silitellä.
Ja ennen kaikkea, millä perusteella ap oletti miehen olevan sinkku. Tätä tarina ei kerro millään tavalla. mies ei kuitenkaan ilmeisesti ilmottautunut sinkuksi, koska sen ap olisi todennäköisesti erikseen maininnut. Tämä sinkkuus on siis ollut ap:n omaan päähänsä luotu mielikuva.
Ap taisi itsekin ymmärtää olleensa hölmö, ja vastailee täällä nyt v.ttuillen kaikille, jotka epäilevät hänen ymmärtäneen jotain väärin tämän miehen suhteen.