Työministeri Satonen älähtää lakoista: Jotkut lapset jäävät ilman ruokaa
Sen yhden päivän voi omilla eväillä mennä, mutta jos tuon idiootin puolue ja persut saavat päättää, on moni lapsi ilman ruokaa aika usein.
Kommentit (91)
Ei haittaa, jos on varautunut kuten ministeri itse.
Tein juuri herkkusienipastaa. Sienet 5e/kg. Makaronia. Pakasteesta persiljaa päälle. Kyllä moni lapsi jää ilman ruokaa pelkän nirsouden takia tai ettei osata tai haluta tehdä itse ruokaa.
Jos joku jättää lapsensa ruokkimatta, niin se idiootti löytyy ihan peiliin katsomalla.
Satonen itse äänesti eilen jaa toimeentulotuen ja asumistuen leikkauksista. Joten kaksinaamainen ketku tämäkin :D
Ai nyt ne lasten oikeudet sitten kiinnostaakin.
Satosta tuskin oikeasti kiinnostaa v**tuakaan vaikka lapset järsis kynsiä koko päivän.
Tällä selkärangalla sitten uhmakkaasti rintamalle.. :D
Satonen porukoineen ajamassa osa-aikatyötä tekevät ja pienipalkkaiset lapsiperheet ja yksinhuoltajat leipäjonoon.
Yhden arvion mukaan ainakin 17 000 lasta putoamassa köyhyysrajan alle ensi vuonna. Ja miljoonatuloihin yltää yhä useampi. V I T T U ETTÄ KEHTAA
Populisti on populisti vaikka ihrassa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun sattuisi tuo laardikasa minun tähtäimeen, jotenkin vahingossa etusormi vetäytyisi koukkuun...
Pitäisikö sinun ajatella töitä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas teitä lokkeja.
Osaisitko vähän artikuloida tarkemmin mitä tarkoitat ?
Että on ihan oikein viedä pienipalkkaisilta, jotka nyt jo kitkuttelevat jaksamisen äärirajoilla raskaassa työssä pienellä palkalla, ne viimeisetkin edut.
Moniko hoitoalan työntekijä pystyy enää jatkossa työskentelemään Helsingissä missä nyt jo alalla on huutava työpula ?
Vierailija kirjoitti:
Satonen porukoineen ajamassa osa-aikatyötä tekevät ja pienipalkkaiset lapsiperheet ja yksinhuoltajat leipäjonoon.
Yhden arvion mukaan ainakin 17 000 lasta putoamassa köyhyysrajan alle ensi vuonna. Ja miljoonatuloihin yltää yhä useampi. V I T T U ETTÄ KEHTAA
Miksei ihmiset mene kokoaikatöihin, niin kukaan ei jäisi köyhyysrajan alle?
T: Työministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun sattuisi tuo laardikasa minun tähtäimeen, jotenkin vahingossa etusormi vetäytyisi koukkuun...
Pitäisikö sinun ajatella töitä.
Pitäisikö sinun ajatella joskus muutakin kuin omaa ihrapers ettäsi.
-eri
Tää nälkä on punikkien parempaa nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Jestas teitä lokkeja.
Jestas teitä riistäjäpsykoja.
Kuolaava syöttöporsas järkyttyy siitä ajatuksesta, että ei saa syötävää.
"Empatialla ei ole sijaa politiikassa."
- Die Führerin
Satonen on kuvottava ihraperse. Se voisi mielellään olla ilman ruokaa kuukausitolkulla.