Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näin tam-silkin toimari ajattelee asiakkaistaan

Vierailija
14.12.2023 |

TAM-SILKin toimarin vuodatuksessa inhoaa rasvamahoja ja valmistaa naistenvaatteita ihmisille

https://yle.fi/a/74-20064780

KATSO MARKKINOINTIKUVA,

MITÄ PITÄISI AJATELLA ???????????

https://tamsilk.fi/cdn/shop/files/tamsilk-naisten-merinosilkki-paita-pu…

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun nyt lukea sen toimarin vuodatus ajatuksella läpi?

Vierailija
2/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli inhoaa rasvamahoja!

Ihminen tutkitusti äkkipikaistuksissaan sanoo todelliset inhokkinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaas se maalittaminen. Alkaa tuntua siltä että olisi venäjällä.

Vierailija
4/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä maalitetaan?

Oikeustoimihenkilön edunvalvojaa vai oikeustoimihenkilöä?

Vai keskustellaanko kenties syrjinnästä vai asiakaskokemuksesta?

Vierailija
5/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkossa osta heiltä enää mitään

Vierailija
6/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtajan puheessa oli kaikua ylemmyydestä,

kaikua luokkayhteiskunnasta,

kaikua ihmisisten arvostuksesta ulkonäön, ihonvärin ja taloudellisen aseman perusteella.

Suomi on edelleen kansanvaltainen tasavalta!

Kansantasavallassa kansalaisilla ja kansalaisjärjestöillä on mielipiteen ilmaisunvapaus!

Diktatuureissa ainoastaan kerrotaan milloin kansalaiset saavat näennäisesti osoittaa mieltään!

Vierailija
7/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen toimitusjohtaja joutais vaihtoon

Vierailija
8/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasvainen se on itsekin ja itseinhoiset ovat tunnetusti aggressiivisia. Ei arvosta omia työntekijöitään.

Vierailija
9/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tollasten arvojen edustaja edustaa vaatetehdasta, joka viäl valmistaa naistenvaatteita eri kokoisille naisille?

Kamoon "rasvamaha" sanavalinnat ja vaatteita xl kokoisille naisille, 

kunnon toimari joka myy tuotteitaan rakkaudesta lajiin, onko?

Vierailija
10/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitte rasvamahat töihin.  

Vierailija
11/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaikuja vainoharhaosuudesta :D

Vierailija
12/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko kummolaa, soinia vai tavio tampiota

Vierailija
13/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se eukko yrittää pyytää anteeksi, kun pelästyi, että myynti sakkaa. Voi nyyh.

Vierailija
14/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, on mennyt ohi. Olen valitettavasti Tam-Silkistä tilannut tuotteita joskus useammankin kerran, mutta en tilaa enää.

Ja syynä ei ole "rasvamaha" vaan se että en arvosta yrityksiä joiden pomot käyttäytyy noin typerästi, julkaisevat raivokkaita kirjoituksia kirosanoja heitellen netissä. Jos ei firman pomot osaa käyttäytyä asiallisesti edes julkisissa päivityksissä, millaistakohan on siellä työssä olevien arki? Sääliksi käy. Ylipäätään arvostan ihmisissä fiksua käyttäytymistä. Jos sitä ei osaa, en sellaista henkilöä tai hänen yritystään tue.

Vierailija
15/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko kummolaa, soinia vai tavio tampiota

Tai Timo Jutilaa.

Vierailija
16/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie tarkoittikaan, mutta nyt tulee aina negatiivinen mielleyhtymä, kun näkee tai kuulee sanan Tam-Silk. 

Vierailija
17/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä, on mennyt ohi. Olen valitettavasti Tam-Silkistä tilannut tuotteita joskus useammankin kerran, mutta en tilaa enää.

Ja syynä ei ole "rasvamaha" vaan se että en arvosta yrityksiä joiden pomot käyttäytyy noin typerästi, julkaisevat raivokkaita kirjoituksia kirosanoja heitellen netissä. Jos ei firman pomot osaa käyttäytyä asiallisesti edes julkisissa päivityksissä, millaistakohan on siellä työssä olevien arki? Sääliksi käy. Ylipäätään arvostan ihmisissä fiksua käyttäytymistä. Jos sitä ei osaa, en sellaista henkilöä tai hänen yritystään tue.

Olen tilannut ennen, ja tulen tilaamaan vielä enemmän jatkossa.

Vierailija
18/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tollasten arvojen edustaja edustaa vaatetehdasta, joka viäl valmistaa naistenvaatteita eri kokoisille naisille?

Kamoon "rasvamaha" sanavalinnat ja vaatteita xl kokoisille naisille, 

kunnon toimari joka myy tuotteitaan rakkaudesta lajiin, onko?

XL on vielä siedettävä koko. Tam Silkin tuotteita ei tehdä ällöille XXL rasvamahoille.

Vierailija
19/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ennen, ja tulen tilaamaan vielä enemmän jatkossa.

Siitä vain. Hyvin voi päätellä, millainen ihminen itse olet. Onneksi ei tunneta.

Vierailija
20/25 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt suomalaista Tamsilkkiä. Piti just ostaa uudet silkkivilla alusvaatteet. Hitsi kun en ehtinyt ennen tuota vuodatusta. Nyt olen kahden motiivin konfliktissa. Suosi suomalaista ja tie työntekijää. Minulla taitaa lakkoilijoidentuki mennä tuon suomalaisen tuotannon edelle. Etsin ehkä norjalaisia vastineita tamsilkin tilalle. En usko, että muista suomalaisia on tarjolla. 

Harmi, että yrittäjä päästi teini-itkupotkuraivarin ilmoille. Wama asiallisesti ilman persumaista haukkumista, niin olisin asiakkaana hyväksynyt sen. 

Veikkaan, että ulostulon takia asikaslato ja firman konkka ja sitten syytetään lakkoa.