Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaaa että vituttaa! Kerrankin kun viikonloppuna nukkuu pitempään, ni pää on kipeä, koska ei saa kahvia samaan aikaan ko yleensä

Vierailija
16.12.2023 |

Miten tän voisi etukäteen välttää!!!!!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas heräsin 5.15, vaikka arkena on älyttömän vaikea päästä sängystä ylös 5.30. Ja tänään sitten meni puolisen tuntia, että nukahdin uudelleen.

Vierailija
2/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päästänyt elämäsi tuohon pisteeseen, että olet noin riippuvainen kahvista? Olisiko aika miettiä vieroitus hoitoa?

Vierailija
4/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦 No kuule juot sitä kahvia ja otat tarvittaessa särkylääkkeen. Miten avuton voi ihminen olla

Vierailija
5/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit parina aamuna siitä päänsärystä ja opettelet kyseisestä tavasta pois. 

Vierailija
6/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet opettanut aivosi huonoille tavoille. Voit myös yhtä helposti opettaa aivosi pois niistä. 

Vierailija
7/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas. Kasva aikuiseksi. Aloita siitä.

Vierailija
8/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet päästänyt elämäsi tuohon pisteeseen, että olet noin riippuvainen kahvista? Olisiko aika miettiä vieroitus hoitoa?

Itse juon vain aamuisin kahvia ja jos viivästyy n. 2-3 tunnilla niin päätä särkee. Toisilla on tuohon suurempi taipumus kuin toisilla (esim. jos migreenitaipumus.)

Vierailija
9/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juon vain aamuisin kahvia ja jos viivästyy n. 2-3 tunnilla niin päätä särkee. Toisilla on tuohon suurempi taipumus kuin toisilla (esim. jos migreenitaipumus.)

Really? Kofeiiniperäinen päänsärky on ihan tunnettu ilmiö, mutta siitä pääsee eroon, yllätys, rumpujen pärinään, lopettamalla kahvin juomisen. Ihan turhaa uhriutumista, kun on kyse itse aiheutetusta vaivasta. 

Vierailija
10/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alat totuttaa elimistöä siihen että se ei saa kahvia jokaikinen päivä minuutilleen tai heräät vapaalla arkiaikaan kahville tai heräät myöhemmin ja juot kahvin kera pääkivun. Onneksi oma kroppa ei ole niin kiinni kofeiinissa etteikö voisi vaihdella aikaa kunhan saa kahvia. Väliin jääntikään ei ole maailmanloppu. Vaikka oon migreenikko.

Vierailija
11/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita illalla kofeiinitabletti peräsuoleesi, se imeytyy yön aikana ja helpottaa oloa.

Vierailija
12/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syyllistätte ap:ta minkäs hän sille voi, jos päätä särkee. Toiset on herkempiä saamaan päänsäryn.

Vierailija
13/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. 

Vierailija
14/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syyllistätte ap:ta minkäs hän sille voi, jos päätä särkee. Toiset on herkempiä saamaan päänsäryn.

Kofeiinipäänsärky on ihan itse aiheutettu vaiva. 

Vierailija
15/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kahvista vaan nestehukka mikä pistää särkemään päätä. Kahvista vierottautuminen ei oikeasti aiheuta yhtään mitään. 

Vierailija
16/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita illalla kofeiinitabletti peräsuoleesi, se imeytyy yön aikana ja helpottaa oloa.

Kiitos! Kokeilen tätä.

Vierailija
17/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia huomiohuoraajia nämä jotka kulkee se termosmuki kädessä joka paikkaan. Pakko juoda kahvia, että herää. No, ei ole. 

Vierailija
18/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Really? Kofeiiniperäinen päänsärky on ihan tunnettu ilmiö, mutta siitä pääsee eroon, yllätys, rumpujen pärinään, lopettamalla kahvin juomisen. Ihan turhaa uhriutumista, kun on kyse itse aiheutetusta vaivasta. 

Aihe näyttää olevan sinulle syvästi tunteisiin menevä asia.

Vierailija
19/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia huomiohuoraajia nämä jotka kulkee se termosmuki kädessä joka paikkaan. Pakko juoda kahvia, että herää. No, ei ole. 

Säännölliset elintavat. Jos ne elintavat on heikunkeikun ei siihen auta kahvikaan. 

Vierailija
20/29 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi välttää etukäteen lopettamalla kahvinjuonnin kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme