Aaaa että vituttaa! Kerrankin kun viikonloppuna nukkuu pitempään, ni pää on kipeä, koska ei saa kahvia samaan aikaan ko yleensä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päästänyt elämäsi tuohon pisteeseen, että olet noin riippuvainen kahvista? Olisiko aika miettiä vieroitus hoitoa?
Itse juon vain aamuisin kahvia ja jos viivästyy n. 2-3 tunnilla niin päätä särkee. Toisilla on tuohon suurempi taipumus kuin toisilla (esim. jos migreenitaipumus.)
Really? Kofeiiniperäinen päänsärky on ihan tunnettu ilmiö, mutta siitä pääsee eroon, yllätys, rumpujen pärinään, lopettamalla kahvin juomisen. Ihan turhaa uhriutumista, kun on kyse itse aiheutetusta vaivasta.
Aihe näyttää olevan sinulle syvästi tunteisiin menevä asia.
Et sitten muuta osannut vastata aiemmin sanottuun? Pitäisikö nyt minun vastat
En tiedä, kovin kiukkuiselta ainakin vaikutat. Auttaisikohan kuppi kahvia?
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia huomiohuoraajia nämä jotka kulkee se termosmuki kädessä joka paikkaan. Pakko juoda kahvia, että herää. No, ei ole.
Millaista huomiota sillä saa? Aloitin nimittäin juuri kahvin juonnin enkä tiennyt että silläkin voi hakea huomiota. Käykö tähän teen juonti myös? Saako sillä samanlaista huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Laita illalla kofeiinitabletti peräsuoleesi, se imeytyy yön aikana ja helpottaa oloa.
Vihdoinkin joku sanoi jotain järkevää!
Pää voi olla kipeä myös siitä syystä, että nukkuu myöhään. Itsellä tulee siitä huono olo. Ja siitä ettei ole juonut vettä.
Kokeile näitä purkeissa myytäviä kahveja. Litkit sen jo sängyssä heti kun heräät.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia huomiohuoraajia nämä jotka kulkee se termosmuki kädessä joka paikkaan. Pakko juoda kahvia, että herää. No, ei ole.
Nämä ovat myös aina niitä jotka tulee kauhealla tohinalla, joka paikkaan aina myöhässä. Ovat olevinaan niin kiireisiä, ei ehdi edes syömään vaan pitää mennä sen kahvin voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päästänyt elämäsi tuohon pisteeseen, että olet noin riippuvainen kahvista? Olisiko aika miettiä vieroitus hoitoa?
Itse juon vain aamuisin kahvia ja jos viivästyy n. 2-3 tunnilla niin päätä särkee. Toisilla on tuohon suurempi taipumus kuin toisilla (esim. jos migreenitaipumus.)
Really? Kofeiiniperäinen päänsärky on ihan tunnettu ilmiö, mutta siitä pääsee eroon, yllätys, rumpujen pärinään, lopettamalla kahvin juomisen. Ihan turhaa uhriutumista, kun on kyse itse aiheutetusta vaivasta.
Aihe näyttää olevan sinulle syvästi tunteisiin menevä asia.
Et sitten muuta osannut vas
Kukakohan nyt peilaa omia tunteitaan muihin?
Laita yöpöydälle lasi vettä ja pari kofeiini tablettia ja kello soimaan.
Et sitten muuta osannut vastata aiemmin sanottuun? Pitäisikö nyt minun vastata, että taisi mennä sinulla syvälle tunteisiin kun ei se sympatia ja empatia säteillyt itseaiheutettuun vaivaan?