Kansanedustajat (vihr) lensivät Intiaan bisnesluokassa ja yöpyivät viiden tähden hotelleissa Lasku veronmaksajille yli 60 000 euroa
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muistaakseni eduskunnan ohjesäännöissä on että bisnes-luokan lentoja ei käytetä. "
Siksi onkin varsin todennäköistä että tuon luokan käytölle oli joku perusteltu syy eikä se ollut vain edustajien oma valinta.
Intiaan menee reittikoneita. Ja samassa koneessa, missä bisnesluokka, on myös se tavallinen economic tms. luokka, joka on tuhansia euroja halvempi. En ymmärrä valintaa. En todellakaan.
Matkan suunnitellun aikataulun mukaisilla lennoilla on voinut olla muut luokat täynnä ainakin niin että kaikki eivät olisi sinne mahtuneet.
Keksit taas tälläisen typerän hätäpaskaselitykset!
Euroopasta löytyy jokapäivä lentoja Mumbaihin, finskikin lentää suorana jokapäivä. Pikaisella selauksella en kykene itse löytämään yhtää täyttä konetta muutaman viikon päähän.
Euroopasta löytyy jokapäivä lentoja Mumbaihin, finskikin lentää suorana jokapäivä. Pikaisella selauksella en kykene itse löytämään yhtää täyttä konetta muutaman viikon päähän. Eli enomic-luokissa on aina tilaa.
Miksi lähes 5000€/per painija lentolippu? Itse kieltäytyisin matkustamasta, jokin moraali pitäisi olla kansanedustajallakin!
En enää lähtisi edes lomalennolle jos siitä ei maksettaisi kunnon korvauksia, nuo palmurannat on jo nähty ja rankkaa on kyl tuo matkustaminen, se käy työstä.
Vierailija kirjoitti:
Euroopasta löytyy jokapäivä lentoja Mumbaihin, finskikin lentää suorana jokapäivä. Pikaisella selauksella en kykene itse löytämään yhtää täyttä konetta muutaman viikon päähän. Eli enomic-luokissa on aina tilaa.
Miksi lähes 5000€/per painija lentolippu? Itse kieltäytyisin matkustamasta, jokin moraali pitäisi olla kansanedustajallakin!
Onko eduskunnalla enää mitään moraalia? Millaisia ihmisiä sinne äänestetään, miillaisia ovat nämä äänestäjät?
Hys hys, hajaantukaa täällä ei ole mitään nähtävää! 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaikki samanlaisia minä-minä-minä -tyyppejä, oli puolue sitten mikä tahansa.
Olen pettynyt päättäjiimme. Emme me tuollaisia äänestäneet.
Då 3,5 % av befolkning besluter om vilka ni får rösta på, är slutresultatet det att ni bara har "sådana" att rösta på. Det finska valsystemet måste förändras och partiernas hegemoni brytas.
Jos taviskansa tietäisi mihin kaikkeen teidän maksamia verovaroja käytetään niin kukaan ei haluaisi enää veroja maksaa puhumattakaan että joku haluaisi maksaa lisää veroja.
Iso osa rahoista menee hyvävelijärjestelmään (sulle mulle) ja kaikkeen voiteluun ym...😊
Vaadimme lisää veroja! ugh kansa on puhunut 😊
Yllätys, persuja eniten konkkaronkassa. Kiitos tästäkin, veronmaksajille lasku.
Persu mukana ilmastonmuutoskuvioissa on kuin metsuri tekemässä hiukkasfysiikkaa.
Mautonta tässä on se että kyseessä on ympäristövaliokunta. Mutta näitä matkoja tekee kaikki päättäjät kuntatasolta lähtien. Juurihan Turun valtuusto kävi tutustumassa joulutoreihin Keski-Euroopassa niin osaavat tehdä sen Turkuun.
Tuo on vain jäävuoren huippu, verovaroista miljoonia valuu päivittäin erilaisiin kivoihin asioihin.
Toi summa 60 000 euroa todennäköisesti katetaan velkarahalla koska suomessa eletään aina ja ikuisesti alijäämän puolella joten todellinen summa korkojen kanssa on hiukan isompi
Vierailija kirjoitti:
Jos taviskansa tietäisi mihin kaikkeen teidän maksamia verovaroja käytetään niin kukaan ei haluaisi enää veroja maksaa puhumattakaan että joku haluaisi maksaa lisää veroja.
Iso osa rahoista menee hyvävelijärjestelmään (sulle mulle) ja kaikkeen voiteluun ym...😊
Myös suurin osa suomalsista hyötyy tuosta koska hyvin suurella todennäköisyydellä jonkin puoliso tai lapsi tai muu sukulainen hyötyy myös yheisistä varoista mitä mällätään koska julkiseela sektorilla on varovaisen arvion mukaan johtaja tasoisia valtion luottokorttilla varustettuja yli 10 000 yli-.pää-. toimialajohtajia ja johtajia
Paljonko julkisella sektorilla on työntekijöitä?
Yksityisellä sektorilla työskenteli yli 1,9 miljoonaa palkansaajaa ja julkisella sektorilla 860 000.
Tällaisella avauksella annetaan sellainen kuva että vain vihreät lensivät. Miten ne persut ja muiden puolueiden jäsenet sinne meni?
Tyypillistä misinformaatiota
"Julkiseela sektorilla on varovaisen arvion mukaan johtaja tasoisia valtion luottokorttilla varustettuja yli 10 000 yli-.pää-. toimialajohtajia ja johtajia
Paljonko julkisella sektorilla on työntekijöitä?
Yksityisellä sektorilla työskenteli yli 1,9 miljoonaa palkansaajaa ja julkisella sektorilla 860 000.
Eli jos julkisella sektorilla on 10.000 johtajaa 860.000 työntekijää kohden niin johtajia on noin 1%. Siis yksi johtaja sataa työntekijää kohden. Enpä usko että yksityisillä tuo suhde on ainakaan parempi, pikemminkin päinvastoin.
Eikös valtiolla lennetä kaikki yli 6h lennot bisneksessä?
Ilmasto ystävällistä touhua vihreiltä, ilmeisesti väittävät että oli kimppakyyti.
Miksi suomi lähettää intiaan jonkun entisen painijan? Ilmeisesti, koska häntä on äänestetty, kun on saavuttanut suosiota urheilijana? Itse laittaisin tällaisia asioita hoitamaan vain ihan oikeita asiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, persuja eniten konkkaronkassa. Kiitos tästäkin, veronmaksajille lasku.
Persu mukana ilmastonmuutoskuvioissa on kuin metsuri tekemässä hiukkasfysiikkaa.
On siellä SDP:n se entinen painija. Ei senkään koke,us ja koulutus liity mitenkään ympäristöasioihin eikä talousasioihin. Joku palkintomatka tämö on . Palkinto veronmaksajilta. :D
No niinpä ja palkkakin on kuitenkin melko hyvä kansanedustajatehtävissä, joten pystyy kyllä maksamaan. Toista se olisi, jos joku freelancer, vaikka pari tonnin brutolla pakotettaisiin työmatkalle, joka sisältää läsnäoloa melkein 24h, omakustannehintaan.