IL: "Aamukahvilla vaimo ilmoitti, että haluaa erota, koska haluaa mitata markkina-arvoaan"
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/832b84d8-af5e-402b-8648-513e…
"Uudempi ilmiö on tämä, että viisikymppiset naiset haluavat erota. Yhdelle miehelle vaimo ilmoitti aamukahvilla, että haluaa erota. Syynä oli se, että hän halusi vielä mitata markkina-arvonsa. Mies jäi ihmettelemään, miten se mitataan"
Haistakaapa naiset aivan helvetin pitkä paska! Taas meni usko ja luottamus teihin aivan kokonaan!
Kommentit (105)
Vain huonoitsetuntoisten tarvitsee "mitata markkina-arvoaan". Minun ei tarvitse, saan huomiota muutenkin ja tiedän kuka olen ja mitä olen, tiedän arvoni. Mutta koska olen viisikymmentä, en tietenkään kelpaisi kumppaniksi sellaiselle, joka haluaa vielä lapsia. Se juna meni jo, mutta tunnen itseni ihmisenä, tiedän mitä voin parisuhteessa antaa ja tiedän, mihin en halua ryhtyä.
Viisikymppinen nainen haluaa testata markkina-arvoaan!!! :D :D :D Nyt on kyllä kaikki nähty. Katsotaan miten käy. No mikäs siinä, miehelle nuorempi nainen kainaloon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille nuoruus ei ole ainut arvo ihmisessä. Joillekin on merkitystä myös sisällöllä. Useimmin ihmiset pariutuvat saman ikäisten kanssa, ja isot ikäerot ovat poikkeuksia. 50v naisella on markkina-arvoa aivan yhtälailla kuin samanikäisillä miehillä. Jos joku yksilö haluaa selvästi nuoremman, se onnistunee sekä mies- että naispuolisilta.
Aivan. Ja lisäksi niin moni nainen haluaa elää ilman miestä, että miehiä on suhteen etsijöitä naisia enemmän. Olin eräällä treffisivustolla elokuusta marraskuun alkuun. Laitoin viestin 6 miehelle ja kaikki vastasivat minulle. Yhden kanssa päätimme alkaa seurustella pari viikkoa sitten. Olen 50 + nainen.
Ainoa asia mitä en tässä ymmärrä on se että miksi nainen haluaisi uutta miestä, edes yhden illan juttuja? Haluaa testata "markkina-arvoaan"? Mutta ei halua sinkuksi öö? Ap taitaa olla joku mies incel.
Tuntuu olevan arvo korkeampi kuin saman ikäisellä puhkiajetulla tai neitsytmiehellä. Ne kun ei saa edes munanpuutteisilta nuorilta naisilta ilmaista piparia, vaikka se heidän suurin unelma on.