Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin varattuun mieheen

Vierailija
16.12.2023 |

Ihastuin varattuun mieheen, kun luulin hänen olevan sinkku. Kävi ilmi, että on varattu ja tämän sain selville itse. Kysynkin, että miksei varatut miehet kerro olevansa varattuja, vaan leikitään sinkkua? En ymmärrä, että miksei voi olla rehellinen? Että se siitä. Oliko vain sen yhden asian perässä, kun jätti kertomatta olevansa varattu. Voiko joku valottaa?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 kommenttia mutta kukaan ei ole juurikaan vastannut aloitukseen. Miksi miehet ei kerro olevansa varattuja? Ehkä eivät uskalla, koska jos ovat oikeasti kiinnostuneita jostain toisesta naisesta niin tuskin kukaan kertoo olevansa varattu? Toinen mahdollinen vaihtoehto on se, että halusi vain sitä yhtä asiaa, mutta vain ap tietää, että oliko mies oikeasti kiinnostunut.

Onko ihmisillä joku ihme velvollisuus ilmoittaa heti kättelyssä olevansa varattu? Moi, moi, mä olen Pekka-Irmeli (nimi keksitty) ja olen sitten muuten varattu, että ihan turha yrittää mitään. 

Vierailija
22/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää edelleen edetä epärehellisesti saadakseen seksiä. 

Suosittelen sinulle, että otat asioista selvää riittävän kattavasti ennen kuin levittelet niitä jalkojasi jollekin puolitutulle tai tuntemattomalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, miten on, panitteko?

Vierailija
24/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap, miten päädyttiin tilanteeseen että sinulle valehdeltiin? 

Ihastuit? Mitä se mies on sinulle lupaillut? 

Vierailija
25/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaatii kaiken, vaan ei itse kerro mitään.

Vierailija
26/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, nykyään ex, esiintyi sinkkuna. Lähetteli rakkausviestejä sinkku naiselle. Nainen hälle.

Sitten kävi se klassinen, puhelin jäi auki, viestit siinä vielä näkyvissä kun siirsin puhelinta muualle. Sydämiä vilisi viestissä,  pakko oli katsoa tarkempaa.

No mä sain todisteita pettämisestä, mitä olinkin jo epäillyt pitempään.

Viesteistä ymmärsin että esiintyi sinkkuna ja valehteli sille toiselle naiselle minkä kerkes.

En syytä sitä toista naista.

Luottamus meni täysin exään.

Vierailija
27/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, nykyään ex, esiintyi sinkkuna. Lähetteli rakkausviestejä sinkku naiselle. Nainen hälle.

Sitten kävi se klassinen, puhelin jäi auki, viestit siinä vielä näkyvissä kun siirsin puhelinta muualle. Sydämiä vilisi viestissä,  pakko oli katsoa tarkempaa.

No mä sain todisteita pettämisestä, mitä olinkin jo epäillyt pitempään.

Viesteistä ymmärsin että esiintyi sinkkuna ja valehteli sille toiselle naiselle minkä kerkes.

En syytä sitä toista naista.

Luottamus meni täysin exään.

Toiselle naiselle kirjotti kuinka on Tinderissä 3-4 kertaa viikossa.

Ja jotain kuinka tämä nainen kattelee hänestä, siis exästäni, komeampia miehiä t m s hölmöä.

Hyvä että pääsin koirasta eroon.

Vierailija
28/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esittää sinkkua, mutta ei mitään epätoivoista vaan kunnon pelimiestä, saa enemmän piparia.

Tosin sillähän onko mies sinkku vai ei, ei ole suurta merkitystä koska nainen on siinä mielessä hassu olento että se aistii miehessä jo kaukaa sen saako mies fjöösaa vai onko puutteessa. Puutteessa oleville nimenomaan ei anneta, ja kiinnostus kohdistuu miehiin joista huokuu saaneen miehen itsevarmuus, ja mielellään jopa pimpin tuoksahdus. Ja jos mies on riittävän alfa, nainen haluaa sen miehen, olipa mies parisuhteessa tai ei.

Huomasin tuon jutun aikoinaan kun nuorena miehenä olin hieman epävarma ja naiset pihtasivat kun tietenkin epätoivo miehessä paistoi. Kun sitten alkoi flaksi käydä, ja lohjeta piparia oikein kunnolla, niin heti olin niidenkin naisten huomion kohteena jotka aiemmin pihtailivat ja seurauksena oli jopa kissatappeluita. Ihan absurdia.

