Mitä teidän teininne saa joululahjaksi?
Meillä poika 17v. Saa meiltä vanhemmilta ensimmäisen parranajokoneensa, I Phone 14, dödön, tuoksun, suihkusaippuan, Calvin Kleinin collegepuseron, Peakin collegehousut, leffalippuja, pipon, sormikkaat, suklaata ja karkkia ja ehkä 100€ käteistä.
Kommentit (21)
18v poika saa kirjan, sukat, leikkuulautoja, veitsiä ja kylpytakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän pitkään menee kunnes tulee ensimmäinen ehdotus seksilelusta?
Näytti menevän muutama minuutti että ehdotit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti menevän muutama minuutti että ehdotit sitä.
Vihkoon meni sinun arvaus.
13v poika: jääkiekkohanskat, karkkia, urheilushortsit, urheiluhuppari, linkkuveitsi, merkki t-paita, yöpuku
16 v go pro 12, lahjakortti protsku kauppaan ja merkkialushousuja. Kamera ostetaan isovanhempien ja vanhempien kesken eli jakautuu 4 eri talouden kesken 100 €/talous.
Poika 16v. Lentoliput, vaatteita ja uuden näytön saa meiltä. Isovanhemmilta tullenee toisilta rahaa, toisilta huppari tms
Vierailija kirjoitti:
Tullenee 😬😢🤐
Ihan uusi sana mulle, mutta aion ottaa heti käyttöön 😁 Tullenneeko valkoinen joulu vai tullenneeko taas vesikelit? Meille ei tullenne joulupukki tänä vuonna, mutta tontut tullennee.
Nuorempi (amiksen ykkösellä) 100 euroa ja vanhempi (lukion toisella) 400 euroa. Ostakoot itse mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi (amiksen ykkösellä) 100 euroa ja vanhempi (lukion toisella) 400 euroa. Ostakoot itse mitä haluavat.
Miksi noin iso ero rahasummassa 😔
Elektroniikka rakennussarja 12v tytölle ja jonkin verran rahaa. Nämä isältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on provo.
Ilmoitin nuoremman pojan Graw Magaan ja ostin luotiliivit. Tyttärelle palkkasin henkivartijan kolmeksi kuukaudeksi. Perheelle yhteisenä lahjana liising sopimuksella Humvee-maastoauto. Sitten sellaista pikkusälää mitä availlaan pitkin iltaa, turvasumutteita, kääntöveitsiä, konvehtirasioita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joululahjassa on mukana stipendini opintomenestyksestä.
Puhelimen, korttilompakon ja hupparin.
15 v. pojalle useampi toivomansa kirja, lp- levyjä, farkut, huppareita pari kpl, alusvaatteita, villasukat, suklaata, partakone, dödö ja suihkusaippua, rahaa.
17 v. tytölle myös toivomansa kirjat ja lp-levyt, untuvapeitto, pussilakanat, laukku, huppari, alusvaatteita, meikkejä, villasukat, suklaata, rahaa.