Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eteenpäin kun mies on pettänyt mua?

Vierailija
12.12.2023 |

Miten tätä saa käsiteltyä? Oon musertunut. En ole edes kertonut vielä kellekään, en edes tiedä kenelle kertoisin tai onko siitä hyötyä. Mies haluaisi korjata tilanteen, en tiedä haluanko itse. Voisinko koskaan enää luottaa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei armoa pettäjälle. Saman tien ero. Pettäjä on ehdoton oikeutuksessaan pettää. Sitä sitten saa mitä tilaa.

Vierailija
62/86 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää toistekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pariterapiaan. Saatte puhuttua asiasta. 

Vierailija
64/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet pettävät. Jos eivät ole vielä pettäneet niin kohta pettävät. Liityit ihan tavallisten naisten lukuisaan joukkoon.

Vierailija
65/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilosanomaa vaan eteenpäin. Mene eteenpäin.

Helpommin sanottu kuin tehty. Tuo eteenpäin meneminen. On kuin kuoppaan olisi pudonnut. Ap

Vierailija
66/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan ala tehdä yhtään työtä miehen eteen. Hän kyllä hyppää kyytiin, jos saa mahdollisuuden eikä ole aidosti mukana.

Ota aika kriisi/pariterapeutille. Esim. Tanja Moring tai Jenni Kivinemi ovat saatavilla etänä.

Niin se pitäisi varmaan olla, että mies saisi tehdä töitä minun eteen. En tiedä tekeekö. Tuntuu, että en tiedä enää mistään mitään. Ap

Vierailija
67/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen valitsee miehen ullkonäön perusteella ja sitten ihmettelee kun se komea mies pettää. Ne pettää koska se on helppoa ja panette komeaa miestä heti aina. Komea ulkonäkö ei takaa uskollisuutta ja hyvää kumppania. Enkä ollenkaan ymmärrä miksi pettäjälle pitäis antaa uusi mahdollisuus. Idiooottimaista edes miettiä sitä. Se antaa miehille vain lisää mahdollisuuksia pettää.

En nyt yleistäisi, että ulkonäkö olisi ainoa peruste parinvalintaan. Siitä olen samaa mieltä ettei ulkonäkö takaa uskollisuutta. Ap

Vierailija
68/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile itse samaa. Mee baariin ja iske mies sieltä. Sitten jatkoille miehen kans jne... sillä se tasoittuu.

Vierailija
69/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät sen. Siinä se. Ei tarvitse mitään selitellä eikä pohtia. Lapsille voi sanoa, että isänne halusi että erotaan. Sitten vaan kohti uutta elämää.

Harkitsen kyllä eroakin. Päätöksiä en ole vielä tehnyt. Mutta kyllä tämä tilanne vaatii pohtimista ja asian käsittelyä, että jotenkin elämässä pääsee eteenpäin. Ap

Vierailija
70/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden olen yrittänyt toipua samasta. Meillä on kolme lasta ja muutenkin paljon pelissä, mutta en tiedä voiko tästä oikeasti mitenkään toipua. Meillä on ollut psykiatri (mies sai kaksisuuntainen-2 dg:n samalla), pariterapia, perheterapia ja yksilöterapiat pyörimässä. Kaikki itse kustannettu, eli kymppitonneja jo palanut. Mutta silti yhtä painajaista on toipuminen. 

Jos olisin tiennyt millainen prosessi on, nii  olisin kättelyssä eronnut. Meillä oli unelmaliitto kunnes mies burn outin seurauksena sekosi täysin. Nyt toki taas normaali ja katuu niin hirveästi. Kurja tilanne.  

Olen pahoillani. Olette ainakin satsanneet asioiden käsittelyyn. Itselläni ei ole mahdollisuutta tuollaisia summia laittaa terapioihin. Tuota tässä itsekin mietin, onko toipuminen mahdollista vai ei. Ap

Vierailija
71/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne, mut ehkä enemmän luottamuksen pettämistä ku itse pettämistä. Asutaan yhdessä ja lapset on kiintynyt häneen vaikkei hän ole niiden oikea isä.

Käyn ite terapiassa ja puhuin terapeutilleni. Hänestä yli voi päästä vasta kun pettäjä oikeesti tiedostaa kuinka paljon satutti. Anyway meillä on ens maanantaina terapia yhdessä, eli mies tulee mun terapiaan käsittelemään asiaa mun kanssa.

Mut silleen ymmärrän, koska mietin iteki haluunko jatkaa vai en ja kannattaako jatkaa vai tuleeko tää oleen jatkossakin tätä, että muhun sattuu.

Kohtalotoveri. Kuulostaa hyvältä, että mies tulee kanssasi terapiaan. Olen samaa mieltä, että pettäjän tulee ymmärtää tekonsa suuruus ja vaikutukset, ja näyttää se jotenkin. Toivon teille kaikkea hyvää, ja että kipu loppuisi jossain kohtaa. Ap

Vierailija
72/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun miehesi olisi ollut hyvä mies, hän olisi sanonut sille h o r o l l e , että saa kotona mitä tarvitsee. Vaimo odottaa viereensä.

Se on just näin. Kiteytit hyvin. Ap

Vierailija
73/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on petetty ja olen itse pettänyt. Yksikään suhde jossa jompikumpi on pettänyt, ei ole loppupeleissä toiminut. Luottamus ei ole palautunut ja kaikesta tulee todella vaikeaa. Nyt koskee paljon, mutta lähde ja rakenna elämä jonkun muun kanssa joka ei petä. 

Luottamus on kyllä suhteen peruspilareita, ilman sitä ollaan aika heikoilla jäillä. Ap

Vierailija
74/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile itse samaa. Mee baariin ja iske mies sieltä. Sitten jatkoille miehen kans jne... sillä se tasoittuu.

Juuri näin. Voit kokeilla miltä iso musta tuntuu. Voit jäädä vaikka siihen koukkuun.

N36

Vierailija
75/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, siis ryyppäilevä mies jota ei juuri kiinnosta panostaa suhteeseen ja kännireissulla vähän paneskelee jotain randomia. Mikä helmi kerrassaan.

Kieltämättä kuulostaa aika pahalta. Aikoo kuulemma nyt lopettaa humalajuomisen. En tiedä uskonko. Ap

Vierailija
76/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut valita kiltti ja kunnollinen mies niin olisit säästynyt pettämiseltä eikä tarttis itkeä monta kuukautta sen komean miehen perään.

Ehkäpä luulin hyvin valinneeni. Ap

Vierailija
77/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea neuvoa.. itse en ole ikinä ymmärtänyt miten voi pettää kumppania, jota rakastaa..

Koska ei rakasta vaan sanoo rakastavansa. Lisäksi rakkaus tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.

Vierailija
78/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vehje käytössä kulu. 

miksi et sallisi nautintoa miehellesi? Minä ainakin haluan että kumppanillani on mahdollisimman ihanaa ja kiva elämä. 

En ole tuolleen itsekästä sorttia! 

Vierailija
80/86 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten neuvoisit parasta ystävääsi vastaavassa tilanteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä