Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ette halua joululahjaksi?

Vierailija
13.12.2023 |

Minä en halua suklaata enkä oikeastaan paljon mitään muutakaan. Yhden toiveen keksin muodon vuoksi ja sen saan mieheltä.

Mitään isoa ei missään nimessä! Se suututtaisi kunnolla!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut ihovoiteita joululahjaksi, kuulostaapa jännältä.

Jos saisin, niin en laittaisi niitä kiertämään vaan käyttäisin dekolteelle tai käsi- tai jalkarasvana. Jotain kallista kasvovoidetta voisin käyttää naamion tapaisesti jos se ei muuten minua miellyttäisi, eli paksu kerros naamalle hetkeksi ja sitten pyyhkisin pois.

Joskus kun olen tehnyt hutiostoksen silmänympärysvoiteessa niin olen käyttänyt sen huulenympärysvoiteena.

Vierailija
22/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan en halua mitään. Minut on kutsuttu yhdelle joululounaalle ja yhdelle joulupäivälliselle. Siinä on enemmän kuin tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustettua kosmetiikkaa. T. Astmaatikko

Vierailija
24/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran yhdeltä työnantajalta joululahjaksi ison kinkun. Olen kasvissyöjä. En kehdannut siinä tilanteessa olla ottamatta sitä vastaan ja onneksi sain annettua sen eteenpäin sukulaiselle. 

Seuraavana vuonna aloin jo hyvissä ajoin syksyllä valittamaan työnantajan kuullen kun kolesteroli on kohonnut ja ei voi enää syödä mitään rasvaista. Viesti meni perille ja sain seuraavaksi lahjaksi urheilukellon.