Arvon mammat! Minäpäs näin tänään sattumalta Mika Aaltolan!
Hän ei siis kiinnosta minua millään tavalla.
Ajattelin kuitenkin, että teitä saattaisi kiinnostaa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Minäpä näin eilen illalla Pekka Haaviston, junassa.
Repesin tälle. Kiitos aamun nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää mitä siitä seuraa kun on pitkä ja varmaan komeakin kuten Mika.
Mitä ap seurasi? Ajautuiko tuon takia johonkin?
No eipä seurannut, kävelin vain ohi. Ap
Tunnen yhden, joka on jutellut Anna Maija Henrikssonin kanssa vaaliteltalla.
Nyt kun alettiin kehumaan, niin olen nähnyt myös Stubbin livenä. Yritti antaa minulle jotain lappua vuonna kirves. Hymyili jo silloin leveästi. Ap
Luuletkos että kiinnosti nähdä Orpoa edellis kesänä kalareissulla mutta en viitsinyt karkuunkaan lähteä. Tovi rupateltiin jokivarressa.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän oletkin sitten nähnyt Mikaa enemmän kuin ne jotkut yliopistokurssilaiset, jotka olivat Mikan kurssilla.
Touché!
:D :D
Näin muuten parin naisen norkoilevan Aaltolan lähistöllä ja pälyilevän hänen suuntaansa. Julkkis, iik! Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin muuten parin naisen norkoilevan Aaltolan lähistöllä ja pälyilevän hänen suuntaansa. Julkkis, iik! Ap
No oliko hän livenä oikeasti pitkä ja komea? Onko pidempi vai lyhyempi kuin hujoppi Marco Bjurström?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliko hän livenä oikeasti pitkä ja komea? Onko pidempi vai lyhyempi kuin hujoppi Marco Bjurström?
Höm. Olen Bjurströminkin nähnyt lähietäisyydeltä, Aaltola oli muutaman metrin päässä. Ei ihan helppo arvioida, mutta minusta Bjurström on pidempi.
Sanoin, etten ota kantaa komeuteen, mutta sanotaan, ettei Aaltola ole telkkarissa eikä livenä yhtään minun makuuni. Ihan joku vain. Ap
Olisit käynyt puristamassa perseestä... eiku siis kädestä, käsipäivää tarkotan.
Olen niin onnekas, etten ole koskaan nähnyt ketään politiikan huipulla pyörivää missään. Kukapa sitä ehdoin tahdoin haluaa paskapäitä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon ollut samassa kuvassa Jussin kanssa.
Oliko teillä käsivarret ojennettuina tervehdykseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnekas, etten ole koskaan nähnyt ketään politiikan huipulla pyörivää missään. Kukapa sitä ehdoin tahdoin haluaa paskapäitä katsella.
Näin on, kukapa haluaisi tahtomattaan katsella seisovaa m*lkkua.
Mikä keltasininen hippiranneke Mikalla on ranteessaan? Katselin yhtä vaalitenttiä. Ei yhtään sovi kokonaiskuvaan.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei yhtään kiinnostanut. Ap
Nyt ap on koko lopun elämäänsä onnellinen ja tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei yhtään kiinnostanut. Ap
Hänen ympärillään oli ukkoja ja mummoja tärkeän näköisinä. Ap
No hui!