Vierailija
29/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kemiaa oli ja se kyllä selvisi 5 minuutissa ensitapaamisella.

Vierailija
30/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 kommenttia mutta kukaan ei ole juurikaan vastannut aloitukseen. Miksi miehet ei kerro olevansa varattuja? Ehkä eivät uskalla, koska jos ovat oikeasti kiinnostuneita jostain toisesta naisesta niin tuskin kukaan kertoo olevansa varattu? Toinen mahdollinen vaihtoehto on se, että halusi vain sitä yhtä asiaa, mutta vain ap tietää, että oliko mies oikeasti kiinnostunut.

Onko ihmisillä joku ihme velvollisuus ilmoittaa heti kättelyssä olevansa varattu? Moi, moi, mä olen Pekka-Irmeli (nimi keksitty) ja olen sitten muuten varattu, että ihan turha yrittää mitään. 

ok, eli sun logiikalla on ok valehdella. jos joku kysyy, että oletko varattu niin mies valehtelee olevansa sinkkun niin se on sulle ok vaikka oikeasti olisi varattu. taidat olla pettäjä itsekkin kun kova kiire puolustella, hyi

Vierailija
31/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMI!  mt potilaat on kokoontunut tänne mollaamaan ap:ta :D :D :D :D :D :D 

Vierailija
33/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki jotka syytätte ap:ta niin onko teitä petetty, kun täällä niin itkette. Vaimot itkee, kun on päässyt läskistymään syömällä ja mies ei jaksa teidän läskejä katsella. Kannattaisiko katsoa peiliin, jos mies pettää. Kukaan täysipäinen ei jaksa vaimojen kettuilua ja pihtaamista.! Lopettakaa itsenne, niin maapallo pelastuu.

Vierailija
34/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok, eli sun logiikalla on ok valehdella. jos joku kysyy, että oletko varattu niin mies valehtelee olevansa sinkkun niin se on sulle ok vaikka oikeasti olisi varattu. taidat olla pettäjä itsekkin kun kova kiire puolustella, hyi

Ei ap kertonut miehen valehdelleen olevansa sinkku. Jos mies ap:n mielestä esitti sinkkua, voi olla, että se johtui esimerkiksi pelkästä sormuksettomuudesta tai jostain miehen sanomasta jutusta, jonka ap tulkitsi täysin väärin, koska kuunteli miestä ihastuneen naisen korvalla. Ap ei missään vaiheessa ole kertonut millä tavoin mies hänet huijasi uskomaan sinkkuuteensa.

Vierailija
35/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok, eli sun logiikalla on ok valehdella. jos joku kysyy, että oletko varattu niin mies valehtelee olevansa sinkkun niin se on sulle ok vaikka oikeasti olisi varattu. taidat olla pettäjä itsekkin kun kova kiire puoluste

mene jo sinne hoitoon 

Vierailija
36/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap. Miten on. Kerro tarina kokonaisuudessaan.

Vierailija
37/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se lukee aloituksessa, mene koulun penkille jos et osaa suomea lukea. Kannattaisiko hakea apua noihin sun mt ongelmiin, ei ole meinaa ihan normaalia tuo naisviha jota kohdistat ap:n aloitukseen. 

Vierailija
38/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessako uliset täällä! Perverssi. Oletko kateellinen kun ap saanut kenties sun mieheltä :D :D hah hah

Vierailija
39/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on terve, niin ei ole tarvetta pettää. Mielestäni pettäjä tekee aina väärin ja tietoisen valinnan, eli tässä mies. Eikä vaimokaan kovin pisteitä saa silmissäni, koska tangoon tarvitaan aina kaksi. Voisi mies ja vaimo käydä kunnon keskustelun, eikä sotkea kakkosia heidän sotkuihin.

Vierailija
40/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miten on , oletko hakenut apua!? Kerro nyt?! Uli uli, pelle vedä ittes köyteen, kukaan ei jää kaipaan!!!!! Voin auttaa suo siinä, niin on yksi tollo vähemmän

Käytöksesi on nyt sitä luokkaa että ilmiannoin ketjun.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme