Vauva itkee ja oksentaa vellin ulos. Mistä kyse? Allergia vai maistuu pahalta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi velli laimennetaan maitoon esim 1/3 velliä ja loput maitoa, parin viikon päästä lisäät vellin määrää.
Velli on myös täyttää enemmän eli määrällisesti sitä annetaan kerralla vähemmän kuin maitoa.
Onko höpöpalstan neuvot viisaampia , kuin maailman parhaan äitiyshuollon. Anna mun kaikki kestää.Olit trolli tai et, typerä olet.
Turhaa ilkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi velli laimennetaan maitoon esim 1/3 velliä ja loput maitoa, parin viikon päästä lisäät vellin määrää.
Velli on myös täyttää enemmän eli määrällisesti sitä annetaan kerralla vähemmän kuin maitoa.
Onko höpöpalstan neuvot viisaampia , kuin maailman parhaan äitiyshuollon. Anna mun kaikki kestää.Olit trolli tai et, typerä olet.
Sinne neuvolaan kyllä kannattaa aina soittaa kun joku asia mietityttää. Kaikki uudet ruoka-aineet lapselle aloitetaan pienissä erissä, niihin pitää tottua rauhassa. Myös se että vaihtaa korviketta (näissä on monesti 1 ja 2 vaihtoehto samalla merkillä ) aloitetaan laimentaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinusta tämän palstan neuvot ovat yhtä hyviä kuin äitiyshuollon antamat vai miksi ihmeessä pilkku ennen kuin-sanaa? Lisäksi äitiyshuolto ei ota kantaa vauvan velliin, lastenneuvolasta sanottaisiin, että älä syötä niin nopeasti, vauva oksentaa siksi, että nielee samalla ilmaa.
Eihän vain ole pahoinpitelyä tapahtunut?
Terveen lapsen kanssa lääkäriin selittämään, että tämä oksensi vellin? Suolentukkeumalapsi kiljuu kipua.