Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessäolo on joulun tärkein asia

Vierailija
15.12.2023 |

Ja ihanat joululaulut, kuten Varpunen jouluaamuna ja Hei mummo.

Hautausmaalla käynti, riisipuuro, kinkku ja laatikot aattona. Lahjoja emme osta.

Joulun sanoma on tärkein. 

Rauhallista jouluaikaa kaikille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin. Menemme joululomalla mummon luo pohjoiseen.

Vierailija
2/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joulupukkina että voisin tuoda iloa vaikka lapsiperheille- ilman meitä pukkimielisiä koko illuusio romahtaisi ja tykkään laulaa joululauluja!

Viime vuonna tienasin  pukkina seitsemästä keikasta 490 euroa- noilla rahoilla otin Silja lineltä hytin ja vein lahjaksi sinne ystäväni joka oli aaton töissä!

Oli tosi kiva joulu, sai laulaa ja olla "elämää suurempana hahmona" lapsille ja noissa joulujuhlassa aikuisillekkin!

Tänä jouluna otin 6 keikkaa joista ansaitsen yli tonnin, olen kolmella samalla perheellä kuin viime vuonna ja minut tilattiin jo ennen ystvänpäivää- lisäksi heidän tuttavaperheillään jonne minua suositeltiin!

Tällä kertaa sanoin tuolle samalle ystävälleni että jos hän hankkii vuokramökin uudeksi vuodeksi niin tuon herkkuja...

N38 jonka ystävä teho-osastolla hoitajana, laulamisestapitävä 🧑🎄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Valitettavasti.

t: yksinäinen ja lapseton ikisinkku

Vierailija
4/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lepo ja rauha on mulle tärkeintä, mitään kirkkoja ja hautausmaita ei mun jouluun kuulu. Lahjat sen sijaan kuuluu ja hyvä ruoka.

Vierailija
5/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa joulunaikaa kaikille tasapuolisesti 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Vierailija
6/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoyhdessäolo on kamalaa. Tykkään olla ihan rauhassa kissani kanssa. Suklaata, elokuvia ja joulukirkko. Se on siinä, ei mitään turhaa ja rasittavaa säätöä ja pakkoseuraa.

Vierailija
7/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on parasta joulussa. Perinteisistä ruoista en tykkää. Jos olisi varaa, matkustaisin johonkin etelään ihan vaihtelun vuoksi. Onhan se joulu muuallakin, siis siellä missä sitä vietetään 😆

Vierailija
8/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kyselyissä yhdessäolo on se tärkein, vaikka yleensä tappeluksihan se kääntyy 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme