miksi kaikki naiset ei saa vauvaa?
Jotenkin surulllista että se oli siinä se elämä.
Kommentit (49)
En ole keksinyt hyvää syytä lisääntyä. Aika harva on, yleensä se syy on "mutku mä haluun (ja kaikkien muidenkin pitäisi haluta)!".
Elämäni on oikein hyvää ilman lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan aivoilla varustettu ihminen halua lisääntyä. Ap on pelkkä elukka.
Sinä se elukka olet jos sua ei koskaan astuteta.
Kaikilla se ei vain onnistu. Lopullinen diagnoosi voi olla myös "selittämätön lapsettomuus".
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi saada miestä. Mutta senhän ei pitäisi olla naiselle mikään ongelma.
Tuota... lääketiede on kanssasi eri mieltä.
Jonkun täytyy ensin tehdä tarpeensa suhun, jotta voit saada teinin.
Ei löydy sitä rikasta akateemista laatikkoleukaa.
On hyvä että äo laskee. Korkea äo on aiheuttanut ilmasto-ongelman ja tuottanut paljon saasteita sekä kuuluisat ydinaseet.
Ennen sodat ratkaistiin miekoilla. Kaikki pysyi kohtuudessa. Älykkäät kehitti konekiväärin ja lisää murheita.
Tärkeää että kaikki lisääntyy ja etenkin koulutettu väestö jättää lisääntymättä. Me olemme saaneet teidän maailmanjärjestyksestä tarpeeksemme. Nyt on ollut positiivista edistystä kun äo laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se elukka olet jos sua ei koskaan astuteta.
Ja logiikka on missä? XD Ai mutta eihän teiltä ameeban tasoisilta lisääntymiskiimaisilta elukoilta voi mitään logiikkaa odottaakaan.
"Jotenkin surulllista että se oli siinä se elämä."
Onhan se jokaisella "siinä" se elämä, oli sitten jälkikasvua tai ei. Kuolet pois ja muutaman sukupolven kuluttua sinua ei muista enää kukaan. Olet satunnainen nimi jossain sukupuussa, et sen enempää. Ja kun tarpeeksi aikaa kuluu, koko aurinkokunta planeettoineen tuhoutuu eikä elämäsi ole ollut kerrassaan minkään arvoinen eikä siitä jää mitään jälkeä.
Elämä on lyhyt ja mitätön maailmankaikkeuden mittakaavassa eikä sillä ole mitään varsinaista merkitystä, ainoastaan se minkä itse sille keksit. En näe syytä miksi tämä ajatus ahdistaisi erityisesti.
hyvä ettei saa. miks mun pitää maksaa veroja, että ne saa ilmaista palvelua.
T. hyväpalkkainen mies
Vierailija kirjoitti:
On hyvä että äo laskee. Korkea äo on aiheuttanut ilmasto-ongelman ja tuottanut paljon saasteita sekä kuuluisat ydinaseet.
Ennen sodat ratkaistiin miekoilla. Kaikki pysyi kohtuudessa. Älykkäät kehitti konekiväärin ja lisää murheita.
Tärkeää että kaikki lisääntyy ja etenkin koulutettu väestö jättää lisääntymättä. Me olemme saaneet teidän maailmanjärjestyksestä tarpeeksemme. Nyt on ollut positiivista edistystä kun äo laskee.
Tämä. Afrikassa ollaan kaikista onnellisimpia. Tänne samanlaista!
"miksi kaikki naiset ei saa vauvaa?" Millaisen ihmisen ulosanti on tuota tasoa? Aivovam maisen teinin?
Ap joku 5v? Siltä ainakin vaikuttaa.
HERÄTYS PERSUMODE! LOPETA RUNK'AAMINEN JA TEE TYÖSI! KETJU POISTOON!
Vierailija kirjoitti:
"miksi kaikki naiset ei saa vauvaa?" Millaisen ihmisen ulosanti on tuota tasoa? Aivovam maisen teinin?
olen kyllä päässyt läpi perus koulusta