Tapasin vanhan tutun ja kaikki tunteet tuli takaisin, voiko olla?
Tapasin miehen jota joskus tapailin. Olen aina pitänyt hänestä todella paljon, vaikkakin minä olin se joka päätin suhteen vuosia sitten. Syynä omat ongelmani.
Nyt tapasimme uudestaan ja kaikki tunteet tulivat takaisin. Tuntuu kuin olisin ihan rakastunut ja hän vaikutti tuntevan samoin.
Yleensä kun suhde on päättynyt ajattelen myöhemmin että mitä siinä ihmisessä koskaan näin.
Nyt olen itse muuttunut todella paljonkin, mutta silti se kemia on yhä siellä tämän ihmisen kanssa. Voiko oikeasti olla! Kokemuksia?
Kommentit (7)
Kuulostaa tutulta, eletty elämä herättää tunteita, minusta olisi aika kamalaa jos niin ei kävisi, mitä hyvää koko suhteessa silloin olisi ollut. Itse myös ymmärrän että mennyt on mennyttä, vaikka tunteet herää, ei ole syytä lämmittimet uudelleen suhdetta joka ei ole toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta, eletty elämä herättää tunteita, minusta olisi aika kamalaa jos niin ei kävisi, mitä hyvää koko suhteessa silloin olisi ollut. Itse myös ymmärrän että mennyt on mennyttä, vaikka tunteet herää, ei ole syytä lämmittimet uudelleen suhdetta joka ei ole toiminut.
Suhteessa ei koskaan ollut mitään vikaa. Minussa oli.
Minäkin tunsin äsken rakkautta entistä miestä kohtaan.
Mieli parantaa haavojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä haet?
Onko muille käynyt näin. Tuntuu oudolta.
Minä tosiaan yleensä jonkun ajan päästä tapailusta ajattelen että ei enää koskaan sen ihmisen kanssa yhtään mitään. Tuolta samalta ajalta on muitakin miehiä, eivätkä he kiinnosta yhtään. Mutta tämä yksi kiinnostaa.
Voi olla.