MTV3:n presidentinvaalikeskustelu ke 13.12.2023 kello 20.00
Tänään on siis MTV3:n presidentinvaalikeskustelu. Ohjelma alkaa kello 20.00. Aikooko joku muukin katsoa? Herättääkö tämä täällä keskustelua?
Kommentit (606)
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunut pukuvalinta Urpilaiselta. Tylsä ja hukkuu lavasteisiin. Tosin ei hän nyt tuossa säkenöi muutenkaan.
Sari lipaisee lipun väreissä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko ja toivon että pekkaa äänestävät eteenkin akateemiset kaupunkilais naiset, juntit äänestää jussia.
Olen akateemisen koulutuksen omaava keskisuuressa kaupungissa asuva nainen ja aion kyllä äänestää ehkä Halla-ahoa. Nyt tarvitaan jämäkkä presidentti, eikö mitään nönnönnöö, lässynlässyn presidenttiä.
MInä olen nainen ja asun suuressa kaupungissa. Juntiksi haukkuminen ei minun ääneeni vaikuta. Halla-aho on vakuuttavin, jämäkin ja järkevin. Minkään ideologian takia en äänestä ketään, vaan kuuntelen, mitä ehdokkaalla on sanottavana ja tähän mennessä minun näkemyksiäni ja ajatuksiani on vastannut parhaiten Halla-aho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Jussi, pyysi asiallista käytöstä toimittajalta. Toivoisin sitä myös muilta ehdokkailta. Myös entiseltä opetusministeriltä.
Mitä toimittaja sanoi?
Toimittaja puhui muroihin ku se mi ses ta. On se Halla-aho sivistynyt. Mutta toimittaja nyt ei ollut kartalla.
Toimittaja tykkää Popedasta...
Hjallis haluaa systeemin. OK. Mennään sitten systeemillä.
Halla-aho vastaa napakasti ja selkeästi eikä jaarittele liirum laarumia..
Kun Venäjä järjestää tavalla tai toisella isomman rylläkän itärajalla seuraavan presidentin toimikaudella niin keneen silloin luotat presidenttinä eniten?
Innolla jo odotin tenttiä ja kyllä MTV on vähintään yhtä hyvä kuin YLE. Tosin maksaisimme mielellämme meidän perheessä nuo YLE-pakkoveron sadat eurot jollekin objektiivista, ammattitaitoista journalismia tuottavalle, ei poliittista väriä omaavalle medialle.
Halla-ahon viiltävä älykkyys on kyllä omaa luokkaansa. Taidan äänestää häntä. Tuosta älystä saattaisi olla apua näinä hankalina vuosina, joita ilmeisesti on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä tosiaan ymmärtänyt, mitä se sanoi? Se on ihan totta, että siinä vaiheessa, kun iigori menee Naton rajasta yli, on myöhäistä ruveta miettimään, mistä otetaan se 3000-4000 ukkoa niihin Natojoukkoihin taistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Haistan kotisohvalle että Jutta Urpialaisella kuukautiset. Haju tulee telkkarin läpi nenääni. Tuhero pesemättä Jutta.
Sulla taas lääkkeet ottamatta.
Ensimmäinen jotenkin fiksu puheenvuoro Urpilaiselta.
Onko Jutta Urpilaisella joku "lisp"? Oudosti sanoo ässän. Mikä "lisp" on suomeksi?
Etkö sä tosiaan ymmärtänyt, mitä se sanoi? Se on ihan totta, että siinä vaiheessa, kun iigori menee Naton rajasta yli, on myöhäistä ruveta miettimään, mistä otetaan se 3000-4000 ukkoa niihin Natojoukkoihin taistelemaan.
Laitetaan vaan systeemi rajalle.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto näyttää sairaalta, onko se kunnossa? Jopa Rehn näyttää nuorekkaammalta.
Rehn on nuorempi.
Jutta yllättävän hyvä, jopa paras!
Li meinas taas ruveta puhuun hallituksen leikkauksista mutta toimittaja keskeytti. Rupes tuleen paatosta taas.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jutta Urpilaisella joku "lisp"? Oudosti sanoo ässän. Mikä "lisp" on suomeksi?
Lespaus, sössötys.
Tönöttääkö Stubbin isä tuossa katsomon eturivissä?
Voi voi Hjallis