Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eteenpäin kun mies on pettänyt mua?

Vierailija
12.12.2023 |

Miten tätä saa käsiteltyä? Oon musertunut. En ole edes kertonut vielä kellekään, en edes tiedä kenelle kertoisin tai onko siitä hyötyä. Mies haluaisi korjata tilanteen, en tiedä haluanko itse. Voisinko koskaan enää luottaa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on petetty ja olen itse pettänyt. Yksikään suhde jossa jompikumpi on pettänyt, ei ole loppupeleissä toiminut. Luottamus ei ole palautunut ja kaikesta tulee todella vaikeaa. Nyt koskee paljon, mutta lähde ja rakenna elämä jonkun muun kanssa joka ei petä. 

Luottamus on kyllä suhteen peruspilareita, ilman sitä ollaan aika heikoilla jäillä. Ap

Hän on osoittanut luonteensa. Oletko itse pettänyt? Jos et, teillä on erilaiset luonteet ja toimintatavat. Tyydytkö häneen? Hän saa olosi huonoksi.

Muista, että se mitä toisen toimista tietää, on vain jäävuoren huippu. Jokaisen elämässä on paljon piilossa, ei miehesikään tiedä joka askeltasi, ajatustasi ja toimeasi.

Vierailija
82/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset isän hoiviin ja kohti uusia seikkailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla mies on pettänyt? Onko kyseessä vain pelkästä seksistä ja miltä se sinusta tuntuu? 

Vierailija
84/86 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lapsia ja ilmeisesti se eron kannalta hankalin elämänvaihe meneillään, niin jäisin mutta vain toistaiseksi. Kerryttäisin rahaa tilille, aloittaisin uusia harrastuksia, pitäisi hyvää huolta ihmissuhteistani, voisin aloittaa myös ihan suhteen jos joku kiva tulee kohdalle, pitäisin itsestäni hyvää huolta ja olisin erittäin tarkka siitä, että kaikki kotiin ja lapsiin liittyvät velvollisuudet menee täsmälleen tasan lasten isän kanssa.

Ja kun aika on parempi, ottaisin eron kun se mulle sopii. 

Hyvä suunnitelma paperilla, mutta toimiikohan käytännössä. Pettäminen ja siihen liittyvä valehtelu on henkistä väkivaltaa. Eli petetty on väkivaltaisessa suhteessa, joka murentaa itsetuntoa pikkuhiljaa. Lähteminen tulee sellaisessa suhteessa koko ajan vaikeammaksi. 

Vierailija
85/86 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua pettämisestä ja siihen johtaneista syistä puolison kanssa. Osa ihmisistä pettää joka tapauksessa, eli sellaiseen puolisoon, joka ei ole valmis korjaamaan tapojaan ja puhumaan asiasta-ei kannata panostaa.

Joillekin  se on (p*ska) tapa yrittää ratkaista ensisijaisen parisuhteen ongelmia. Ei siis niin, että pettäminen olisi petetyn syy, vaan suhteessa on voinut olka jotain perustavaa laatua olevaa ongelmaa, mikä myötävaikuttaa pettämiseen. Esim. keskusteluyhteyden tai fyysisen läheisyyden puute. 

Vierailija
86/86 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittikö miten syitä pettämiselle?Vai syyttikö känniä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi