Jouluriita tiedossa tänäkin vuonna kun sisarukset ei halua mummaa kylään vaan meidän on pyydettävä joulunviettoon
Kuulemma lapseton pariskunta voi hyvin viettää joulua mumman kanssa yhdessä, heillä on sitten omat jutut ja kiireet lapsineen ja pukkitouhuineen. Alkaa jurppimaan todella syvältä. Mies ei välitä vaan ottaa kaljaa aattona.
Kommentit (29)
Mies voisi mennä vaihtarina sinne lapsiperheisiin ottamaan kaljaa jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen viettää joulunsa, miten haluaa.
10 vuotta sitten saatiin viettääkin miten haluttiin, nyt on suvun paine ja velvoitteet.
Meillä on kiertävä vuoro, jokainen vuorollaan. Joko meni äidin luo tai haki äidin luokseen. Sujui hyvin!
Mies ottaa mumman kanssa kaljaa ja lyö korttia.
Meille anoppi kutsui itsensä ja kaikki lapsensa ja lapsenlapsensa jouluksi koska "teillähän on sitä tilaa". Mies sanoi anopille viime viikolla, että pitää katsella ja miettiä vielä, kun meillä ei vielä ole mitään suunnitelmaa. Alkuviikosta anoppi paukkasi sisään joululaatikoiden kanssa, että onpahan valmiiksi meillä, kun meillä on iso pakastinkin.
Huoh sanon minä, lähden omille vanhemmilleni, mies hoitakoon oman joulunsa miten haluaa, tulkoon perässä vanhemmilleni (ilman sukuaan) jos minun kanssani tahtoo joulun viettää.
Hirveää olisi olla teidän mummane, lapset tappelevat kenen on pakko ottaa kylään.
Voittajan valinta on viettää joulu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Meille anoppi kutsui itsensä ja kaikki lapsensa ja lapsenlapsensa jouluksi koska "teillähän on sitä tilaa". Mies sanoi anopille viime viikolla, että pitää katsella ja miettiä vielä, kun meillä ei vielä ole mitään suunnitelmaa. Alkuviikosta anoppi paukkasi sisään joululaatikoiden kanssa, että onpahan valmiiksi meillä, kun meillä on iso pakastinkin.
Huoh sanon minä, lähden omille vanhemmilleni, mies hoitakoon oman joulunsa miten haluaa, tulkoon perässä vanhemmilleni (ilman sukuaan) jos minun kanssani tahtoo joulun viettää.
Toivottavasti mies ei tule perään kerjuulle. Sinä kuitenkin olit se joka valitsi olla jouluna erillään.
Tee mitä pystyt.
Elämä ei koskaan ole tasa-arvoinen. Tai oikeuden mukainen tai mitä näitä karma juttuja olikaan.
Tee mitä pystyy. Tai vaadi asiaan korjaus. Aseta rajat. Vetoa.
Tai sitten teet miten itselläsi on sielusi kanssa rauha ja maltilla odotat.
Jokainen saa lopulta ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää olisi olla teidän mummane, lapset tappelevat kenen on pakko ottaa kylään.
Juuri näin. Toivottavasti mumma jakaa perintönsä puliukoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies ei tule perään kerjuulle. Sinä kuitenkin olit se joka valitsi olla jouluna erillään.
Joo ja ihan ilolla valitsin, näin ollaan oltu jokainen joulu tähänkin saakka. Muuta ei ollut täksikään jouluksi vielä ehditty suunnitella ennen tätä tapausta, se vain sinetöi sen päätöksen, että en jää kotiin, koska en jaksa nyt ennen joulua säätää enää miehen sukulaisten kanssa tarjoilujen järjestämisestä ja muusta. Miehen tehtävä päättää, mitä itse tekee.
Mistä ihmeestä ihmiset ovat saaneet päähänsä, että on velvollisuus ottaa kotiinsa sukulaisia ja vielä riidelläkin asiasta? Ihan asiallisesti meillä on vierailtu puolin ja toisin kahvittelun tai jouluaterian merkeissä. Ei siinä ole nyherretty mummon takia, koska hänkin oli ihan sivistynyt ja huomaavainen ihminen.
Joutuu nyt sitten vääntää hydekakkua mummalle
Eikö mumman hautajaiset ollut jo ajat sitten?
Miltähän mummasta tuntuu ettei ole tervetullut mihinkään. Todella surullista.
Jos et pysty vain sanomaan, että ei käy, niin miten olisi vaikka syynä, että teillä on "menoa ja kiirettä" tai "flunssaa"? Käytte vaikka kävelyllä tai S-marketissa, niin ei tarvitse edes paljoa valehdella ja kyllä nenä nyt aina vähän vuottaa lenkin jälkeen.
Hyi he lve tti tuota mumma-sanaa🤮 Saat kuulostamaan itsesi vajaalta.
Onko tämä se sama mumma jonka tuhkauurna kaadetaan harva se päivä?
Sanot suorat sanat lapaiperheille! Ei ole tuo toiminta oikein. Ja mummoa käy sääliksi.
Jokainen viettää joulunsa, miten haluaa.