Kukkonen ja Netta eroavat
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton sairaus se varastelu nyt on? Voinko minäkin rehellinen ihminen yhtäkkiä sairastua ja muuttua varkaaksi?
Sitä kutsutaan kuulkaa epärehellisyydeksi ja moraalittomuudeksi eikä suinkaan sairaudeksi.
Onko noin tyhmiä ihmisiä olemassa?? 😂 luulisi jokaisen ihmisen nykypäivänä tajuavan, että rikoksien tehtailu ja moraalittomuus yms. liittyy pään sisäisiin ongelmiin.
Tottakai liittyy. Ei se silti tee rikoksien tekijöistä syyntakeettomia. Ihan itse kantavat vastuun teoistaan. Voi jestas teitä kaiken sikailun ymmärtäviä, ei varmaan saisi edes rangaista rikollisia sinun mielestäsi...
Mielenkiintoisesti tulkkaat viestejä, oletko kännissä? Mielestäni rangaistuksia tulisi koventaa vaikka rikollisilla nupissa vikaa aina onkin.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tuntee mielihyvää joidenkin erosta. Tässä on jo suupielet hellänä nauramisesta. Tuo mies ansaitsee todellakin jotain parempaa. Netta taas voisi tyytyä tasoiseensa eli ottaa joku ex-vanki ja muuttaa vaikka Mellunmäkeen vuokrakaksioon.
Mies ei ansaitse yhtään parempaa. Saakelin seiskajulkkis. 🤢
Sulla ääniä ainakin pehmentää tehokkaasti roinakasat, tyhjät pizzalaatikot ja roskapussit yms muu kiva. :D
Moro JP!
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tuntee mielihyvää joidenkin erosta. Tässä on jo suupielet hellänä nauramisesta. Tuo mies ansaitsee todellakin jotain parempaa. Netta taas voisi tyytyä tasoiseensa eli ottaa joku ex-vanki ja muuttaa vaikka Mellunmäkeen vuokrakaksioon.
Pthyi, sairas olet, ihmis r o s k a
moni varmasti nauraa kun kuolet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä toi myynnissä oleva kämppä on? En löytänyt etuovesta kun hain Lauttasaaresta.
Jospa se on poistettu myynnistä tai myyty.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/17418531
Nyt kyllä näkyy asunnon ikä materiaaleissa ja sisustuksessa :D
Ei itse asiassa, kyseisen kiinteistön muut huoneistot ovat varsin hienoja, mutta Kukkosen herra itse teki asuntoonsa perusteellisen rempan...
t. Naapurustosta
Eli kertoo hepusta kaiken: nousukas kaikkein pahinta laatua.
Toivottavasti seuraava naikkonen tyhjentää loputkin pussukat. Heppu kyllä sen ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä toi myynnissä oleva kämppä on? En löytänyt etuovesta kun hain Lauttasaaresta.
Jospa se on poistettu myynnistä tai myyty.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/17418531
Nyt kyllä näkyy asunnon ikä materiaaleissa ja sisustuksessa :D
Ei ole ihan omaan makuuni mutta varmasti ajatuksena on ollut valita mahdollisimman kallista ja laadukasta kun on remontoitu. Eihän tuo talokaan ole vanha, 2015. Kallis on kuitenkin. Parisataa neliötä ei sinänsä vielä ole edes kovin iso.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ääniä ainakin pehmentää tehokkaasti roinakasat, tyhjät pizzalaatikot ja roskapussit yms muu kiva. :D
Moro JP!
Taisi osua. 😆 Kerääpä roskat, vie ne ulos roskikseen ja heität samalla lenkin. Netti kiinni ja unohdat kukkoset edes tunniksi. Tekee hyvää sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pthyi, sairas olet, ihmis r o s k a
moni varmasti nauraa kun kuolet :)
Kun tuo hullu kuolee niin koko palsta kuolee sen mukana 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moro JP!
Taisi osua. 😆 Kerääpä roskat, vie ne ulos roskikseen ja heität samalla lenkin. Netti kiinni ja unohdat kukkoset edes tunniksi. Tekee hyvää sulle!
Tekis erittäin hyvää sullekin
Asianosaiset vissiin itse täällä puolustelemassa, sen verran kitkerää kommenttia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton sairaus se varastelu nyt on? Voinko minäkin rehellinen ihminen yhtäkkiä sairastua ja muuttua varkaaksi?
Sitä kutsutaan kuulkaa epärehellisyydeksi ja moraalittomuudeksi eikä suinkaan sairaudeksi.
Oletko kuullut ikinä mielen sairauksista?
Ja silläkö saa kaiken anteeksi? Oletko itse kuullut että joillakin on vain epärehellinen luonne?
Luuletko, ettei epärehellisyydelle ole mitään syytä? Ihminen vaan syntyy epärehellisenä niinkö? Jäikö koulut käymättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moro JP!
Mutta mä teenkin niin joka päivä. Ja sä vaan istut täällä seiskasta yhteentoista :D
otapa mallia, hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silläkö saa kaiken anteeksi? Oletko itse kuullut että joillakin on vain epärehellinen luonne?
Luuletko, ettei epärehellisyydelle ole mitään syytä? Ihminen vaan syntyy epärehellisenä niinkö? Jäikö koulut käymättä?
Eli sinun mielestäsi ihmisellä ei ole mitään vastuuta teoistaan? Tottakai kaikkeen on syynsä, mutta se ei poista sitä että aikuinen on rikosoikeudellisessa vastuussa teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunnen suurta mielihyvää siitä, että sun elämä on noin kurjaa ja paskaa, varmasti olet sen teoillasi ansainnut. Karma <3
Missä K-kaupassa tämä Netta oli Turussa töissä? On niin tutun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi ihmisellä ei ole mitään vastuuta teoistaan? Tottakai kaikkeen on syynsä,
Missään ei niin ole sanottu, päinvastoin. Opettele lukemaan äläkä höpise omiasi ääliö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moro JP!
Mutta mä teenkin niin joka päivä. Ja sä vaan istut täällä seiskasta yhteentoista :D
otapa mallia, hullu
Se taidat olla sinä joka täällä koko päivän päivystää :D
Ilmeisesti nämä olivat edenneet tosi nopeasti suhteessaan? En ihan oikeasti suosittele sitä kenellekään. Kaikki asiat eivät paljastu heti tai edes vuodessa tai parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moro JP!
otapa mallia, hullu
Se taidat olla sinä joka täällä koko päivän päivystää :D
En ole, kyllähän sä sen näet helposti :D
voihan se olla ettei ulosottoa ollut kertonut puolisolleen. Ei kaikki halua kertoa näistä. Tai jos on, menisikö järkevä henkilö UO olevan henkilön kanssa yhteen? No, ehkä, en tiedä. Ite miettisin kaksi kertaa, että kukahan ne joutuu maksamaan. Tietty jos on sokea rakkaus niin ehkä joku voisi pikkusumman maksaakin puolsionsa puolesta, ja silti elää onnellisena. Jotkut nuoret kuvittelee että avioliitto olisi ratkaisu raha-ongelmiin ja velkoihin.