Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa/ehdi kuunnella kaverin ääniviestejä

Vierailija
13.12.2023 |

Mun ystävä tuuttaa viikoittain monta useamman minuutin ääniviestiä peräkkäin WhatsAppiiin ja mulla ei nyt vaan yksinkertaisesti ole aikaa niitä kuunnella, kun aika hektistä tämä elämä on. Ja en halua, että koko perhe niitä joutuu kuuntelemaan, niin kuulokkeilla ne pitää kuunnella. 

Kaverini on työtön, niin varmaan on aikaa sen puhelimen kanssa aikaa viettää. Mä olen yrittänyt kohteliaasti sanoa, että soitellaan vaikka silloin tällöin tai viestitellään, mutta kaveri vaa totesi, ettei hän jaksa viestejä näpytellä.

Äh, oon varmaan huono ystävä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän näe, että viestejä ei ole kuunneltu.

Vierailija
2/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh no sentään vain viestejä kun mun ex ystävä ajatteli että voi milloin tahansa 24/7 keskeyttää mun tekemiset soittamalla ja lätisemällä omia asioitaan eikä tarvitse olla mitenkään edes vuorovaikutteinen. Minä olen aina valmis vastaamaan milloin vain. En kyllä kuuntelisi tuollaisia viestejäkään.

Vierailija
4/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei tuollaiseen voi olla aikaa?

Vierailija
5/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paksut nakkisormet löytyy näiltä jotka ei jaksa viestejä näpytellä ja rakastavat omaa ääntään niin siksikin ääniviestit.

Vierailija
6/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeuta ne 2x

Vierailija
7/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että ääniviestit onkin ärsyttäviä. Minäkin vastaanottaisin viestit mieluiten tekstimuodossa. Eräs räpätäti laittelee sitten noita ääniviesteja kun ei hänkään kuulemma jaksa naputella tekstiä. Saisi olla noissa pikaviestiohjelmissa asetus jolla nuo ääniviestit voisi estää

Vierailija
8/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin tällaiselle kaverille suoraan, ettei laita ääniviestejä ja etten niitä koskaan lue. 

Vierailija
9/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hektistä on työssäkäyvän ihmisen elämä. Ja onhan se nyt aika puuduttavaa kuunnella jonkun ihmisen yksinjorinoita. Tänäänkin tuli viisi useamman minuutin ääniviestiä peräkkäin. Sellaset nopeet ääniviestit on ihan ok, jos on joku kiireellinen tilanne, ettei ehdi tai pysty soittamaan/viestiä laittamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä