Sisäänpäin kasvanut karva tms. alapäässä
Ollut jo varmaan 8kk.
Oon yrittänyt nyppiä, puristaa ja antaa olla.
Ei vaan parane.
Varmaan edelliset 4kk oon antanut sen olla, kunnes finnin tavoin se räjähtää pienestä kosketuksesta silloin tällöin ja verta tulee paljon.
Sheivasin posliiniksi alkuvuodesta pari kertaa ja siitä se tuli.
Miten saisin ton pois :-----(
Kommentit (39)
Joku kilttimies nuolemaan ja pyydät että nappaa hampaillaan karvan pois sieltä patista.
Vierailija kirjoitti:
Joku kilttimies nuolemaan ja pyydät että nappaa hampaillaan karvan pois sieltä patista.
En ees nää koko karvaa!! Mut pakko sen on olla sisäänpäin kasvanut karva. En vaan osaa ite puristella oikein sitä ulos.
No jos vaikka ihotautilääkäri kaivaa sen?
Laittaisitko kuvan. Silleen, että näkyy mahdollisimman paljon sitä ongelmakohdan ympäristöäkin.
Jopas sattuikin,täällä on päivystävä kynekologi. Laitahan kuvaa ala- ja yläpäästä.
Itte olen pari kertaa ihan vaan desifioidulla neulalla tehnyt reiän siihen näppyyn ja sieltä se on sitten päässyt nousemaan. Karvan pituus ollut monta senttiä
Kävisin terveyskeskuksessa. Itse kun joudun puuttumaan moisen näpyn elämään, on ollut tärkeä löytää se mutkalle kasvanut karva sieltä ulkopuolelle kuopastaan.
Vierailija kirjoitti:
Itte olen pari kertaa ihan vaan desifioidulla neulalla tehnyt reiän siihen näppyyn ja sieltä se on sitten päässyt nousemaan. Karvan pituus ollut monta senttiä
Oon yrittänyt mut en vaan löydä karvaa. Oon blondi ja osa mun alapään karvoistakin on aika vaaleita. Sekä en pääse niin lähelle ongelmakohtaa et näkisin supertarkasti.
Voiko tällaisen takia mennä ihotautilääkärille oikeesti?
Riittää, että menet sokerointia tekevälle kosmetologille. Ammattilainen osaa poistaa ongelman.
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Riittää, että menet sokerointia tekevälle kosmetologille. Ammattilainen osaa poistaa ongelman.
Pitää varmaan aikaa varatessa kertoa tästä?
En oo koskaan käynyt sokeroinnissa.
Ompa kallista toi sokerointi :o
Varsinkin jos kävis säännöllisesti, ei ois kyl varaa mulla.
Uittu on sulla ongelma. Ihmisiä kuolee ja sulla on karva väärinpäin
Vierailija kirjoitti:
No jollain on AINA asiat huonommin. Haista p a s k a v i t u n nillittävä k u s i p ä ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jollain on AINA asiat huonommin. Haista p a s k a v i t u n nillittävä k u s i p ä ä
:D
Se on voinut jo kapseloitua sen verran, että kävisin terveyskeskuksessa näyttämässä niin ne voi sen ottaa pois. Paikasta riippuen (siis sen näpyn paikasta riippuen) paikallispuudutuksessa tai humautettuna.
Multa poistettiin patti (selvisi myöhemmin ateroomaksi) humautettuna. Terveyskeskukselta sain palvelusetelin yksityiselle. Patti ei ollut kipeä tai vaarallinen, mutta kohdassa, joka teki esimerkiksi pyöräilystä mahdotonta.
Nyt mulla on toinen, mutta ei niin hankalassa kohtaa eikä sitä ole lähdetty poistamaan. Kerran se tulehtui ja sisältö tuli ulos, mutta "kuori" on selvästi vielä ihon alla. Ei näy, ei häiritse, vain minä tunnen sen kun sormella osaan sen löytää. Tehdään jotain jos tulehtuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Pitää varmaan aikaa varatessa kertoa tästä?
En oo koskaan käynyt sokeroinnissa.
Hyvä on mainita. Kun sokerointi tehdään kunnolla, se ei edes tunnu. Kosmetologi desinfioi sokeroitavan alueen ennen ja jälkeen.
Up