Nainen: orgasmi ilman, että saa koskea
Pitkäaikainen kumppani ei anna hyväillä klitorista tai häpyhuulia sormilla tai suulla. En myöskään usko, että on koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. En ole saanut selitystä miksi ei saa koskea tai antaa suuseksiä. Osaako joku nainen sanoa mistä on kyse ja voiko nainen tyytyä estojensa takia orgasmittomuuteen?
Kommentit (12)
Ai kauheeta. Voi mikä menetys naiselle itselleen sekä miehelleen.
Naiset ladattu täyteen kaikenlaisia estoja, osin miesten (poikien) omaa syytä; monenlaisia ajattelemattomia sanoja lauottu aikoinaan, muistan hyvin omasta nuoruudesta.
Silti ihmettelen, eikö voi vaan päästä yli.
Onko tämä nainen minkä ikäinen?
Onneksi itselläni ei ole minkäänlaisia estoja, eikä miehelläkään, yhdessä teemme mitä huvittaa.
Kannattaa vaan sinnikkäästi kysellä ja koittaa yrittää..zemppiä!
Estoinen seksi on kyllä kauhea kohtalo. Ihan kenelle vain.
Jos on kokenut seksuaaliväkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi. Minä en antanut kokeilla suuseksiä lähes kymmeneen vuoteen koska pidän alapäätäni ällöttävänä enkä halua toista sillä vaivata. Käden kanssa sama juttu, siinä tosin vielä lisäsyynä se että yleensä toisen kosketus ei tunnu hyvältä. Haluaisin saada yhdynnässä mutta en osaa, siispä olen ilman. Niin paljon puhutaan naisten haisevista alapäistä ja kuinka vaativat liikaa että ajattelin ottaa näin varman päälle. Orgasmit sitten omalla ajalla.
Malliesimerkki naisesta, jolle yksikään mies ei kykene tuottamaan sitä haluttua orgasmia.
Minusta tuo estoisuus on ruma sana, sillä ikään kuin leimataan ja suljetaan ihminen jonnekin vankilaan. Estot syntyvät jostain syystä. Ihminen ei ole estoinen, hänellä on sillä hetkellä jostain syystä estynyt olo.
Olen villi ja energinen ja avoin yleensä seksissä. Eksän kanssa aloin olla estyneempi ja estyneempi. Hän kohteli minua huonosti sängyssä.
Jos ihminen ei koe itseään ja kehoaan hyväksytyksi, hän ei voi rennosti antaa toisen koskea itseään. Kokemus on joko päänsisäistä häpeää tai sitä, että kumppani ei pidä hänen vartalostaan ha hän vaistoaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi. Minä en antanut kokeilla suuseksiä lähes kymmeneen vuoteen koska pidän alapäätäni ällöttävänä enkä halua toista sillä vaivata. Käden kanssa sama juttu, siinä tosin vielä lisäsyynä se että yleensä toisen kosketus ei tunnu hyvältä. Haluaisin saada yhdynnässä mutta en osaa, siispä olen ilman. Niin paljon puhutaan naisten haisevista alapäistä ja kuinka vaativat liikaa että ajattelin ottaa näin varman päälle. Orgasmit sitten omalla ajalla.
Malliesimerkki naisesta, jolle yksikään mies ei kykene tuottamaan sitä haluttua orgasmia.
Kommenttisi on ikävän aggressiivinen naiselle, joka rehellisesti kertoo siitä mistä tykkää ja mistä ei.
Olen itse nainen, joka niinikään pitää naisen alapäätä rumana. En vaan voi käsittää miten joku mies voisi sanoa sitä kauniiksi. Ja vaikea oli uskoa, kun miehet sanoivat minun alapääni olevan kaunis ja himottava. En koskaan kertonut heille, että epäilen heidän valehtelevan, koska en vaan voinut käsittää sitä. Minusta penis on kaunis ja himottava, joten ajattelin, että kai tämä on sitten tosiaan sellainen "kaunes on katsojan silmissä" juttu.
En halunnut antautua samaan suuseksiä, koska on vaikea ottaa toiselta vastaan "mitään". Toisaalta, koska en voinut käsittää miksi joku haluaisi nuolla naisen alapäätä. Kolamnneksi, koska en tiennyt miten siinä pitäisi olla. Sitten tapasin miehen, joka todella tykkäsi nuolemisesta ja kun sitten torjuin hänet pariin kertaan ja hän silti kyseli, että miksi, päätin kertoa. Hän sitten sanoi minulle, että okei, hän hyväksyy ettet halua, mutta haluaisi silti seurustella kanssani. Hän piti siitä, että saatoin kuitenkin keskustella aiheesta. Siinä kävi sitten niin, että eräänä päivänä annoinkin miehen nuolla itseäni. Näin jälkeenäin ajatellen, luulen, että syynä on se, että aloin luottamaan häneen ja satoin nähdä hänestä, että hän tosiaan tykkää nuolla ja jostian kumman syystä hän näkee naisen alapäät kauniina.
minä en edelleenkään näe naisen alapäätä kauniina. Minusta ne ovat kummallisia ja epäsymmetrisiä ja häpyhuulet ryypyisiä. Tästäkin huolimatta voin silti nauttia sseksuaalisuudestani. Olenhan kuitenkin nainen ja sytyn miehen kehosta, en naisen, joten ei minua sinällään haittaa, että olen rumemman sukupuolen kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi on ikävän aggressiivinen naiselle, joka rehellisesti kertoo siitä mistä tykkää ja mistä ei.
Olen itse nainen, joka niinikään pitää naisen alapäätä rumana. En vaan voi käsittää miten joku mie
Minusta tämä oli tosi hyvin kirjoitettu ja vastaa pitkälti omia ajatuksiani. Olen varmasti joltakin osin estynyt enkä kaikkien unelmakumppani, mutta kyllä minä seksistä silti tykkään. Minulla on vain vaikeuksia suhtautua rennosti siihen että vain minuun keskitytään. Toisin päin ongelmaa ei ole. Ja kyllä minä yritän tässä parantaa, kehitys vain on hidasta. Enkä syytä tästä ketään tai odota mieheltä jotain taikatemppuja.
Se eka kirjoittaja
Ensinnäkin, jos nainen kirjoittaa, ettei "osaa" saada yhdynnässä, voisikos kysyä, eikö mies osaa antaa sitä? Eli voisko mies edes yrittää panna niin, että se klitoriskinsaisi osansa.
Toisekseen miltänaisen vulvan siis pitäisi näyttää? Eijän se miehenkään alakerta ole siloinen tai rypytön, mistään kohtaa.
En yhtään häpeile omaa alakertaani, ja levitä itseni (tai mieheni oikeastaan usein sen tekee) ihan häpeilemättä miehelleni, ja hän sitä rakastaa. Nuolla tai sormettaa tai mitä vain aina kun halua on.
Toimii hyvin, ja antaa nautinnon molemmille!
onhan joissakin kulttuureissa missä silvotaan alapäätä vanhalla partakoneen terällä toiaan jalkoväli kuin pommin jäljiltä ei voi mitään mutta suomalaisnaisilla on ylipäätään kauniit emättimen alut
Voisitko keskustella naisen kanssa asiasta? Sano vaikka, että pidät häntä hyvin kauniina ja tahtoisit tuottaa nautintoa samalla myös itsellesi hyväilemällä häntä.
Minä en pidä siitä, että minua kosketaan käsin tai suulla, koska siitä tulee mieleen kokemani hyväksikäyttö. Olen kuitenkin oppinut nauttimaan seksistä ja saamaan orgasmin muilla tavoin puolisoni kanssa.