Kukkonen ja Netta eroavat
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Vain vajaa kuukausi sitten saimme lukea heidän täydellisestä ihmissuhteestaan ja yltäkylläisestä elämäntyylistä. Nyt kaikki on jo ohi.
Jok'ikisen pyrkyrin, olipa tämä mies tai nainen, kannattaisi painaa päähänsä edes tämä:
Digiaikana valheella on e-rit-täin lyhyet jäljet 👣
Apua, jotenki hirveen surullisen kuulonen keissi. Mut tuosta näkee että kiireellä toimimisesta ei oikee hyvä tule 😩 tuossa tultiin aika kovaa ja korkeelta alas. Ei käy kateeksi tarinan tyyppejä. Mun mielestä oikein että totuus paljastui, mutta eiköhän se naikkonen ole jo saanu ansaitusti takasin toimintansa. Toivottavasti lapsi ei kärsi asiasta, onneksi on aika pieni niin ei ainakaan pysty nyt lukemaan näitä ja kun on isompi nii kohu laantunut.
Ei se rakkaus sitten ihan kaikkea kestänyt. Herra kukkoselle kyllä varmaan parempi veto että erosi, ja näin ollen näyttää ettei hyväksy tuollaista toimintaa. Kuitenkin tuorein juttu tän vuoden puolella, eli opiksi ei olla yhtään otettu. Tsemii silti kaikille osapuolille, ei oo helppoja kuukausia heillä meneillään.
Mun toxinen puoli olis halunnut että he jatkaa yhdessä ja olis saanu lukee vielä uusista käänteistä. Mutta ehkä kaikille parempi että pussit jakoon ja kaikki hajaantuu ja antaa kohun laantua.
Ne mitään ole eronneet. Olivat eilen yhdessä syömässä ja kädestä pidettiin kiinni
Vierailija kirjoitti:
Liian korkealle ei kannattaisi nousta toisen siivellä. Se on hirvittävää, kun ei enää koskaan voi matkustaa samalla tavalla tai saada samanlaista palvelua.
Itselläni tässä maailmassa yksi kalliimpi kohde, jonne matkustan (omilla rahoillani) ja saan siellä sitä palvelua, jota haluan. Aina, kun menen muualle - petyn niin pahasti. Aion muuttaa tähän maahan pian, koska ei sellaista kohdetta ole vielä tullut vastaan missään ja sellaisia hotelleja ja elämää
Thaimaa?
Vierailija kirjoitti:
Ne mitään ole eronneet. Olivat eilen yhdessä syömässä ja kädestä pidettiin kiinni
Pic or it didn't happen.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis uskomaan tämän heti, kun näen Panu Hörkön ottamia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis uskomaan tämän heti, kun näen Panu Hörkön ottamia kuvia.
Taitaa olla pari muutakin kuvaa pariskunnasta saatavilla 😅
Nyt soittamaan paniikkipuhelua kun lensi pihalle..surullinen loppu rinsessa stoorille
Eivätkö eronneet sittenkään? Nähty kuulemma jo useaan otteeseen yhdessä Larussa Jodelin mukaan.
Kyllä Netan pipari näin jouluna kiinnostaa, herra Kukkostakin
Eiköhän kiltti joulupukki vie luonnonlapsi Kukka Nettoselle oikein paljon joulumieltä nostattavia merkkivaatteita. Ettei tarvitse itse kaupasta hakea, tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sitä Netan ketutuksen määrää kun selailee jotain etuovea ja etsii vuokrakämppää itselleen. Alkaa pakkaamaan tavaroitaan Lauttasaaren 200m2 meren päällä olevasta lukaalista. Alkaa pikkuhiljaa tajuamaan minkä helvatan suuren mokan tehnyt elämässään kun mennyt varastelemaan ja valehtelemaan ja saa nyt maksaa kunnon oppirahat siitä kun miljonäärimies lähti. Olisi voinut ihan kestääkin tuo Case vielä vuosikaudet , niin ihaillen JP puhui Netasta ennen kuin nämä rötökset selvisivät. En haluisi olla tällähetkellä Netta. Jouluaattona ei tarvitse Chanelin lahjapaketteja availla. Sananlasku paha saa palkkansa pitää ainakin tässä tapauksessa paikkansa.
Siis tuohan oli alusta asti tuhoon tuomittu suhde. Mies kehuskeli julkisuudessa Netalla, saatuaan itselleen naisen. Ja Netalla oli ihan liikaa salaisuuksia, joita ei vaan voinut päästää julki. Jos mies ei olisi ollut leuhka nousukas, homma olisi voinut onnistuakin. Jos Netta olisi ollut valehtelemansa luonnonlapsi, homma olisi voinut onnistua. Mutta kun molemmat oli mitä oli, homma oli ihan liian hataralla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netta on kaunis. Kukaan ei nai rehellisyyttä tai "sisäistä kauneutta" Kyllä vartalo ratkaisee.
Ihmettelen kyllä miesten makua. Tuohan on ihan miehen näköinen. Laatikkoleuka, ja joutui istumaan niissä pariskuntakuvissa ihan supussa, ettei iso lihaksikas ja harteikas mieskroppa paljastu, että näyttäisi edes vähän tyttömäiseltä leuattoman ukkonsa kainalossa.
Kyllä tuossa on vaan mun silmään neitimäinen mies löytänyt miehekkään naisen. Ja teidän rusinaluukkuhuokailut vaan vahvistaa asian. Ehkä siksi olivat "Match Made in MeNaiset".
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessähän tuon avioeron selvittelyn luulisi olevan helppoa kuin heinänteko, koska siinä liitossahan ei voinut mitenkään mennä sulhon ja morsmaikon rahat sekaisin kun massia oli vain sulholla, ja Netolla vain tuulen huuhtoma luonnonlapsen p...
Kunhan vaan JP:n suku saa Neton irti tavaroista ja rahoista... luonnonlapsi roikkuu taatusti kynsin hampain kiinni kaikessa maallisessa.
Vieläkö se nettahullu jaksaa täällä manioissaan pauhata. 😂😆🤡
Putsasi kukkoselta 700 000. Ja sä puhut vain kymppitonneista.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se nettahullu jaksaa täällä manioissaan pauhata. 😂😆🤡
No mä ainakin vasta nyt tutustuin keissiin. Ei oo aiemmin ollut aikaa.
Siis muutat hotelliin asumaan?