Miltäs se teidän joulu/ juhannus/ pääsiäinen etc.. - maistuu? S- kauppojen mainos
Aaaargghhh! Mun mielestä niin ärsyttäviä ja varsinkin tässä yhteiskunnallisessa tilanteessa, kun kaikilla ei tosiaankaan ole varaa edes kunnon jouluruokiin.
Tulee paha mieli niiden puolesta, jotka kituuttaa köyhyydessä. Varsinkin köyhien perheiden lapset surettaa :(
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ajattelematon mainos.. Ja Prisman vastaava " Kaikkea on ja rahani riittää".
Jestas, kuka näitä aivopieruja keksii?
Tosta mainoksestahan leikattiin hyvin nopeasti tuo rahani riittää kohta pois ja siinä soi vain tuo kaikkea on!
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä maistuu POPSI
Mainostetaan autojakin vaikkei kaikilla ole mitään mahdollisuutta niitä ostaa.
Mainostetaan pyöriä, telkkuja, kännyjä, tms, ja merkkivaatteita vaikkei kaikilla ole niihin varaa.
Niin mutta toi mainoksen tyyli, tollanen suomenruotsalaisen oloinen kaveri virnistelee ylimielisesti jotkut lohivoileivät kädessä hienosti ja puhuu siihen sävyyn että "ei taida teillä köyhillä ihan tällaisiä puitteita ollakaan" vai miltä se teidän joulu oikein tämän rinnalla näyttää.
...ja sitten vielä vienoa virnistelyä perään tyyliin "tiedän, ei miltään minun jouluuni verrattuna"
Katsoin Prisman kuitista joulueväiden hintoja. Perusjutut saa aika halvalla. Kinkku 3kg, rosolliaineet, laatikkoaineet, perunat, silliä, kahvia, piparia, glögitiiviste ja puuroaineet. Laatikot siis itse tehtynä alusta asti. N. 70 euroa tuli.
Huomattavan ärsyttäviä mainoksia, vaikka mulla vielä onkin varaa ruokaan.
Raivostuttavin mainos ikinä, ja tätähän on siis jatkunut koko vuoden, eikä ilmeisesti lopu koskaan. Loppuelämän työ sille käytetyltä kondomilta näyttävälle Tanelille. Mainoskatkon tullessa laitan telkusta heti äänet pois, ettei tarvitse kuunnella sitä ällötystä. Kanavan vaihtaminen toiselle kaupalliselle ei auta, kun mainoskatkot on satutettu kaikilla samaan aikaan.
Miksi S-kaupat edes mainostavat, kun lähes koko kansa asioi niissä joka tapauksessa, ja on bonuskortilla sitoutunut sieltä ostamaan? Hyökkääkö joku vannoutunut K-kaupan asiakas nyt S-markettiin kun Mäkelä äklöilee telkussa?
Vierailija kirjoitti:
Onko jouluruuat jotenkin kalliita? Laatikot, rosolli, kinkku ja riisipuuro ole mitenkään hintavia. Ruokaakaan ei tarvitse olla yhtään enempää kuin mitä yleensä söisi.
Rosolli on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ajattelematon mainos.. Ja Prisman vastaava " Kaikkea on ja rahani riittää".
Tosta mainoksestahan leikattiin hyvin nopeasti tuo rahani riittää kohta pois ja siinä soi vain tuo kaikkea on!
Enpäs olekkaaan huomannut, täytyy seurata jos (... :) tämä mainos vielää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Prisman kuitista joulueväiden hintoja. Perusjutut saa aika halvalla. Kinkku 3kg, rosolliaineet, laatikkoaineet, perunat, silliä, kahvia, piparia, glögitiiviste ja puuroaineet. Laatikot siis itse tehtynä alusta asti. N. 70 euroa tuli.
Rosolli ja silli on turhaa. Ja lanttulaatikko.
Tuo ap:n mainitsema mainoskimara, ja se jätkä joka niissä murahtelee, että miltäs teidän perheen tämä ja tuo maistuu, v.ttu että voi olla ärsyttävä ihminen. Varmaan tuttu jostain loputtomasta saippuasarjasta.
Muutenkin mainoksia on nykyään ihan joka paikassa. Varmaan nettimainostaminen pudottanut hinnat niin pohjamutiin, että koko televisiotuotanto pitää täyttää mainoksin, että saa edes jotain rahaa kokoon. Leffaakaan ei pysty katsomaan, kun milloin tahansa puoli ruutua peittyy johonkin mainospaskateaseriin.
kaikkien aikojen surkeimpia mainoksia todellakin... tämän mainoksen vuoksi tekee mieli boikotoida s-ryhmää...
Lopettais jo tuon saman jankutuksen, on jo käynyt sietämättömäksi. Eikö ne ymmärrä, että se kääntyy tarkoitustaan vastaan jos ei osata lopettaa ajoissa!
Kokemuksesta tiedän että jouluun pitäisi säästää muutama satanen. Kyllä sitä kerrasta oppi ankean joulun jälkeen laittamaan vähän sivuun rahaa jotta edes pöydän koreaksi sai. Mihinkään kulutusjuhliin ei tosin ollut tottunutkaan.
Nuorena ei olisi itsellä pysynyt säästössä niin annoin äidille ja sitten hän laittoi ne vähän ennen joulua tilille.
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttavin mainos ikinä, ja tätähän on siis jatkunut koko vuoden, eikä ilmeisesti lopu koskaan. Loppuelämän työ sille käytetyltä kondomilta näyttävälle Tanelille. Mainoskatkon tullessa laitan telkusta heti äänet pois, ettei tarvitse kuunnella sitä ällötystä. Kanavan vaihtaminen toiselle kaupalliselle ei auta, kun mainoskatkot on satutettu kaikilla samaan aikaan.
Miksi S-kaupat edes mainostavat, kun lähes koko kansa asioi niissä joka tapauksessa, ja on bonuskortilla sitoutunut sieltä ostamaan? Hyökkääkö joku vannoutunut K-kaupan asiakas nyt S-markettiin kun Mäkelä äklöilee telkussa?
ZZZ
En edes muista milloin olen KUULLUT mainoksen. AINA pistän äänen pois kun katko alkaa ja välillä lipsahtaa äänetöntä ohjelmaa kun ei heti hoksaa ääntä palauttaa, koska kudon aina telkkua katsoessa, mutta mainoksia en tuijota🤣. Nykymainokset on kaikki ihan sieltä mihin aurinko ei hevillä paista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne rosollit ja laatikot ole ihan puoli-ilmaisia valmiinakin kaupassa? Jos siis maku kelpaa, viimeksi kun maistelin niin ihan olivat kelpoja. Joskus takavuosina eivät kyllä maistuneet miltään.
Vierailija kirjoitti:
Ne keneltä nää ristäjät tilaa niitä.
En asioi ässällä enkä saksalaisessa. En tarvitse heidän tuotteitta.
Niin mutta toi mainoksen tyyli, tollanen suomenruotsalaisen oloinen kaveri virnistelee ylimielisesti jotkut lohivoileivät kädessä hienosti ja puhuu siihen sävyyn että "ei taida teillä köyhillä ihan tällaisiä puitteita ollakaan" vai miltä se teidän joulu oikein tämän rinnalla näyttää.
...ja sitten vielä vienoa virnistelyä perään tyyliin "tiedän, ei miltään minun jouluuni verrattuna"
Oli pakko lainata näin kun muutoin viesti ois näyttänyt hölmöltä.
Re: Ootko ihan tosissasi?
Ihan suomenruotsalaisen oloinenkin 😂
En minä ko. mainoksessa mitään ylimielisyyttä, enkä virnistelevää kettuilua ole huomannut.
Kumma kun jotkut näkee vaikka missä vaikka mitä. 😂
Onko jouluruuat jotenkin kalliita? Laatikot, rosolli, kinkku ja riisipuuro ole mitenkään hintavia. Ruokaakaan ei tarvitse olla yhtään enempää kuin mitä yleensä söisi.