Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettihuijarit iskivät Thaimaasta. Onko kokemuksia?

Vierailija
13.12.2023 |

Moikka.

Mulle tuli thaimaalaisesta puhelinnumerosta viestiä whats apissa. Kaunis nuori nainen oli kiinnostunut minusta ja laitteli kuvia itsestään. Ajattelin, että kulutanpa huijarin aikaa ja vastailin muutamiin viesteihin. Nainen oli kuulemma töissä ruotsissa ja hän suunnitteli matkustamista Suomeen. Hän kyseli matkavinkkejä ja flirttaili hieman. 

Seuraava käänne oli, että mun olis pitäny keskustella telegramissa hänen kanssaan. Keksin kaikkia verukkeita, ettei mun tarvis ladata sitä. Lopulta hän Anneli, että laittaisin hänelle viestiä hänen ruotsalaiseen numeroon. Jostain syystä hän ei voinut laittaa minulle tästä ruotsin numerostaan viestiä. Lopulta kyllästyin ja ajattelin, että käytän aikani mieluummin läheisiini, kuin huijariin.

Nyt pari kuukautta myöhemmin tuli taas viestiä eri thaimaalaisesta whats apista. Hauskinta oli, kun profiilissa näytti olevan sama nainen. Hän oli kuulemma asunut ruotsissa 8 vuotta. Puhuin hänelle ruotsia, mitä hän ei kuitenkaan osannut. Mielessäni kuvittelin viestitteleväni karvaisen ja likaisen thaimiehen kanssa, mutta yllätys oli suuri, kun nainen otti videopuhelun ja kyseessä todella oli nuori aasialaistaustainen nainen. Ruotsia hän ei tietenkään osannut. 

Laitoin perään viestiä, että en enää jaksa kuluttaa rikollisten ja gold diggereiden aikaa, sillä omaakin aikaa kuluu. Kerroin kaikki ristiriidat Mitä huomasin, eikä hän enää vastannut. 

Onko tämä joku uusi tapa tehdä romanssihuijauksia? Miksi Ruotsi liittyy tähän?

Tässä vielä puhelinnumerot, mistä viestejä tuli:

+46 73 975 10 74 (karin)

+66 97 343 3774 (ruotsin numero)

+66 91 807 2672 (tän päivän nro)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä kohtaa se huijaus on?

Vierailija
2/4 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta en tiedä, mutta tuli tekstari ''mikäs on kissan nimi''

ei ole kukaan tuntemistamme ja osittainen puh.numero oli lähettäjänä

onko tuo sitä satunnaista kalastelua, lähetetään paljon esim. tuollaisia, aina sattuu kohdalle jokunen kissanomistajakin ja sitten vastaa... minä en vastannut, eikä ole kuulunut mitään. Jos joku tuttu olisi vaihtanut numeroaan, niin kyllä olisi ilmoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kannattaisi kerto huijarille, mitä virheitä huijari tekee. Seuraavalla kerralla ne korjaa virheensä.

Vierailija
4/4 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ny perkele kun ei enää kauniit naiset kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi