Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva itkee ja oksentaa vellin ulos. Mistä kyse? Allergia vai maistuu pahalta?

Vierailija
13.12.2023 |

Olen antanut sitten pelkkää maitoa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen jännä juttu kuin lääkäri on keksitty :O mitäs jos hakisit sieltä apua?

Terveen lapsen kanssa lääkäriin selittämään, että tämä oksensi vellin? Suolentukkeumalapsi kiljuu kipua.

Vierailija
22/27 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi velli laimennetaan maitoon esim 1/3 velliä ja loput maitoa, parin viikon päästä lisäät vellin määrää.

Velli on myös täyttää enemmän eli määrällisesti sitä annetaan kerralla vähemmän kuin maitoa. 

Onko höpöpalstan neuvot viisaampia , kuin maailman parhaan äitiyshuollon. Anna mun kaikki kestää.Olit trolli tai et, typerä olet.

Turhaa ilkeilyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi velli laimennetaan maitoon esim 1/3 velliä ja loput maitoa, parin viikon päästä lisäät vellin määrää.

Velli on myös täyttää enemmän eli määrällisesti sitä annetaan kerralla vähemmän kuin maitoa. 

Onko höpöpalstan neuvot viisaampia , kuin maailman parhaan äitiyshuollon. Anna mun kaikki kestää.Olit trolli tai et, typerä olet.

Sinne neuvolaan kyllä kannattaa aina soittaa kun joku asia mietityttää.  Kaikki uudet ruoka-aineet lapselle aloitetaan pienissä erissä, niihin pitää tottua rauhassa. Myös se että vaihtaa korviketta (näissä on monesti 1 ja 2 vaihtoehto samalla merkillä ) aloitetaan laimentaen.

Vierailija
24/27 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinusta tämän palstan neuvot ovat yhtä hyviä kuin äitiyshuollon antamat vai miksi ihmeessä pilkku ennen kuin-sanaa? Lisäksi äitiyshuolto ei ota kantaa vauvan velliin, lastenneuvolasta sanottaisiin, että älä syötä niin nopeasti, vauva oksentaa siksi, että nielee samalla ilmaa.

Vierailija
25/27 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpöä 😶😶😶

Vierailija
26/27 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kyse?

L O L 🤣🤣

Vierailija
27/27 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vain ole pahoinpitelyä tapahtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän